oorlog tegen de boer

Wat bedoel je precies met juist wel ?
Ik mijn reactie schreef ik ook dat veel boeren niet verder komen dan standaard propagandabronnen.
Met het lezen van mainstream krant en NPO propagandanieuws wordt je je niet bewust van wat er werkelijk in de wereld plaatsvind.
Daarvoor moet je veel uren lezen en onderzoeken in alternatieve media en alternatieve informatiebronnen en die benodigde extra uren hebben veel boeren door de enorme op hun schouders gelegde overheid regeltjesdruk niet tot hun beschikking.
Klopt, had het verkeerd gelezen.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik zag laatst op duitse TV hoe men met een simpel apparaat zoals vroeger gebruikt (handbediend) zeer goed de aardappelen uit de grond kon halen. dus ht kan wel.
 
Helaas hebben veel boeren door enorme regeltjesdruk en vele registratie- en meldingsverplichtingen nauwelijks tijd èn ruimte om meer dan het dagelijks journaal aan NPO propagandanieuws te consumeren waardoor ze daardoor diep in de door de overheid gewenste hypnosetoestand blijven verkeren.
Ze kampen met stress, chronisch slaaptekort en ziekten hierdoor en komen nauwelijks rond door verplichte hoge investeringen.
Bij veel boeren daardoor eerder overmacht dan domheid.
Voordat mensen boeren gaan be- en veroordelen moeten ze eerst maar eens een tijdlang gaan volgen bij boeren op locatie wat die allemaal voor hun kiezen krijgen !
Er zijn wel boeren die echt wakker zijn en sommigen stemmen zelfs FvD. Het kan dus wel. De rest zal toch op de een of andere manier z'n best moeten gaan doen om zich wat bewuster te worden. Voornamelijk voor henzelf bedoel ik dan. Iedereen zal de komende tijd nog veel gaan leren. Liever door het volgen van wijze adviezen dan persoonlijk ondervonden schade. Dat geldt zeker voor de gevaccineerden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Nee weet het niet. Heb nog wel gezocht. Leek een beetje op een kruiwagen van hout en trokken ze hout door de aarde, Oude musea (of zeer oude boerderijen schuren zouden ze kunnen hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan