Bedankt Patchouli, dat is nog eens een duidelijke site.
Ok, het kan een paar dagen duren voordat het fluidumkoord zich heeft losgemaakt van het lichaam. Nog een goede reden waarom overledenen opgebaard liggen.
Vervolgens zegt de Nederlandse wet iets over minimaal 36 uur en maximaal 6 dagen na overlijden cremeren of begraven.. dat lijkt me vrij redelijk. Kan een ziel schade oplopen als er te snel wordt gecremeerd of begraven? Als het meteen de volgende dag gebeurt bijvoorbeeld. Wat denken jullie?
Dus als de organen doorgaan in een ander lichaam, raakt het zielspad verstoord want de organen bevatten herinneringen aan levenservaringen. Duidelijk.
En als er meerdere organen zijn gedoneerd, kan de ziel niet meer het gewenste zielsprogramma volgen, maar moet het eerst al die informatie weer bij elkaar vinden, wat ook weer een ongewenste draai geeft aan het zielsprogramma van de ontvanger.
Harttransplantaties zijn het ergst. Wat een ellende. En daar zijn wij mee bezig sinds 1954.
En met trots he? Als je al die rapporten leest.. trots op de verdubbeling van het aantal...
Die overheidsrapporten lezen nu echt als een soort folder van fundamentalistische gelovigen, blind voor hun eigen redeneringen. We zijn echt in de war. Een verstandsverbijstering. Ik ga ook eens een lezing volgen van haar, ik vind het echt interessant.