Nederlandse politiek

Die indruk krijg ik ook. Totdat het tegendeel bewezen is, is iemand nog altijd onschuldig. Ook postuum, over de doden niets dan goeds. Claus zat gevangen in zijn eigen lichaam en maakte een doodzielige indruk. Voorlopig ga ik uit van de theorie dat het koninklijk huis met hem in hun maag zat omdat hij een geweten had en dat ze hem daarom deze vreselijke straf hebben aangedaan. Overigens ben ik er van overtuigd dat er veel geraffineerde en geavanceerde manieren zijn om iemand iets dergelijks toe te brengen, die veel verder gaan dan bijwerkingen van bepaalde medicatie. Wat precies weet ik niet, ik weet alleen dat er veel verborgen kennis is over frequentietechnologie waar deze 'elite' wel over beschikt.

Mike

Wat Kevin beschrijft had ik ook al jaren geleden gelezen en als het 'internet' an sich dan in de catagorie roddel gaat behoren wanneer is het 'internet' dan geen roddel meer ?

Kortom er zijn diverse sites die een stuk van de doopcel hebben gelicht over de 'oranjes' en als je dat leest dan slik je wel 3 keer.
Vraag het de overlevenden van nunspeet maar mt zn ronde huis.
De rest mag iedereen zelf gaan zoeken en een eigen conclusie trekken.

Als we op basis van geruchten mensen bij voorbaat gaan veroordelen zijn we geen haar beter dan de 'normies' die precies dezelfde tactieken hanteren tegen bijv. Willem Engel. Wie beweert moet bewijzen!

Mike

https://indignatie.nl/2019/08/11/was-er-sprake-van-een-grootschalig-koninklijk-pedofiel-netwerk-in-en-rond-het-ronde-huis-bij-nunspeet/

Antwoord: zeer waarschijnlijk ja. Maar de vraag is of Claus hier ook bij betrokken is geweest. Alleen maar omdat hij onderdeel uitmaakte van deze satanische familie wil nog niet zeggen dat hij zich hier schuldig aan heeft gemaakt. Claus was een buitenbeentje, dat wist en voelde iedereen toen hij nog leefde, het was een publiek geheim.

Mike

Ik vind het ook ongeloofwaardig dat Claus hier iets mee te maken zou hebben. Er zijn teveel dingen die niet kloppen. Die arts zou nog best eens een ingehuurde kunnen zijn geweest om verwarring te zaaien zodat de ziekte van Claus discutabel is.

Als dit verdrag door de eerste kamer goedgekeurd wordt is dat het einde van de boeren in Nederland. Het einde van gezonde voeding. Pesticiden zijn weer toegestaan. Alles wat fout is in de veeteelt en groente- en tuinbouw is weer toegestaan.

https://vk.com/wall376534624_24953

Hoe groot de kloof is tussen de bevolking en de politiek bleek ook vandaag weer tijdens het debat. D66’er Boris Dittrich gebruikte zijn spreektijd vooral om te benoemen wat er volgens hem ten grondslag ligt aan de weerstand tegen de coronawet. “Fake news, ijdeltuiterij, commotie op social media en onvoldoende op de hoogte zijn van het wetgevingsproces,” citeert oud-journalist en politicus Sytse de Jong hem. “Mensen snappen het allemaal niet.” De regering moet de coronawet volgens hem beter uitleggen, zodat ‘het draagvlak bij dat onwetende, angstige volk groter wordt’.
https://www.ninefornews.nl/boris-dittrich-d66-tijdens-debat-coronawet-het-volk-begrijpt-het-niet/

En speciaal voor naief:
Diederik van Dijk van de SGP, één van de oppositiepartijen die de wet steunen, zei daarnaast dat ‘er prima mee valt te leven’ dat vliegmaatschappijen en kinderdagverblijven niet-gevaccineerde mensen mogelijk gaan weigeren.
Mike

Ja. Totale lockdown verwacht. Maskerplicht, ook op straat. Alleen supermarlten en apotheken open. Avondklok. Get ready!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan