Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb Omtzigt best hoog zitten maar als puntje bij paaltje komt, volgt hij toch weer netjes de partijdiscipline. Ik zou liever zien dat hij de partij verlaat en zich aansluit bij FvD ofzo.
Ik denk dat Omzigt al die tijd een rol speelt. Hij is volgens mij een 'sleeper' (white hat, welteverstaan). Hij gaat ons nog verbazen, heb ik zo'n idee!
@Bastiaan, dat begrijp ik. Maar wat zegt het over het systeem waar we in zitten? Waarom word er niet gekozen voor opnieuw stemmen? Misschien omdat men wil dat Hugo moet blijven om een eigen agenda door te duwen?
Wat is het voordeel als Pieter naar FvD zou overstappen? Dat moet ie zelf natuurlijk ook maar net willen. Wie weet heeft ie nog een rol binnen het CDA waar we nu nog niet van op de hoogte zijn.
Ik denk dat Omzigt al die tijd een rol speelt. Hij is volgens mij een ‘sleeper’ (white hat, welteverstaan). Hij gaat ons nog verbazen, heb ik zo’n idee!
Dat idee heb ik al heel lang bij Omtzigt! Ik heb altijd het gevoel gehad dat Omtzigt deugt. De tijd zal het leren of hij idd een schaakspeler is!
Men zou het te midden van al het coronageweld haast vergeten, maar financieel journalist Arno Wellens waarschuwt al jaren (al dan niet tezamen met Sven) dat de financiële sector niets heeft geleerd van zijn fouten en onverstoord afstevent op een nieuwe crisis.
En de petitie waarnaar vernoemd wordt in deze video:
https://www.barstmaar.eu/
Goed dat de partij dit door een extern bureau snel heeft laten uitzoeken en dat er geen grove onregelmatigheden bij de lijsttrekkersverkiezing zijn aangetroffen die effect konden hebben op de uitslag.
Is hij in de veronderstelling dat het uitzoeken eerlijk is gedaan? Of heb ik nu iets gemist wat naar buiten is gekomen op basis van eerlijk onderzoek?
Pieter speelt een spelletje. Hij moet wel. Net doen alsof hij alles gelooft maar heeft intussen zijn eigen afwegingen gemaakt. Blijven en iets kunnen veranderen/bewerkstelligen of weggaan en niets meer kunnen doen.
Als je eenmaal zo,n beslissing hebt genomen doe je net of je gek bent want anders heeft hij zelf "geen leven meer". Bovendien, sinds wanneer is politiek eerlijk?
Geen idee Romagi. Zou zomaar kunnen.
In dat geval is het niet onmogelijk dat hij er al vanuit is gegaan dat dit onderzoek niet eerlijk zou verlopen en daar al eerder bij neer heeft gelegd.