Hoi L-lady
De natuurarts had mijn vrije testosteron gemeten en zei dat die te laag was. Is de DHEA dan weer wat anders? Dat is dan niet gemeten denk ik. Hoewel hij wel mailde dat ik het DHEA supplement inderdaad kon gaan gebruiken. Naast maca.
Hij zei dat ik aan 15 mg genoeg zou hebben van het DHEA supplement maar op de drie websites die ik hier had toegestuurd gekregen werd 50 mg voor vrouwen aangeraden (met een max van 100) dus ik heb voor 50 gekozen.
Ik slik 's ochtends 2 adrenal van Nutricology met een schildkliersupport erbij (in het begin had ik alleen adrenal maar op een gegeven moment trok m'n lichaam dat niet, heel vaag) dus toen de schildklier support erbij
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/51124/Schildklier-Support-Golden-Naturals-90-tabletten
Verder slik ik nog wel meer supplementen.
L-glutamine met prescript assist probiotica en betaine HCL
voor de lever
R-alfa liponzuur
selenium
mariadistel
voor de schildklier
levertraan maar niet elke dag
voor de bijnieren
adrenal van nutricology dus en Q10
multi pro gluco
biergisttabletten
Tevens heb ik nog de B complex, B12, en B5, deze neem ik vrijwel elke dag
Ook heb ik nog kaliumchloride tabletjes van Schuzzler (maar met lactose, ben nog steeds benieuwd welke vorm van kaliumchloride hier nu door de anderen genomen wordt, als mensen dit al nemen)
Acetyl L cysteine (heb hier wel baat bij, dit is om het glutathion te optimaliseren)
Acetyl L carnitine (niet elke dag), is ook voor de bijnieren
Vit E
teunisbloemolie
vitamine c acorbinezuur
vit. D druppels
Ashwaganda en rhodiola heb ik ook nog in huis, dit is eigenlijk ook bedoeld voor meer energie en als je bijnieruitputting hebt. Die neem ik soms, en op aanraden van Ben heb ik destijds ook de tinctuur van ashwaganda gehaald, maar hier moet ik dan wel rhodiola bijnemen.
Er staat ook nog iets over lever- en galreinigingen doen in de stukken van Mike maar dat heb ik nooit gedaan.
Ik probeer toch af en toe hier toch weer een beetje te typen, heb er wel baad bij om dingen uit te wisselen.