oorlog tegen de boer

1722322170003.png
De omstreden stof glyfosaat belandt niet alleen op gewassen, maar ook in onze rivieren. Dat komt echter niet doordat akkerbouwers iets te frivool met de onkruidverdelger in het rond spuiten, maar door toevoegingen in wasmiddel, ontdekten onderzoekers van de Duitse Universiteit van Tübingen.
 

Hubert Cremer, een 68-jarige druïde uit Duitsland, weet alles over de kracht en de werking van kruiden. Hij ervaart in zijn werk dagelijks uit eerste hand wat kruiden met dieren en mensen doen: “Mijn grootmoeder, moeder en vader, ze zijn er allemaal oud mee geworden”, vertelt hij. De kruidenman reist stad en land af om honderden veehouders te helpen bij behandeling van hun zieke dieren.

 

Dit is GROOT ‼️

“Ik verzin het niet. De Universiteit van Nebraska heeft net een van hun onderzoeken afgerond waarin staat dat de manier om de wereld te redden op koolstof is door meer koeien te houden. En dat komt omdat koeien koolstofnegatief zijn”

“Ze produceren meer zuurstof dan ze methaan en koolstof uitstoten. Dat betekent dat je meer cheeseburgers of steaks moet eten. Rundvlees, om de wereld te redden.”

“Volgens een rapport van de Universiteit van Nebraska-Lincoln (UNL) uit 2023 kan de productie van rundvlees klimaatneutraal zijn of zelfs beter als managementpraktijken worden geoptimaliseerd om emissies te minimaliseren en de mogelijkheden om koolstof op te slaan te maximaliseren.

Enkele manieren waarop UNL-onderzoek suggereert dat de koolstofvoetafdruk van runderen kan worden verminderd, zijn onder meer:

Dieet: Runderen die meer ruwvoer en toegevoegde vetten eten, produceren minder methaan en andere broeikasgassen dan runderen die meer graan en minder ruwvoer eten. Vetsupplementen kunnen ook de behoefte aan graan verminderen.

Productie-efficiëntie: Verbetering van de productie-efficiëntie kan resulteren in meer vee dat op de markt wordt gebracht of meer levend gewicht dat wordt geproduceerd met minder middelen. Dit kan worden bereikt door fok-, voedings- en gezondheidsprogramma's.
Supply chain: Het kopen van voer dat in de buurt wordt verbouwd, kan de emissies van de scheepvaart verminderen.”

Persoonlijk ben ik van mening dat de aarde helemaal niet gered hoeft te worden van een co2 probleem en/of koolstof probleem.
 

In dit interview vanaf minuut 30 zegt Tom dat De Blauwe Tijger in het NCTV rapport terecht is gekomen omdat ze een donatie aan de FDF hebben gedaan. FDF wil vervolgens niet meer bij hun in de studio komen omdat ze in dat rapport voorkomen. De wereld op zijn kop.

Ik denk dat we de FDF nu wel af kunnen schrijven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan