oorlog tegen de boer

Ja, men moet strijdlustig blijven. FDF lijkt ook nog niet in te zien hoe hard ze genaaid gaan worden door dit kabinet.
Ik heb geen idee of er bij FDF Boeren zijn die anders gestemd hebben dan FVD. Van Agractie kan ik me dat wel goed voorstellen. In elk geval, het hoofdlijnen akkoord van kabinet Wilders lijkt eerder een wurgcontract voor boeren en burgers. Schiphol word uitgebreid. Dat lukt alleen met landje pik. Klimaat word behandeld als een probleem. Faber schijnt de migratie aan te pakken. Vooral christelijke migranten ook. Meer politie op straat. Kan niet want die mankracht is er niet volgens de NOS.
Steun Oekraïne. Te gek voor woorden. Het leger inzetten bij asielzoeker centras duurt veel te lang. Oh nee, die zijn er alleen om vreedzame Corona demonstranten te martelen. Diezelfde PVV die achter de Corona maatregelen stond. En als Nederland de illusie heeft gehad dat ze minder eigen risico gaan betalen wat al een wassenneus is, schroeven ze eerst de kosten voor de sportschool op. Met wat geluk is de eigen risico in 2027 naar beneden. Ze zien een filmpje van Faber met een grote waffel even voor de verkiezingen en ole ze zijn als was in de handen van die vrouwen.
 
Vandaag, NOS journaal 12.30 uur, NPO 1: Schapen worden massaal ziek en sterven, ondanks dat ze zijn gevaccineerd.

Komt het bekend voor? Eerste massale vaccinaties, daarna ziekte en (over)sterfte.

De globalisten kunnen er niet omheen om erover te berichten en de overheid gaat eerst zelf onderzoek verrichten.

Zou de overheid dezelfde tactiek gaan aanhouden als met Corona, door het 'mogelijke' causale verband tussen de vaccinaties en ziekte/(over)sterfte juist niet in het onderzoek te willen gaan betrekken?



 
Vandaag, NOS journaal 12.30 uur, NPO 1: Schapen worden massaal ziek en sterven, ondanks dat ze zijn gevaccineerd.

Komt het bekend voor? Eerste massale vaccinaties, daarna ziekte en (over)sterfte.

De globalisten kunnen er niet omheen om erover te berichten en de overheid gaat eerst zelf onderzoek verrichten.

Zou de overheid dezelfde tactiek gaan aanhouden als met Corona, door het 'mogelijke' causale verband tussen de vaccinaties en ziekte/(over)sterfte juist niet in het onderzoek te willen gaan betrekken?




Als er één ding is dat we leren van de geschiedenis, dan is het dat we NIETS leren van de geschiedenis
 
Ik was vanmorgen bij een bioboer die vnl. grasgevoerd vlees verkoopt van longhorns. Prachtige dieren met giga grote hoorns. De boerin was erg wakker en dus leuk mee gekletst.

Ze vertelde me dat het slachten van de koeien hen omgerekend 4 euro per kilo kost. Dit vanwege allerlei eisen en dus kosten:
-Koeien moeten iedere 3 maanden verplicht een bloedonderzoek.
-Vaak inspecties op de boerderij.
-Er moet iemand aanwezig zijn bij de slacht om toezicht te houden.

Daarnaast vertelde ze dat supermarkten de volgende truc uithalen:
Door bij het vlees een laurierblaadje o.i.d te doen valt dit product onder de categorie 'samengestelde producten' en hierdoor hoeven ze het land van herkomst niet te vermelden. Volgens haar gaat het dan om vlees uit Argentinië bomvol AB en andere troep.

Ze hebben het niet makkelijk en zijn dus bezig met allerlei nevenactiviteiten in de vorm van excursies, workshops en binnenkort 2 vakantiehuisjes op het terrein.

Prachtig om een kudde longhorns met kalfjes te zien lopen. Ik ga hier i.i.g vaker naar toe voor grasgevoerd vlees.

1721821018260.png
 
Zouden die boeren zich niet beter kunnen verenigen en protesteren met zijn allen.
1 week geen vlees leveren bv.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan