Kan ik er van uitgaan dat als je in de ochtend 2 rauwe eigelen, citroensap en olijfolie in een smoothie verstopt dat dit elke ochtend een milde leverreiniging is? Verder zit er nog 24 uurs yoghurt, slagroom, kokosolie, kurkuma, levertraan/boterolie, sole, H202, honing, stuifmeelkorrels, teunisbloemolie en bessen (of ander zuur fruit) doorheen.
Van mijn therapeute mag ik geen rauwe melk meer, omdat ik dat niet goed zou verteren. (i.v.m. breiige groene ontlasting). Beter zou zijn om van alle melk yoghurt te maken. Verder krijg ik nog probiotica en L glutamine voor de opbouw van mijn darmen, maar volgens haar werk ik niet mee als ik die rauwe melk naast de yoghurt blijf drinken. (en appelazijn) Heb maar niet verteld van die rauwe eigelen en H2O2.
Nu ben ik zelf allang blij met alle ontlasting die er vanzelf uit komt en niet hard en keutelig is.
Maar goed, ik zal braaf haar adviezen op volgen en kijken wat er gaat gebeuren. Haar advies is ook lijnzaad, maar daar ben ik vorige week mee gestopt (sssttt) en mijn cyclus is wel 1 hele dag langer. (nu 22 dagen, ben benieuwd na een hele maand geen lijnzaad).
Ik blijf het lastig vinden al die tegenstrijdige adviezen.
Ik ben geloof ik veel te eigen-wijs om adviezen van een ander op te volgen.
Uit de levend bloedanalyse kwam dat mijn bloed er beter uit zag dan 7 weken geleden. Geen magnesium en vit C tekort meer, weinig vrije radicalen, weinig plaque en vetbolletjes (terwijl ik nog vetter en dierlijker eet dan toen). Ook geen candida (had ik die?).
Dus deze manier van voeding slaat goed aan.
Dom dat ik van alles tegelijk heb gedaan, nu is niet meer te achterhalen wat er gewerkt heeft. Voor mij doet dat er niet zo toe. Als ik me maar beter ga voelen. Zij denkt dat het haar adviezen en darmspoelingen zijn die geholpen hebben. En misschien is dat ook zo, maar de rauwe melk heeft zeker mee geholpen
Misschien helpt het inderdaad om de rauwe melk voorlopig om te zetten in yoghurt. Zodat mijn ontlasting weer enigszins vorm krijgt. Het ruimt wel elke ochtend lekker op zo'n splash in de pot. Vervelend dat zelfs de bril en muren mee kleuren