Orgaandonatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum
Hebben jullie ook gezien dat de initiatiefneemster Pia Dijkstra (D66) geemotioneerd was toen deze wet MET SLECHTS 1 MEERDERHEIDSSTEM werd aangenomen? Is deze VOORMALIGE NIEUWSLEZERES het gezicht van de nieuwe politiek? Jankende vrouwen die zich laten leiden door hun EMOTIES i.p.v. hun gezond verstand? Dit is precies waarom vrouwen met hun hyperemotionaliteit geen leiderschapsposities moeten aannemen, je kunt geen land reageren op basis van emoties, je mist dan de RATIONELE OBJECTIVITEIT om goede beslissingen te kunnen nemen!

Mike

Kan inderdaad, of gewoon een slappe-hap mentaliteit van die Wassenberg. Het kwam niet door de NS dat hij te laat was, hij miste de trein door andere afspraken.

Je zou maar op die vent (of z'n partij) gestemd hebben...

Mark

Ik vraag mij af, hoe serieus moet je dit voorstel nemen omdat die vent te laat was.
Ook ik ben tegen orgaan donatie.
Sinds 1998 sta ik geregistreerd als niet donor.
Nu met deze commotie heb ik voor de zekerheid ook maar een kopie per post op laten sturen via het register. Dan heb ik het tenminste behalve digitaal ook op zak voor je weet maar nooit.

Ik word er een beetje kriegel van, dat er gezegd wordt dat de PvdD meer van dieren houdt dan mensen.... Sorry, maar daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
En ja, ik stem op de PvdD, ben er al sinds het begin lid van. En waarom? Omdat het eens tijd zou worden, dat er meer aandacht wordt besteed aan het uitmelken, letterlijk en figuurlijk van dieren.
Sorry als ik persoonlijk overkom, maar zo voel ik het gewoon. Discussies heb ik geen zin in, ben ik ook zeker niet goed in en het kost me teveel energie. Maar ik wilde toch even een tegengeluid laten horen.

Thineke (die er schijtziek van wordt, hoe mensen met dieren omgaan)

Dit artikel brainstormt een beetje voor de toekomst. laten we dit nooit gaan meemaken.
http://www.geennieuws.com/2016/09/de-gevolgen-van-pia-dijkstras-huilbui/

Met name dit maakt me onzeker (en ik weet niet goed of ik dit als onzin moet zien of ...:
Vanaf 2018 moet elke Nederlander jaarlijks zijn Ja of Nee stem bevestigen (of zijn stem veranderen uiteraard), hij heeft hiervoor de kans van 1 januari tot 10 februari. Doet hij of zij dit niet dan word degene die dit vergeten is of verzuimd is automatisch in het Ja kamp ingedeeld (ook als zijn stem nu op Nee staat).

Ik denk dat dit tot de brainstormerij behoort, maar je weet maar nooit.
Dorothé

https://cooperatiedevrijemedia.nl/2017/05/drie-bezwaren-tegen-de-wet-actieve-donorregistratie/

Destructie 666 maakt meer kapot dan u lief is.. Weduwe doet getuigeverslag in Eerste kamer:

Inderdaad en de D staat in ieder geval niet meer voor democraten nu ze tegen het referendum zijn, en waar ze hun oorsprong aan danken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan