oorlog tegen de boer

Caroline kreeg vandaag in het eerste deel van Ongehoord Nederland de vraag waarom ze in het Europarlement samen met Von der Leyen in een fractie zijn gegaan. Zij gaf aan niet meer met ON te willen praten nu er allemaal geruchten de ronde doen over antisemitisme binnen de omroep. Het was echt een gênant interview. Ik denk niet snel dat ze nog een BBB'er naar de studio sturen.
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaan, strategische stemmers! 👍

Mike
Nou denk ik dat als ze die krimp inzetten op bedrijven zonder grond die alleen maar dichte schuren vol kippen eenden en varkens hebben dat het het minst erg is.
Maar het gaat ze om de grond dus de bedrijven met koeien en veel grond zullen wel weer het meeste moeten krimpen of stoppen
 
Die boeren moeten maar eens serieus hun poot stijf houden.
Rechtstreeks aan de consument leveren?
Naar duitsland of Belgie rijden en daar afleveren.?
Het kost ze natuurlijk altijd geld. linksom of rechtsom.
Ik denk wel dat ze de consument achter zich krijgen.
De consument wordt immers ook genaaid.
En de regering doet wat de EU zegt? Fuist op tafel.

 
Laatst bewerkt:

Boze boeren belazerd: ‘Alle BBBeloftes worden nu bij het grofvuil gezet’​

Niets blijkt minder waar

Als reactie op al deze onzin hebben boeren massaal op de BBB gestemd, in de hoop dat het zou verbeteren en in de hoop op een partij met een rechte rug en gezond verstand.

“Maar niets blijkt minder waar,” aldus Van Haga. Landbouwminister Wiersma (BBB) zet de plannen van haar voorganger vrolijk voort. “Alle BBB-beloftes worden nu bij het grofvuil gezet.”

 

Helaas hebben veel boeren door enorme regeltjesdruk en vele registratie- en meldingsverplichtingen nauwelijks tijd èn ruimte om meer dan het dagelijks journaal aan NPO propagandanieuws te consumeren waardoor ze daardoor diep in de door de overheid gewenste hypnosetoestand blijven verkeren.
Ze kampen met stress, chronisch slaaptekort en ziekten hierdoor en komen nauwelijks rond door verplichte hoge investeringen.
Bij veel boeren daardoor eerder overmacht dan domheid.
Voordat mensen boeren gaan be- en veroordelen moeten ze eerst maar eens een tijdlang gaan volgen bij boeren op locatie wat die allemaal voor hun kiezen krijgen !
 
Laatst bewerkt:
Ik ken diverse kritische boeren en die vertellen me steevast dat de meeste van hun collega's juist wel naar het journaal kijken en de krant lezen en daardoor net zo wereldvreemd zijn als de meeste burgers.

Mike
 
Ik ken diverse kritische boeren en die vertellen me steevast dat de meeste van hun collega's juist wel naar het journaal kijken en de krant lezen en daardoor net zo wereldvreemd zijn als de meeste burgers.

Mike
Wat bedoel je precies met juist wel ?
Ik mijn reactie schreef ik ook dat veel boeren niet verder komen dan standaard propagandabronnen.
Met het lezen van mainstream krant en NPO propagandanieuws wordt je je niet bewust van wat er werkelijk in de wereld plaatsvind.
Daarvoor moet je veel uren lezen en onderzoeken in alternatieve media en alternatieve informatiebronnen en die benodigde extra uren hebben veel boeren door de enorme op hun schouders gelegde overheid regeltjesdruk niet tot hun beschikking.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan