Nederlandse politiek

Camper schorsen​

Voor André Scholten zit er maar één ding op: schorsen. „Onze camper heeft een wegenbelasting van €92, die zal dan als alles door gaat naar €184 per maand gaan. Als oplossing daarvoor gaan we gewoon actiever schorsen”, schrijft hij. „Dat kost omdat onze camper ouder is dan 15 jaar maar €26,50, en dan hoeven we geen verzekering en belasting te betalen. Dit kunnen we dan elke maand doen dat we hem niet gebruiken.”
 


Partijleider Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren treedt tijdelijk terug. Ze wil geen partijleider zijn zolang er nog onduidelijkheid is over de integriteitsmeldingen die over haar zijn binnengekomen. Ze blijft wel lijsttrekker, maar legt taken die daarbij horen, zoals campagne voeren, neer.
 
Ja, mee eens. Hij is nr. 46 op mijn lijst.
Alleen is dit waarschijnlijk vanwege een andere oorzaak dan alle andere die het schip verlaten. Ik heb een paar accounts op X al zien zeggen dat ze nu liever FvD stemmen dan PVV, na Wilders' actie van laatst. Er zijn blijkbaar best veel "wakkeren" die honkvast PVV stemmen, ook al zijn ze het bijna altijd met Forum eens. Misschien dat ze dat strategisch vinden ofzo. Naast het immigratie standpunt is Wilders ook ingebonden wat betreft woke. Dit ligt niet goed bij een aantal van de kamerleden, en daarom rommelt het nu in de partij.
 


Van mijn vicevoorzitter mocht ik niet meer spreken over de onherstelbare schade die kinderen wordt aangedaan in transitieklinieken. Dubbele mastectomie, blijvende onvruchtbaarheid, knutselen aan niet werkende geslachtsdelen; ‘knappe chirurgie’ noemt zij het. Dat mag zij vinden, maar een Kamerlid het zwijgen willen opleggen, is wel een heel rare figuur. Zo hoort dat niet te gaan in een serieuze, volwassen politieke partij. Debat, argumenten, meningsvorming, ontwikkeling en vernieuwing hierover en over tal van andere belangrijke thema’s, het wordt allemaal uit de weg gegaan. Vandaag is de hoofdelijke stemming. We gaan het zien. https://www.dagelijksestandaard.nl/...ren-af-te-schermen-van-woke-transgender-gekte
 
Geweldig om.deze rebellie binnen de PVV te zien! Harm is een ♂️, de vice-voorzitter die hem het zwijgen probeert op te leggen een ♀️. Zal vast toeval zijn. 🐘

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.094
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan