Nederlandse politiek

Ze zeggen dat de PVV de enige grote partij is die de stikstofregels aan de kant wil zetten als het gaat om huizen bouwen. De FVD wil dit ook, ze liegen niet want de FVD is geen grote partij, maar ze geven wel de indruk dat de PVV de enige is met dit standpunt. Het gaat om het stukje waarop ik het laat beginnen.
 
Deze toch ook? https://www.telegraaf.nl/video/1393647103/wilders-en-yesilgoz-in-felle-strijd-moet-bovenste-zijn

Wilders hoort er gewoon bij, lekker meedoen en handtekening zetten bij de rest van de partijgenoten. Baudet doet hier gewoon niet aan mee. Ik vraag me af of hij echt serieus zo bedreigt wordt of dat dit voor de bühne zo is gedaan. Misschien wel toen hij die Fitna films maakte, dat was ophef en toen met Minder Minder. Maar nu hoort hij bij de rest zoals ik het nu zie. En toch zeg ik: liever pvv stemmen dan iets links.
Ik zeg: allemaal voor de buhne! Gewoon duidelijk CO. De kiezers van anders mogelijk FvD afvangen! Smerig duivels spel is het zo ook het geval met die sluwe vos van een omtzigt.
 
Tja eigenlijk weet je de uitslag gewoon al, en HOE dan dat VVD alsnog de grootste is steeds in de ‘peilingen’. Ik heb er weer weinig vertrouwen in zoals bij elke verkiezingen.
Bekijk bijlage 33274

Rechts voor de NOS, in mijn ogen centrumlinks tot links.
Priming met trekjes van predictive programming.
 
Tja eigenlijk weet je de uitslag gewoon al, en HOE dan dat VVD alsnog de grootste is steeds in de ‘peilingen’. Ik heb er weer weinig vertrouwen in zoals bij elke verkiezingen.
Bekijk bijlage 33274

Gewoon FvD stemmen! Meer kun je niet doen🙏🏻
 
Deze toch ook? https://www.telegraaf.nl/video/1393647103/wilders-en-yesilgoz-in-felle-strijd-moet-bovenste-zijn

Wilders hoort er gewoon bij, lekker meedoen en handtekening zetten bij de rest van de partijgenoten. Baudet doet hier gewoon niet aan mee. Ik vraag me af of hij echt serieus zo bedreigt wordt of dat dit voor de bühne zo is gedaan. Misschien wel toen hij die Fitna films maakte, dat was ophef en toen met Minder Minder. Maar nu hoort hij bij de rest zoals ik het nu zie. En toch zeg ik: liever pvv stemmen dan iets links.
Het hele beveiligingsverhaal van Wilders is begonnen op 2-11-04 nav de moord door Mohammed Bouyeri op Theo van Gogh. Als je gelooft dat de moord op van Gogh niet zomaar het werk was van een ‘radicale eenling’ maar hier meer achter zit, dan is het ook niet moeilijk te geloven dat destijds Geert Wilders een soort van in de markt is gezet om verzekerd te zijn van jarenlange continuering van het verdeel en heers spel. Zou ook kunnen zonder dat GW dit zelf ten volle besefte destijds. Hij is niet extreem slim, en zeker niet wakker. En door bedreigd te worden, in welke mate het dan ook is, voert hij elk debat over moslims/vluchtelingen/integratie etc per definitie met emotie. Hij heeft hier dus al bijna twintig jaar niet meer rationeel over na kunnen denken. Met als dieptepunt z’n opzettelijk beledigende term ‘kopvoddentax’. Extreem bruikbaar figuur dus voor de elite, nog los van z’n grote liefde voor Israël. Heb helaas ooit wel eens op hem gestemd maar ik vertrouw hem sinds Corona voor geen meter meer.
 
Weet iemand waar je die duidelijke overzichten kan vinden over hoe partijen stemden op moties? Ik heb er wel een aantal opgeslagen maar niet genoeg. Mensen moeten namelijk adh daarvan stemmen en niet die lompe kieswijzers gaan volgen! Aantal bekenden van me zijn helaas zo naïef, moet ze even wakker schudden nu het nog kan🙄
 
Weet iemand waar je die duidelijke overzichten kan vinden over hoe partijen stemden op moties? Ik heb er wel een aantal opgeslagen maar niet genoeg. Mensen moeten namelijk adh daarvan stemmen en niet die lompe kieswijzers gaan volgen! Aantal bekenden van me zijn helaas zo naïef, moet ze even wakker schudden nu het nog kan🙄
Je kunt gebruik maken van de motie kieswijzer:

Of hier kijken:
Maar dat is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg.
 
Ik zou wel eens een mooi rekenvoorbeeld willen zien over die huizenprijzen bij overlijden. Soms doet Kassa of Radar dat wel eens.
Mijn ex is overleden, kinderen moeten het nog verkopen. Tegelijkertijd verkoopt mijn dochter haar huis voor 595,- en heeft inmiddels een ander huis gekocht.
Daar werken ze hard voor.
Ze moet het denk ik in ieder geval allemaal rond hebben voor 1 januari a.s.
Het andere huis is groter en kan haar dochter (17) daar ook wonen.
Want kinderen kunnen geen huis kopen, gewoon omdat ze er niet zijn.
En je moet wel een hele goede notaris hebben lijkt me die het allemaal nog goed en gunstig kan begeleiden.

Dit hele gedoe met belastingen doet me denken aan mijn schooltijd, geschiedenisles.
Mensen - boeren - werden zo "uitgeknepen" dat er een grote opstand kwam.
Is er ergens een geschiedenisleraar?
 
Laatst bewerkt:
De heer D. J. van Drommelen van VVD-Rotterdam.
"Voor zijn betrokkenheid bij Rotterdam heeft hij de Wolfert van Borselenpenning gekregen, met als inscriptie “krachtige verbinder van cultuur en economie”. Na al die jaren inzet bij verschillende Rotterdamse verenigingen wil Diederik zich nu inzetten voor alle Rotterdammers in de gemeenteraad."
:ROFLMAO::ROFLMAO:

🤡🥳

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.076
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan