Nederlandse politiek

Ja, idd. Wie weet heeft de 1e kamer zijn signalen ook opgepikt en daardoor voor rede vatbaar om niet akkoord te gaan. En Willem blijft Koning en gaat verder met de Q operatie..??

Wie weet wat zij weten en welke informatie ze doorkrijgen van de aivd. Misschien proberen ze zo langzamerhand op deze wagon te springen om zo hun hagje nog te redden.

Met die sprookjes refereer ik natuurlijk wel echt naar sprookjes. Het wil echter niet zeggen dat ik daadwerkelijk in sprookjes zoals bv. assepoester geloof. Wat wel is, is dat elk sprookje meer is dan alleen maar een kinderverhaal. Er zit wel degelijk wat in aan spirituele betekenis. Wat denk je waarom in alle sprookjes het boze wordt verslagen en dus het goede zegeviert? Omdat het goede altijd wint.

Wat dat betreft kunnen we onze werkelijkheid wel naast de meetlat van een sprookje leggen. Ik weet dat het goede zal zegevieren.

....en ze leefden nog lang en gelukkig.....

Die laatste zin is natuurlijk afhankelijk hoe de mensheid met het leven op aarde om gaat.

Dorothé

Ja, zo zou je het kunnen bekijken. Er zijn echter ook versies waarbij het geen goed eind heeft. Zelf ben ik nooit een sprookjesliefhebber geweest. Maar ik snap je punt. Ik hou het meestal wat simpeler als in, ieder krijgt wat ie verdient.

Hier schijnt in november over gestemd te worden. Ik dacht dat al lang van de baan was

https://www.oneworld.nl/lezen/klimaat/wat-is-ceta-en-waarom-moet-ik-me-zorgen-maken/?fbclid=IwAR38c6E1hVZk4RNbmZOkuq4GO1GTLuJNFu_IYAMiATrFpLEhrdDjQgeDw00

Het zal best zo zijn dat de AIVD de koning op de hoogte houdt, maar Willem Alexander zal toch ook wel over internet beschikken? Ook zijn dochters weten dat hij het niet over nepnieuws mag hebben, Maxima is een erg intelligente dame. AIVD is voor hun net zo onbetrouwbaar als voor ons.
Ik denk dat Willem Alexander, onze koning, een heel liefdevolle vader heeft gehad als een enorm tegengewicht tegen de nogal twijfelachtige natuur van Beatrix. Bernhard ging ook lekker zijn eigen gang, al was dat dan geen mooie gang, Willem Alexander zou dat ook heel best kunnen doen. En dan zeg ik verder nog niets over wat ik over zijn internationale contacten van hem denk...

Even onder de aandacht brengen in meerdere relevante topics.

De link die Sampjes plaatste in het topic wat is je recht en je zegje doen ook hier maar even plaatsen. Er kan ook gebruik worden gemaakt van de knop per email verzenden.

Hier kan je met een druk op de knop een brief sturen naar alle 75 leden van de 1e kamer ivm het tegenhouden vd spoedwet.

https://www.dekleineactivist.nl/

Volgens mij was er idd niets mis met Claus en hebben [ZE] hem Parkinson's bezorgd. Ik weet nog wel dat vroeger de algemene mening over Claus er een was van medelijden jegens iemand die niet thuis leek te horen in de koninklijke familie. Claus maakte vooral een verdrietige en zielige indruk en dit ontging niemand destijds.

Mike

Had die omstreden arts die hem behandelde daar ook niet iets mee te maken? Daarvan is achteraf weer gezegd dat Claus niet in behandeling was bij hem. Deze man gaf verkeerde diagnoses en medicatie daarvoor. Als dat waar is zou goed kunnen dat ie parkinson heeft gekregen van de medicatie die daar dan niet geschikt voor is. En hoe idioot het ook klinkt, die medicatie kan parkinson verergeren. Dus waarom zou het geen parkinson kunnen veroorzaken als iemand het ten onrechte voorgeschreven krijgt. Het is in elk geval een zeer vaag verhaal met die arts.

Claus was een intelligente en humoristische man en maakte op mijn een betrouwbare indruk.
Overigens Binc: mijn klij=nkt het helemaal niet vreemd in de oren dat medicatie allerlei ellende (kan?) veroorzaken, ga maar eens in het farmacotherapeutischkompas.nl wat bijwerkingen lezen.....

Claus was een intelligente en humoristische man en maakte op mijn een betrouwbare indruk.
Overigens Binc: mijn klij=nkt het helemaal niet vreemd in de oren dat medicatie allerlei ellende (kan?) veroorzaken, ga maar eens in het farmacotherapeutischkompas.nl wat bijwerkingen lezen…..

Ja, dat vind ik ook van hem. Dat van die medicatie, ja dat weten we hier op het forum in elk geval allemaal wel vermoed ik zo. Maar als hij door die arts verkeerde diagnoses heeft gehad waar hij om bekend stond en daarvoor medicatie die hij niet nodig zou hebben gehad is het niet ondenkbaar dat hij expres ziek is gemaakt. Naast Parkinson had hij ook prostaat kanker. Ik geloof niet dat je er vrolijker van word om het
Farmacotherapeutisch kompas door te gaan lezen.
Wel weet ik dat die Parkinson medicijnen juist de boel weer erger kunnen maken. Dan krijgt men er medicijnen bij tot door de bomen het bos niet meer te zien is. Moet je nagaan wat er gebeurd als iemand die geen Parkinson zou hebben dit neemt.
Zouden ze hem soms het zwijgen op hebben willen leggen?

Van Claus heb ik ook verhalen gehoord dat hij een zeer zieke pedo zou zijn geweest. Claus zou dikke vrienden zijn met Frits Salomonson, de hofadvocaat van Beatrix. Die Salomonson had een martelkelder aan de oude gracht in Amsterdam, en daar zouden kinderen verkracht en gemarteld worden. Claus en Demmink zouden daar betrokken bij zijn geweest. Later zou die Frits het land uit gevlucht zijn omdat de beerput bijna open sprong.

Ik schrijf dit nu los uit het hoofd, weet niet meer waar deze info vandaan kwam en wat ervan klopt.

Kevin

Ja Kevin, alles kan waar zijn of niet. Niet zelden worden de grootste leugens uit de duim gezogen om iemand zwart te maken. Zoals jij het schrijft valt het bij mij in de categorie roddel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan