Opnieuw voorstellen Celticmyst

Momenteel weer extreem moe, vervelend, heb ook wat last van mijn ogen in die zin dat mijn zicht minder is. :(

Ik ga proberen me hier niet te druk om te maken (want dat maakt het erger) en maar wat aan de slag te gaan, voor de bijnieren ga ik weer aan de zoethoutthee dit meng ik met brandnetelthee.

De stoofpotjes helpen niet zo 1 2 3 tegen de vermoeidheid, het lamsvlees was wel lekker, maar ik moet zeggen dat ik nu eventjes behoefte hebt aan ontspanning en rust vandaag en geen bewerkelijke dingen. Gelukkig heb ik voor een paar dagen gemaakt.

OK thanks.

Hier weer even een update.
Vandaag voel ik me depressief en moe, niet fijn.

Gisteren heb ik de adrenal weer genomen en ook de schildkliersupport erbij omdat, zoals gewoonlijk van alleen de adrenal ik echt het gevoel krijg alsof m'n buik een ballon is, en alsof mijn energie echt teveel is, maar dat voelt dus niet fijn zeg maar. Maargoed, ik had het ook 's avonds genomen en nu snap ik wat Binc bedoelde: ik heb ZO slecht geslapen. VRESELIJK!

Vanmorgen weer helemaal bekaf. Ik had nog 2 adrenal over. Ik heb die genomen met een schildkliersupport en Q10 maar ik voel me helemaal niet goed. Ik ga de natuurarts mailen en vragen om advies.

Ik ga nog even verder typen.
Ik stond vanmorgen op en ik nam dus 2 adrenal 1 schildkliersupport 3 Q10 van 30 mg, en 1 multi pro gluco.
Ook nog B complex en B12 en 2 DHEA.

Ik heb (slecht) 2 koppen koffie gedronken. Wel met gelatinepoeder erin.
Toen heb ik thuis 2 roggecrackers gegeten 1 met rauwemelkse kaas en 1 met rookvlees.

2 carnitine supplementen en 1 R-alfaliponzuur.

Maarja goed ik weet dat mij is geadviseerd door Binc om geen supplmenten te nemen. Dat lukt dus niet.

Ik zit nu aan de zoethoutthee met brandnetel erdoorheen gemengd.
Levertraan neem ik ook maar lekker vind ik het niet.

Ik wil me echt wel wat beter voelen dan dit..

ps ik word van de schildkliersupport ook moe.

Ik weet gewoon niet waar te beginnen.
Het advies van de natuurarts was wat sumier DAAR GAF IK LIESJE HELEMAAL GELIJK in. Mijn hartslag in mijn pols voel ik amper dus dat wordt niks. Dat kan ik niet meten. Want dat zei Liesje dat ik dat moest meten om te weten of ik wel of geen schildkliersupport moet nemen.
Wat een*****

Gisteren heb ik de adrenal weer genomen en ook de schildkliersupport erbij omdat, zoals gewoonlijk van alleen de adrenal ik echt het gevoel krijg alsof m’n buik een ballon is, en alsof mijn energie echt teveel is, maar dat voelt dus niet fijn zeg maar. Maargoed, ik had het ook ‘s avonds genomen en nu snap ik wat Binc bedoelde: ik heb ZO slecht geslapen. VRESELIJK!

Maar ik heb die pillen nooit in de avond genomen.

Anderzijds, ik vraag mezelf af wat we nog moeten geloven van de Posts die je hier plaatst. Ze zijn in elk geval allesbehalve serieus, en niet gericht op voeding maar alleen gericht op pillen eten. En dan niet de minste soort pillen. Je kan net zo goed de dag beginnen met een lijntje speed, dat brengt ook je hormoonhuishouding van slag maar krijg je wel energie van.

Hoe lang was je van plan te blijven experimenteren met al die pillen?

Anderzijds, ik vraag mezelf af wat we nog moeten geloven van de Posts die je hier plaatst. Ze zijn in elk geval allesbehalve serieus,
We? Je spreekt voor jezelf en maar gelijk voor de rest v.d. forummers?
Overigens vraag ik me af waar de vraag op slaat, ik ben namelijk wel serieus en plaatste laatst nog iets over voeding (n.l. hoe ik de saus dikker kon krijgen nadat ik met de stoofpotjes a/d gang was gegaan).

Hoe lang was je van plan te blijven experimenteren met al die pillen?
Geen idee.

Nou ja, morgen weer een dag, every day is a new beginning, take a deep breath, smile and start again

Ik gaf al eerder aan dat ik niet zonder adrenal lijk te kunnen.

Ik heb je advies heus wel begrepen hoor Binc dat ik beter kan stoppen met de suppletie. Maar bij bijnieruitputting wat ik vermoedelijk heb kun je niet zomaar overal mee stoppen althans het is mij nog niet gelukt.
Gisteren had ik iets met gluten gegeten daardoor vandaag extra moe, komt vast wel weer goed.

Ik vind je niet serieus idd. Zeker niet als je aan geeft dat je op staat en als eerste meteen pillen slikt. De adrenal in de avond. Dat is al vragen om problemen. Dan ga je nog eerst koffie drinken en daarna pas een keer eten. Totaal verkeerde volgorde! Buiten het feit dat je dan weer het 1 neemt en dan weer het ander en andersom. Je hebt nog geen eens geprobeerd om eerst eens een poosje te eten zonder pillen. Een maandje of zo.

Ik ga het proberen. Je advies is duidelijk. Vanmiddag werd ik ook erg beroerd na de ashwaganda.

Echter zijn b.v. vitamine C ascrobinezuur en magnesium ook supplementen. En die weglaten dat vind ik niet een heel goed plan eigenlijk... maar je bedoelt met name de pillen denk ik.
Dan hebben we het dus over kaliumchloride, adrenal, schildkliersupport, B complex, B12, R alfaliponzuur mariadistel, selenium, vit D druppels, N-acetyl cysteine,N-acetyl carnitine, ashwaganda en Rhodiola.

Dan ga je nog eerst koffie drinken en daarna pas een keer eten. Totaal verkeerde volgorde!
Ja, klopt helemaal. Voel ik ook.

De adrenal in de avond. Dat is al vragen om problemen.
Is mij al eens eerder gezegd en nu zeg jij het ook weer, lijkt me dubbel duidelijk dat ik dat dus niet meer moet doen.

Je kan net zo goed de dag beginnen met een lijntje speed, dat brengt ook je hormoonhuishouding van slag maar krijg je wel energie van.
Haha.

De DHEA moet ik dan ook weg gaan laten. Dat zijn hormonen. Ik merk dat ik daar aan gewend ben geraakt. Dat is niet zo goed denk ik. Volgens de artikelen van de energieke vrouwenacademie heb je bij bijnieruitputting een gebrek aan DHEA en neemt de DHEA ook rond je veertigste af en hebben we dan baat bij het supplement. Dit zomaar stoppen zal misschien moeilijk zijn, maar ik ga dit proberen. Ik ken mensen in mijn omgeving die ook de dag beginnen met koffie, en dan ook echt de hele dag alleen maar koffie drinken. Ik neem dat soms over. Ik weet dat het fout is. Als ik 's morgens op vrijwilligerswerk moet zijn om 10 uur dan maar wat vroeger opstaan en proberen te eten. Of een keer niet naar vrijwilligerswerk en de tijd nemen om te eten 's morgens ipv 2 koffie.

ps: misschien wat onduidelijk, ik bedoel niet dat ik dagen heb dat ik de hele dag op koffie leef hoor!! Maar inderdaad wel dat ik soms koffie neem voordat ik eet (niet goed)

Ik zat vanmorgen te denken, en ik citeer bij deze even een stukje uit Mikes ebook

Supplementen
voor de lever:

R-alfa liponzuur, 100 mg 3 x per dag:
http://www.supersmart.com/en--R-Lipo...oxidants--0301

Selenium, 200 mcg 2 x per dag:
http://www.supersmart.com/en--L-Sele...Minerals--0502

Mariadistel, 125 mg 3 x per dag:
http://www.supersmart.com/en--Silyma...g--Liver--0030

voor de schildklier:
Verzadigd vet, afkomstig van biologisch gehouden dieren die gras, klaver en kruiden

eten i.v.m. hoge concentraties vetoplosbare vitamines,

maar ook plantaardig
verzadigd vet in de vorm van biologische kokosolie en rode palmolie van het
Belgische merk Aman Prana

Jodiumrijk voedsel, voeding uit de zee (vis, schaaldieren, zeegroente, Keltisch
zeezout)

Levertraan:
http://www.vitavie.nl/ (Blue Ice fermented cod liver oil met kaneelsmaak)

voor de bijnieren:
Adrenanorm, dierlijk bijnier- en miltconcentraat:
https://www.webvitaal.nl/catalog/pro...5&osCsid=1b7d9
60muah7l1hgkaj1ui83u4

Multi Pro Gluco, dierlijk bijnier- en alvleesklierconcentraat met maagzuur (betaïne
HCL):
https://www.webvitaal.nl/catalog/pro...7&osCsid=r6gng
np1ndgprg828ie8gd2aq4

Biergisttabletten:
http://biergist.nl/product/162700_PA...-700TAB-.aspx/

2 x daags een theelepel Sole op basis van Keltisch zeezout (www.breizh-import.nl) in
een glas water, 's ochtends na het wakker worden en 's avonds voor het naar bed
gaan. (Sole maak je door 1/3e Keltisch zeezout te vermengen met 2/3e water in een
glazen potje.)

zoethoutthee, vers te koop in de natuurvoedingswinkel van het merk Pyramide

Vitamine C:
http://www.amazonproducts.nl/vmchk/W...la-poeder.html
voor een verbeterde spijsvertering:

Extra maagzuur:
https://www.webvitaal.nl/catalog/pro...&osCsid=1b7d96
0muah7l1hgkaj1ui83u4

Teunisbloemolie voor de GLA-omzetting:
https://www.webvitaal.nl/catalog/pro...3&osCsid=1b7d9
60muah7l1hgkaj1ui83u4

Zet jezelf vier weken op dit protocol. Doe daarna een of meerdere lever/galreiningen:
http://www.fonteine.com/lever_gal_flush.html

Er staat genoemd het supplement Adrenanorm. Hierover is ook al vrij veel geschreven op dit forum. Adrenanorm bevat ook dierlijk bijnierconcentraat, maar is minder sterk dan Adrenal. In het oorspronkelijke lijstje staat dus Adrenanorm maar, is ook op dit forum te lezen, Mike zei dat Adrenal naar zijn idee beter was. Hoewel sommige mensen het beter doen op Adrenanorm en andersom komt ook voor.

Ik vraag mij af of de Adrenal wel zo geschikt is in combi met die andere suppletie die in het lijstje genoemd wordt. Ook is de adrenal volgens mij te heftig voor mij. Iedere keer grijp ik naar de schildkliersupport daarna. Zonder echt een heel goed resultaat (in het bovengenoemde lijstje staat selenium trouwens ook als supplement, dat is ook al voor de schildklier natuurlijk. Als ik dan ook jodium neem lijkt me de schildkliersupport niet nodig...denk ik)

Ik heb vanmorgen ook een verhaal van iemand gelezen op dit forum waarbij haar schildklieren gingen protesteren bij gebruik Adrenal.

Binc adviseerde mij eerder om dan over te stappen op de cortex, maar ik heb mij ingelezen op dit forum en ik kom wel tot de conclusie dat het wel beter is om het hele bijnierconcentraat te nemen, niet alleen de bijnierschors.
Helemaal geen bijniersuppletie is mij vanochtend niet gelukt.

Ik was vanmorgen zo moe. Dus ik heb toch toch maar 2 adrenal genomen, en daarna kreeg ik het gevoel alsof ik 'n beetje van de wereld was en teveel energie kreeg (maar ook slechte concentratie) dus meteen een schildkliersupport erbij. Maar daar word ik dus wederom moe van, dus nog maar een derde adrenal genomen en het gaat redelijk. Dit lijkt mij zo niet de bedoeling. Wellicht dat ik de adrenanorm ga proberen. Helemaal zonder lukt me nog niet dat weet ik nu al.

Ik ben ook wat duizelig en moe, heb wel ontbeten vanochtend, maar voel me daar niet goed bij, want de supplementen kloppen niet naar mijn gevoel.Het is echt niet zo dat ik adviezen in de wind sla, maar het is gewoon dat ik merk als ik niet iets van adrenal ofzo neem dat ik helemaal geen energie heb.

De bijnieruitputting is gewoon heel erg ik voel dat aan alles. En ik had een roggebroodje gegeten vanmorgen bij de rest van m'n ontbijt, foute boel, doodmoe.

Net 2 uur in bed gelegen.
Ik wil m'n energie terug!
Ik heb van die druppels van Herbal Gem, ribus nigrum en berk die doen ook wel wat, die neem ik overdag, maar dit is gewoon niet fijn.

Wij kunnen niet in jouw huid kruipen, maar dat er iets niet goed is is duidelijk.
Je denkt dat je met supplementen beter wordt maar dat gebeurt niet.
Een goed advies van een arts heb je blijkbaar ook niet.
Mijn conclusie voor jou is: je bent moe en neemt supplementen die niet helpen. je blijft moe zeg je zelf.
Je kunt dus kiezen, roep ik weer hulp in van de huisarts bv of van je laatste adviseur of blijf je zelf sukkelen.
Soms moet je ook een gokje wagen. Gok: ziek melden zodat je gewoon een hele week moe mag zijn. Maar dan ook geen enkele pil nemen. De hele week niet. Mocht je toch een pil willen nemen kies er dan 1 uit waarvan je denkt dat je er het meeste baat bij hebt = misschien de bijnieren.
En verwacht niet dat die ene pil iets doet.
Als je dag 1 moe bent, jammer dan, pillen helpen toch niet. doe lekker niets, ga TV kijken of slapen of lekker in de zon zitten of fietsen.
Dag 2 moe, jammer dan, dag 3 moe, jammer dan. Laat het lichaam zijn werk doen.
Zorg dat je voldoende gezond eten in huis hebt. Hoogstens 1 koffie per dag (met een cracker o.i.d).
Veel drinken.

Begin de ochtend te eten met iets waar je op dat moment trek in hebt. En dat kan alles zijn.
Yoghurt of een cracker of fruit. Luister naar je lichaam en vergeet al de adviezen.
Je zit ook op Facebook heb ik begrepen dus je krijgt waarschijnlijk veel te veel adviezen. Je ziet door de bomen het bos niet meer, maar je lichaam ook niet. Misschien heb je jezelf wel vergiftigd, wie zal het zeggen?
Hier kan niemand je verder helpen denk ik.
Ik krijg nu van iemand iets geadviseerd om te gaan gebruiken maar laat mijn andere suppl. zoveel mogelijk weg. Het doel is te proberen te voelen of de nieuwe suppl. iets voor me doen en dan kan en wil ik ook niet er een zooitje van maken.
Er zijn hier al heel veel mensen die langdurig bezig zijn met hun gezondheid, ook Binc is hier een goed voorbeeld van en ik zelf ook wel, je moet definitief vergeten dat je in een week beter bent. Hier steeds verkondigen dat je zo moe bent heeft geen enkele zin.
Wel kun je na een week vertellen hoe het gegaan is.
Dit is een gedachte over jouw gezondheid. Denk er over na.

Hoi hoi

hier even een kort berichtje.
Ik vind het bijzonder, jullie hadden gelijk. Teveel supplementen. Vanmorgen heb ik enkel een multi pro gluco genomen, en ik voelde me de hele dag prima.

Vanavond nam ik weer 2 adrenal met een schildkliersupoort en ik voelde me toch een partij down. Inderdaad moet ik gewoon al die troep eventjes weglaten denk ik, eventueel de multi pro gluco nog nemen.

Morgen neem ik geen adrenal en geen schildkliersupport!

Ik vind het mooi dat jullie het doorhadden voor ik het zelf doorhad, en leuk om te merken hoe goed ik me kan voelen zonder al die sups.

Ik had wel magnesiumcitraat genomen vanmorgen overigens en dat hielp goed.

Kan jij niet beter overstappen op Decaf koffie? Ivm bijnieren lijkt mij cafeïne een zeer slecht idee. Als je nog echt niet zonder koffie kan tenminste, neem dan biologische decaf van bijv Simon levelt. Het beste is natuurlijk water met sole en kruidenthee, zelfs groene thee zit cafeïne in.

Die oppeppers zijn not done bij bijnieruitputting.

Okee.

Btw: https://www.ergomax.nl/prescript-assist-probiotica-60-capsules#customer-reviews

Is deze niet goed (nieuwe samenstelling)?

Ik heb het topic over de Prescript inmiddels doorgelezen en zie dat er veel negatieve berichten over de nieuwe formule geschreven zijn. Dan maar even wachten of evt over op iets anders...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan