Nederlandse politiek

niet iedere inwoner van ons land voelt zich gehoord en gezien.
Er is nog altijd discriminatie en racistische uitsluiting in de samenleving. Ook daarom blijft de verwerking van het slavernijverleden juist na dit herdenkingsjaar in het hele Koninkrijk hoog op de agenda staan. Zodat we na erkenning en excuses samen mogen werken aan heling, verzoening en herstel.

Hoe zou het komen dat niet iedere burger zich gehoord voelt?

U mag erop rekenen dat het kabinet bereid is te doen wat in het landsbelang is, uiteraard in goed overleg en nauwe afstemming met u.
Rutte heeft nog nooit iets met mij afgestemd, wanneer komt hij (of een van zijn tassendragers) langs?

Op het gebied van ontwikkelingssamenwerking richten we ons op de grondoorzaken van armoede, terreur, irreguliere migratie en klimaatverandering
Gaan we in plaats van samen te werken met CIA/NAVO samenwerken met BRICS en de Sahel-landen?
Waarom niet gewoon aanpassen aan klimaatverandering.

Des te belangrijker is het dat wij onze eigen democratische rechtsstaat koesteren, beschermen en versterken.
Stop dan met censuur van dissidenten onteigening obv bedrog en psychologische oorlogsvoering, eikels.

Democratie is veel meer dan je stem uitbrengen – het is een houding. Het is de bereidheid te luisteren, begrip op te brengen voor andere standpunten en een zorgvuldige afweging van belangen te maken.
Nogmaals, stop met censuur.

Bovendien liggen de onderhandelingen over het gemeenschappelijk Europees asielstelsel niet stil, net zomin als de gesprekken in EU-verband over het beheersbaar maken van de instroom.
Dus de EU, die heeft aangetoond haar grenzen niet te kunnen bewaken, moet worden vertrouwd om de immigratie beheersbaar te maken?

Van meet af aan is duidelijk dat het stikstof- en natuurbeleid samen moet gaan met toekomstperspectief en duidelijkheid voor de landbouw. Zeker voor jonge boeren die willen bouwen aan een duurzame toekomst. Voor hen maakt het kabinet volgend jaar geld vrij voor steun bij bedrijfsopvolging.
Dus aan de ene kant worden boeren onteigend en aan de andere kant krijgen ze ondersteuning voor bedrijfsopvolging?
Wat wil het kabinet?
 
Laatst bewerkt:

Vuurwerk: Baudet en Wilders kruisen degens tijdens complotdebat in de Tweede Kamer​

“Ik was vorige week verbaasd toen Wilders zijn asiel- en immigratiestandpunt liet varen. Nu opent hij de aanval op FVD. Hij wil laten zien dat hij – puntje bij paaltje – bereid is deel te worden van het kartel.”
 
Dat wat Wilders tegen Baudet zei over 9/11 en de maanlanding wordt niet positief ontvangen aan berichten op Twitter te zien. Het kan natuurlijk zijn dat dat vooral in mijn bubbel is.
 
Jan Huzen en Laurens Buijs staan bij Samen voor Nederland op de kieslijst.
Samen voor Nederland doet mee in 9 vd 20 kieskringen op dit moment, al ben ik niet zeker of SVN haar ogen al op de laatste heeft:
Friesland
Groningen
Drenthe
Overijssel
Arnhem
Haarlem
Dordrecht
Leiden
Bonaire (inclusief Saba/Sint Eustatius)
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.127
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan