En speciaal voor naief:
Diederik van Dijk van de SGP, één van de oppositiepartijen die de wet steunen, zei daarnaast dat ‘er prima mee valt te leven’ dat vliegmaatschappijen en kinderdagverblijven niet-gevaccineerde mensen mogelijk gaan weigeren.
Tsja, tot een half jaar terug was het een toffe partij en nu doen ze de hele tijd mee met de narigheid. Ik vind dat apart en ik ga daar nog geen conclusies uit trekken. Fvd heeft ook rare dingen gedaan. Met schaken moet je niet alleen naar de zetten kijken. Misschien doen ze wel heel braaf mee met het gek#t in opdracht van de white hats. Wordt vervolgd in de evaluatie.
Over Claus, tsjonge, wordt hij hier ineens op een schild gehesen? Ik dacht dat hij op zijn minst van de herenliefde was. En ook verschrikkelijke mensen kunnen best goede ouders zijn of sympathieke kanten hebben.
En geruchten? Jemig, bijna alles zijn geruchten. Dus heel apart dat het ene gerucht omarmd wordt en het andere verworpen om ethische redenen. Prima dat je dat vind Mike, maar wel jammer dat je de neiging hebt je mening door te drukken, ik vind niet dat dat discussies ten goede komt. En dat is jammer, want een forum moet geen one-man show zijn. Dat is het hier ook niet, maar af en toe wel en persoonlijk zou ik graag meer forumleden willen die hier discussiëren. Maar blijkbaar zijn de meeste mensen niet tegen jouw sterke mening opgewassen en kiezen ze weer het hazepad en dus een groepje diehards na. Just mijn two cents.