Palestina - Israël

Ga je hier nu glashard beweren dat alles wat uit het midden-oosten en Noord-Afrika komt crimineel gajes is en dat alleen blanke Europeanen deugen? Zo ja, dan heb je je niet alleen laten misleiden door rechts-radicalen, je bent er zelf dus ook een!
Dat beweer ik nergens. Onder blanke Europeanen zijn genoeg rotte appels.
Een programma als opsporing verzocht geeft mij jammergenoeg het beeld dat het bovengemiddeld getinte daders zijn die in Nederland misdaden plegen. Zeg ik daarmee dat blanke Europeanen geen misdaden begaan? Nee.

Enige vorm van blanke zelfreflectie is binnen rechts-radicale kringen volkomen zoek. Alleen de blanken deugen, de rest bestaat uit ‘criminelen’. Zo redeneer jij ook en je toont nu je ware aard.
Graag minder aanvallend, ik denk dat we allen zoekende zijn. Is dat de reden om iemand te lynchen? Nee. Ik beweer nergens de wijsheid in pacht te hebben.

Koloniale liedjes en afbeeldingen verwijzen hier nog naar: ‘Moriaantje, zwart als roet’ en de Gaper, de moor met tulband met een pilletje op zijn tong (jawel, ze brachten ons medicijnen, hygiene en BESCHAVING in een tijd dat wij nog tussen de dieren leefden en de pest kregen omdat dierlijke uitwerpselen ons drinkwater hadden besmet!) "
De pest werd toch overgebracht door vlooien, toch niet door uitwerpselen?

Egypte en de rest van Noord-Afrika waren wel degelijk pikzwart voordat de kolonisten arriveerden. Egypte heette eerst Kemet, wat letterlijk ‘land der zwarten’ betekent.
Zwart is niet gelijk aan pikzwart.

De witte mens is ook niet sneeuwwit. Eerder licht geel of licht rose.
Graag een link naar een artikel.

Wat doen mummies met blonde en rode haren in China en Egypte? (Ook in Peru.)
Of hadden zij ook een donkere huid net als de blond/rood harige in Nieuw-Guinea?

The existing "gapers" in Amsterdam are almost all of Moorish appearance but this wasn't supposed to be the forefather of today's pharmacist but rather to indicate the exotic origin of the medicines. [URL]https://en.wikipedia.org/wiki/Gaper[/URL]
Graag even een link naar een artikel over de Gaper.

In Europa is er ook historie van geneeskrachtige kruiden bij woudvolken. Later door deze en genen (ja blanken) verketterd.

Enige vorm van blanke zelfreflectie is binnen rechts-radicale kringen volkomen zoek. Alleen de blanken deugen, de rest bestaat uit ‘criminelen’. Zo redeneer jij ook en je toont nu je ware aard.
Jammergenoeg heb ik vrienden uit Zuid-Afrika die naar Nederland geëmigreerd zijn omdat 2 van hun familieleden vermoord zijn door donkere Afrikanen. Zijn daarmee alle donkere Afrikanen slecht, nee. Is dit een op zichzelf staand geval, nee. Mijn vrienden zijn daar vertrokken omwille van criminaliteit die vaak raciaal van aard is. Zeg ik daarmee dat apartheid goed was, nee.

Wat is juist van DNA studies van Crypto-joden?
http://www.latimes.com/science/sciencenow/la-sci-sn-ashkenazi-jews-dna-diseases-20140909-story.html
Wat is juist over een phychopatisch gen dat crypto-joden zouden bezitten?

Dat er nu internet is en we geen eenzijdige informatie te beschikking hebben en alles van meerdere kanten kunnen bekijken wil niet zeggen dat in tijden waarin dit niet het geval was men zeer gemakkelijk te beïnvloeden was.
Zie het communisme in Rusland/Azië als voorbeeld. Mensen laten zich beïnvloed door demonische krachten aanzetten tot gruweldaden.
Dat de crypto-joden voornamelijk onder blanken resideerden zou kunnen duiden op het manipuleren van mensen en aanzetten tot gruweldaden. Praat ik daarmee gruweldaden goed, nee die verafschuw ik.
 
Een programma als opsporing verzocht geeft mij jammergenoeg het beeld dat het bovengemiddeld getinte daders zijn die in Nederland misdaden plegen. Zeg ik daarmee dat blanke Europeanen geen misdaden begaan? Nee.

Nee, maar je zegt wel tussen de regels door dat er meer getinte daders zijn dan blanke. Of dat klopt, geen idee, ik ken de statistieken niet.



De pest werd toch overgebracht door vlooien, toch niet door uitwerpselen?

Nee, uitwerpselen in het drinkwater.



Graag even een link naar een artikel over de Gaper.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gaper



Jammergenoeg heb ik vrienden uit Zuid-Afrika die naar Nederland geëmigreerd zijn omdat 2 van hun familieleden vermoord zijn door donkere Afrikanen. Zijn daarmee alle donkere Afrikanen slecht, nee. Is dit een op zichzelf staand geval, nee. Mijn vrienden zijn daar vertrokken omwille van criminaliteit die vaak raciaal van aard is.

Zuid-Afrika is misschien wel het meest criminele land ter wereld en verkrachtingen zijn daar aan de orde van de dag. Maar zo was het niet voordat blanken daar de boel hebben verstoord. Jouw blanke vrienden plukken de zure vruchten van een blanke erfenis.

Wat is juist over een phychopatisch gen dat crypto-joden zouden bezitten?

Ik weet niet wat ervan waar is, maar het zou me niet verbazen. Bedenk dan dat dit een BLANKE psychopathologie betreft.

Dat de crypto-joden voornamelijk onder blanken resideerden zou kunnen duiden op het manipuleren van mensen en aanzetteIkn tot gruweldaden.

Nee, het zijn blanken, de psychopathologie is BLANK! Dat wil er bij jou maar niet in.

Mike
 
Nee, maar je zegt wel tussen de regels door dat er meer getinte daders zijn dan blanke. Of dat klopt, geen idee, ik ken de statistieken niet.
Die statistieken zijn moeizaam te achterhalen en zul je dus nooit precies weten. 3de generatie allochtonen zijn volgens het CBS Nederlander.
Getinte personen in opsporing verzocht kunnen statistisch Nederlander zijn.

De pest werd toch overgebracht door vlooien, toch niet door uitwerpselen?
Nee, uitwerpselen in het drinkwater.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte)#Oorzaak_en_overdracht
De plaag kan worden overgedragen op verschillende manieren, door de beet van insecten, meestal zijn dit vlooien, die met de bacterie besmet zijn of door minuscule druppels die in de lucht zweven ten gevolge van hoesten of niezen van een besmette persoon. Deze laatste infectiemethode is vooral van toepassing bij longpest.

Graag even een link naar een artikel over de Gaper.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gaper

Uit jouw Wikipedia link:
In de 17e eeuw zien we interesse voor Turkse mode en ook japonnerie en chinoiserie hebben als inspiratiebron voor exotische gapers gediend. De zuidelijke of exotische afkomst van de gaper staat symbool voor de herkomst van de ingrediënten van de medicijnen. Er werd met landen in Azië en Afrika veel handel gedreven door West-Europeanen, die daar allerlei tot dan toe onbekende specerijen ontdekten en mee naar huis namen. Daar werden de specerijen gedroogd en verkocht door een drogist. De exotische herkomst, waarvan de tulband getuigt, suggereert wellicht de werkzaamheid van de Oosterse geneeskunst. We kennen ook gapers in uniform, zoals brandweer, politie of soldaat. Deze kwamen in zwang in de tweede helft van de 19e eeuw, op het moment dat het gezag van de overheid op de verkoop van geneesmiddelen werd uitgebreid. Ook de gaper als Romein komt voor.



Zuid-Afrika is misschien wel het meest criminele land ter wereld en verkrachtingen zijn daar aan de orde van de dag. Maar zo was het niet voordat blanken daar de boel hebben verstoord. Jouw blanke vrienden plukken de zure vruchten van een blanke erfenis.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Rape_statistics_by_country
Wat voor vruchten plukken de Zweden? Nummer 3 wereldwijd in aantal verkrachtingen per 100.000 inwoners.

Nee, het zijn blanken, de psychopathologie is BLANK! Dat wil er bij jou maar niet in.

Mike
Waar baseer jij dit op?
 
Als vlooien de oorzaak zijn van de pest, dan is dat evengoed het gevolg van gebrekkige hygiene. Als je tussen de dieren woont kunnen deze ook overspringen van dieren naar mensen.

Het klassieke beeld van de Gaper is een pikzwarte Moor. Turken zien er niet zo zwart uit en romeinen ook niet.



Wat voor vruchten plukken de Zweden? Nummer 3 wereldwijd in aantal verkrachtingen per 100.000 inwoners.

Geweld naar vrouwen en kinderen is van oorsprong een BLANKE aangelegenheid. Dit was voor ondenkbaar voor inheemse volkeren, hun spiritualiteit was pro-creatie. Blanken zijn per definitie de meest pathologische mensen, zowel fysiek als mentaal. D.m.v. kolonisatie hebben we onze pathologie wereldwijd verspreid vanuit dat 'ontwikkelde' Europa, tevens de basis van alle wereldrijken.



Waar baseer jij dit op?

Je bent hier al 3 jaar actief en je gaat me vertellen dat je nooit de topic De relatie tussen mensen en varkens hebt gelezen? Daarin vind je alles wat je moet weten over psychopathologie.

Mike
 
Als vlooien de oorzaak zijn van de pest, dan is dat evengoed het gevolg van gebrekkige hygiene. Als je tussen de dieren woont kunnen deze ook overspringen van dieren naar mensen.>
Deze redenering vind ik te kort door de bocht. Als jager verzamelaar bent heb je hier geen last van. Als je gedomesticeerde beesten houdt en voedsel opslaat ( trekt ratten, muizen, etc. aan) heb je hier veel meer kans op.

Bovendien:
De naam Rattus rattus voor de zwarte rat of huisrat werd pas in 1758 door Carolus Linnaeus toegekend, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze voordien niet voorkwamen. Men vermoedde zelfs dat de verspreiding van de bruine rat in Europa het einde van de cycli van pestepidemieën heeft ingeleid omdat ze de algemeen aanwezige zwarte rat heeft verdrongen. De huisrat leeft meer in huis, ook de klassieke scheepsrat was een zwarte rat, terwijl het habitat van de bruine rat de kelders en rioleringen zijn. Deze thesis is dan ook voor kritiek vatbaar
De zwarte rat kan een drager zijn van een aantal ziektes, waaronder de pest en trichinose de meest bekende zijn. De zwarte rat is de belangrijkste verspreider van de pest. Vlooien, die op de huid van de zwarte rat leven, brengen de pestbacterie Yersinia pestis over van de rat naar de mens. Anders dan de bruine rat is de zwarte rat geen drager van Leptospira interrogans, de bacterie die de ziekte van Weil veroorzaakt. De zwarte rat is een van de knaagdieren die het hantavirus verspreidt dat ernstige nierschade kan veroorzaken.
De zwarte rat komt oorspronkelijk uit Zuidwest-India en spreidde zich met de handelsroutes uit naar het Midden-Oosten in de Romeinse tijd. In de achtste eeuw bereikte hij Europa, om zich daarna, samen met de Europese ontdekkingsreizigers en kolonisten, verder over de wereld te verspreiden.

De Joden hadden betere hygiene en waren minder vaak het slachtoffer van De Pest. https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Dood#Vervolging_van_de_Joden

Het klassieke beeld van de Gaper is een pikzwarte Moor. Turken zien er niet zo zwart uit en romeinen ook niet.
Verklaart dat alles dan? Conimex heeft een logo van een pikzwarte vrouw die kruiden maalt.

Jouw wikipedia bron geeft duidelijk:
De zuidelijke of exotische afkomst van de gaper staat symbool voor de herkomst van de ingrediënten van de medicijnen.
Geneeskrachtige kruiden groeiden overal ter wereld. In die tijd dus ook om de hoek bij die apotheker met Gaper aan de gevel. Als ik bovenstaande quote lees (van jouw bron) lijkt de exotische Gaper op marketing.
'Superfoods' heden ten dage, komen ook altijd van ver. Terwijl bijv. boerenkool gewoon in je achtertuin kan groeien en er onder wilde kruiden ook 'superfoods' zijn. Exotische 'superfoods' zijn een marketing stunt.

Kun jij nog op onderstaande reageren of verwijzen naar elders op het forum.
Egypte en de rest van Noord-Afrika waren wel degelijk pikzwart voordat de kolonisten arriveerden. Egypte heette eerst Kemet, wat letterlijk ‘land der zwarten’ betekent.
Zwart is niet gelijk aan pikzwart.

De witte mens is ook niet sneeuwwit. Eerder licht geel of licht rose.
Graag een link naar een artikel.

Wat doen mummies met blonde en rode haren in China en Egypte? (Ook in Peru.)
Of hadden zij ook een donkere huid net als de blond/rood harige in Nieuw-Guinea?

"bilderberg feestje nadert zijn einde!"
Eerste 12 pagina's doorgeakkert waar staat de clou?
Veel verwijzingen naar Alex Jones en David Icke.

Geweld naar vrouwen en kinderen is van oorsprong een BLANKE aangelegenheid. Dit was voor ondenkbaar voor inheemse volkeren, hun spiritualiteit was pro-creatie.
Inheemse blanke woudvolken waren gewelddadig naar vrouwen en kinderen?
 
Deze redenering vind ik te kort door de bocht. Als jager verzamelaar bent heb je hier geen last van. Als je gedomesticeerde beesten houdt en voedsel opslaat ( trekt ratten, muizen, etc. aan) heb je hier veel meer kans op.

Nu begin ik serieus te twijfelen aan je gezond verstand. Jager-verzamelaars leefden niet met beesten, maar met elkaar. In Europese steden leefden we wel met beesten. Deze waren wel gedomesticeerd, want je kunt niet tussen wilde beesten leven, daarom deden jager-verzamelaars dat ook niet.


Verklaart dat alles dan? Conimex heeft een logo van een pikzwarte vrouw die kruiden maalt.

Ga je nu beelden met honderden jaren geschiedenis vergelijken met het etiket op een modern voedselproduct? Je argumenten worden steeds absurder!

Over die mummies met rode of blonde haren, waren deze de norm of de uitzondering? Aangezien alleen albino's rode of blonde haren (en blauwe ogen) hebben door melaninegebrek vermoed ik het laatste. Melaninegebrek levert ook een blanke huidskleur op en een lage spiritualiteit vanwege verkalking van de pijnappelklier. Heb ik allemaal al voluit over geschreven.



“bilderberg feestje nadert zijn einde!”
Eerste 12 pagina’s doorgeakkert waar staat de clou?

Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt, zie ik. Ik vermeld de pagina, het postnummer en de datum. Als ik toch schrijf dat de bewuste post te vinden is op pagina 25, waarom verdoe jij dan je tijd door de eerste 12 door te lezen?



Inheemse blanke woudvolken waren gewelddadig naar vrouwen en kinderen?

Geen idee. Wat ik wel weet is dat seksueel en fysiek geweld naar vrouwen en kinderen, levende symbolen van de schepping, absoluut niet geoorloofd was onder natuurvolken. Verkrachting, kindermishandeling, seksueel misbruik, maar ook pedofilie, homofilie, sadomasochisme en andere seksuele uitwassen werden allemaal gezien als misdaden tegen de creatie. Dit heeft allemaal zijn oorsprong in blank Europa en ook hier heb ik veelvuldig over geschreven.

Mike
 
Als vlooien de oorzaak zijn van de pest, dan is dat evengoed het gevolg van gebrekkige hygiene. Als je tussen de dieren woont kunnen deze ook overspringen van dieren naar mensen.
Mike
Deze redenering vind ik te kort door de bocht. Als jager verzamelaar bent heb je hier geen last van. Als je gedomesticeerde beesten houdt en voedsel opslaat ( trekt ratten, muizen, etc. aan) heb je hier veel meer kans op.
Nu begin ik serieus te twijfelen aan je gezond verstand. Jager-verzamelaars leefden niet met beesten, maar met elkaar. In Europese steden leefden we wel met beesten. Deze waren wel gedomesticeerd, want je kunt niet tussen wilde beesten leven, daarom deden jager-verzamelaars dat ook niet.
Mike
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt, zie ik.
Als je zelf begrijpend leest zie je:
- jager/verzamelaar -> minder contact met dieren -> minder kans op de pest
- dieren houden/voedsel opslaan -> meer contact met dieren en aantrekken van ongedierte -> meer kans op pest
De hygiënestandaard van de jager verzamelaar is niet de reden dat deze minder kans op de pest had. De hygiënestandaard van de jager verzamelaar hoeft daardoor niet superieur te zijn aan die van de veehouder/landbouwer.

Over die mummies met rode of blonde haren, waren deze de norm of de uitzondering? Aangezien alleen albino’s rode of blonde haren (en blauwe ogen) hebben door melaninegebrek vermoed ik het laatste.
Waarom dat vraagteken en vermoedens, jij weet het toch allemaal?

Paracas schedels in Peru -> rood haar is hier de norm.
https://hiddenincatours.com/the-mysterious-red-haired-mummies-of-the-coast-of-peru/

Niet enkel albino's hebben blond/rood haar: http://www.dailymail.co.uk/sciencet...-didnt-come-Europeans-evolved-separately.html
http://www.odditycentral.com/news/black-and-blond-the-origin-of-blond-afros-in-melanesia.html


Egypte en de rest van Noord-Afrika waren wel degelijk pikzwart voordat de kolonisten arriveerden. Egypte heette eerst Kemet, wat letterlijk ‘land der zwarten’ betekent. De Egyptische muurschilderingen laten pikzwarte mensen zien en het zijn blanken geweest die stelselmatig de neus hebben beschadigd van de sfinx en talloze andere afbeeldingen uit Egypte, om te verhullen dat het brede neuzen waren van negers
Graag een bron die alleen maar pikzwarte Egyptenaren laat zien.

Het klassieke beeld van de Gaper is een pikzwarte Moor. Turken zien er niet zo zwart uit en romeinen ook niet.
Mike
Verklaart dat alles dan? Conimex heeft een logo van een pikzwarte vrouw die kruiden maalt.

Jouw wikipedia bron geeft duidelijk:
De zuidelijke of exotische afkomst van de gaper staat symbool voor de herkomst van de ingrediënten van de medicijnen.

Ga je nu beelden met honderden jaren geschiedenis vergelijken met het etiket op een modern voedselproduct? Je argumenten worden steeds absurder!
Mike

1) De leeftijd van de bron zegt niets over het al dan niet juist zijn van die bron.
2) Werkelijk absurd is dat jouw wikipedia bron jouw argument tegenspreekt, nogmaals:
De zuidelijke of exotische afkomst van de gaper staat symbool voor de herkomst van de ingrediënten van de medicijnen. Er werd met landen in Azië en Afrika veel handel gedreven door West-Europeanen, die daar allerlei tot dan toe onbekende specerijen ontdekten en mee naar huis namen. Daar werden de specerijen gedroogd en verkocht door een drogist. De exotische herkomst, waarvan de tulband getuigt, suggereert wellicht de werkzaamheid van de Oosterse geneeskunst.

Graag bronnen die jouw volgende statements onderstreept:
Het klassieke beeld van de Gaper is een pikzwarte Moor.
Mike

...en de Gaper, de moor met tulband met een pilletje op zijn tong (jawel, ze brachten ons medicijnen....
Mike

Geweld naar vrouwen en kinderen is van oorsprong een BLANKE aangelegenheid. Dit was voor ondenkbaar voor inheemse volkeren, hun spiritualiteit was pro-creatie.
Mike
Inheemse blanke woudvolken waren gewelddadig naar vrouwen en kinderen?
Geen idee. Wat ik wel weet is dat seksueel en fysiek geweld naar vrouwen en kinderen, levende symbolen van de schepping, absoluut niet geoorloofd was onder natuurvolken.
Mike
Europese blanke woudvolken = natuurvolken.

Dit heeft allemaal zijn oorsprong in blank Europa en ook hier heb ik veelvuldig over geschreven.
Mike
Dat het zijn oorsprong zou hebben in blank Europa wil niet zeggen dat alle blanke Europeanen (door de gehele geschiedenis) gewelddadig zijn naar vrouwen en kinderen en allemaal psychopathisch zijn.

Kijk naar de Essenen en in Europa de Bogomielen en Katharen. De Katharen zijn later verketterd door de SATANISCHE paus van Rome die er kruislegers op af stuurde.
 
De hygiënestandaard van de jager verzamelaar is niet de reden dat deze minder kans op de pest had. De hygiënestandaard van de jager verzamelaar hoeft daardoor niet superieur te zijn aan die van de veehouder/landbouwer.

Ik had het over verstedelijking. De slechte hygienische omstandigheden vonden plaats in steden onder een zeer arme bevolking. Daar leefde men tussen de dieren en konden uitwerpselen het drinkwater besmetten en vlooien overspringen van dier op mens.



Paracas schedels in Peru -> rood haar is hier de norm.


Daar de norm, maar voor het hele continent de uitzondering:

Counter to common claims, this reddish or even blondish appearance in several mummies and skulls, such as the example above of a Nazca person in the Chauchilla cemetery is not the result of age, sun bleaching, henna or other dye, but shows that some of these people had hair which is genetically different than most Native Americans.

Blond haar en rood haar komen voort uit recessieve genen. Twee ouders met recessieve genen kunnen alleen maar meer van hetzelfde voortbrengen. Dit betekent dat je maar twee ouders met rood haar nodig hebt en voor je het weet heb je een hele kolonie. Dus: what's your point? Is rood haar daarmee normaal? Hoe kan het dat slechts 8% van de wereldbevolking blond of rood haar heeft en blauwe ogen (plus een blanke huidskleur)?

Dit is ook een interessant citaat uit jouw artikel:



Remarkably, the royal bloodline of the Paracas culture, who preceded the Nazca had red hair in most cases.

Aha, nu komt de aap uit de mouw! Een koninklijke bloedlijn werd vaak exclusief 'koninklijk' gehouden door incest! Ziedaar je recessieve genen, een teken van DEGENERATIE.

Jouw bewijs dat blond haar niet in Europa is ontstaan moet wat precies weerspreken? Ik heb nooit beweerd dat het hier ontstaan is, wel dat het hier GECONCENTREERD is. Het is ontstaan in Afrika, daar heb je tot op de dag van vandaag nog albino's. Zwarte Afrikanen kunnen alle menstypes produceren, incl. albino's. De Bijbel spreekt over melaatsen die 'wit als sneeuw' waren, vandaag de dag noemen we deze vorm van melaatsheid vitiligo. Deze mensen zijn verstoten en moesten noodgedwongen migreren naar alle delen van de wereld. Er is veel bewijs (incl. DNA-bewijs) dat blanke Europeanen afstammen van de lichtgekleurde bewoners van de Hindusvallei in Noord-India en dat waren Dravidiaanse albino's (ze lijken ook als twee druppels water op Europeanen!). En het is wel degelijk albinisme, als je dat definieert als een gebrek aan melanine, het pigment dat huid, haar en ogen donker kleurt (mela = zwart).

Als blanken bewust de brede neuzen van Egyptische afbeeldingen beschadigen, denk je dan niet dat ze ook 'wetenschap' zo kunnen manipuleren om te verhullen dat blankheid niets anders dan albinisme is? Lees je suf op www.realhistoryww.com, je vindt daar ook afbeeldingen van albino's wereldwijd:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/White_people.htm

Dat is meteen je bron voor afbeeldingen van zwarte Egyptenaren en voor afgebroken neuzen van Egyptische beelden:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/Misc/Egypt/Kingsb.htm



Europese blanke woudvolken = natuurvolken

Weston Price was ook vol lof over de hoge moraal en ethiek van Zwitserse bergvolken en Keltische eilandbewoners buiten de Schotse kust. Zoals gezegd heeft het te maken met verstedelijking. Hierdoor raken we vervreemd van de natuur en wordt ons gedrag ook tegennatuurlijk. Dit gebeurt niet alleen in Europa, jouw voorbeeld van Zuid-Afrika is treffend: in Kaapstad vinden nog steeds de meeste moorden en verkrachtingen plaats. Eeuwenlang kolonialisme door blanken heeft ook weinig bijgedragen aan hoge normen en waarden aldaar. Ooit gehoord van een Afrikaanse koning of keizer die hele continenten heeft onderworpen aan zijn wil? Dat is toch echt een blanke uitvinding, zo heeft een minderheid de hele wereld aan zich onderworpen op basis van EXTREME AGRESSIE!



Dat het zijn oorsprong zou hebben in blank Europa wil niet zeggen dat alle blanke Europeanen (door de gehele geschiedenis) gewelddadig zijn naar vrouwen en kinderen en allemaal psychopathisch zijn.


Klopt. Van mezelf weet ik dat ik dit niet ben en ik ken heel veel blanken die het hart op de juiste plek hebben. Dat is niet aan de orde. Recentelijk was in het nieuws dat er een pedofielennetwerk op het internet is opgerold waar 45.000 mensen wereldwijd lid van waren. Om hogerop te komen bij deze zieke club moest het misbruik waar je je aan schuldig maakte gruwelijk zijn, hoe zieker hoe beter. Hierdoor zijn kinderen van alle leeftijden, zelfs onder de 2 jaar (!), op sadistische wijze misbruikt en gemarteld. Wees heel eerlijk: wat is het eerste beeld van een dader dat bij je opkomt? Is deze zwart of blank? Mijn punt is: het zit in ons, meer dan bij welk ander ras dan ook. En dit kun je niet exclusief toeschrijven aan de verderfelijke invloed van joden, zij zijn slechts de ALLERERGSTE blanken!



Kijk naar de Essenen en in Europa de Bogomielen en Katharen. De Katharen zijn later verketterd door de SATANISCHE paus van Rome die er kruislegers op af stuurde.

Over de satanische Roomse kerk, no argument there, klopt. Maar wat hadden de Essenen, Bogomielen en Katharen gemeen? Zij waren volgers van de zogeheten 'mystieke (Hermetische) school'. Dit komt voort uit de Kabbalah, een absoluut satanisch boek dat geen enkele bescheidenheid kent naar God en zelfs stelt dat de mens ook God kan zijn. Drie keer raden wie de huidige aanhangers van de Kabbalah zijn? Juist ja, joden! De Katharen waren joden die minstens zo satanisch waren als de Roomse kerk. Waar we hier mee te maken hadden is een ordinaire machtsstrijd tussen satanisten onderling! Het punt is, sprout, dat jij je huiswerk niet hebt gedaan. Ik wel. Je zult met inhoudelijk sterke argumenten moeten komen i.p.v. rechts-extremistisch geschreeuw over 'white guilt' en andere poep die jij praat.

Mike
 
Een albino is niet/nauwelijks in staat om pigment te creëren. Albino's hebben vele lichamelijke ongemakken, waaronder slecht zicht (netvlies) en huidproblemen. Dat zou logischerwijs overleving bemoeilijken.
http://www.iranjd.ir/download.asp?code=IJD09124842

While numbers vary widely and no comprehensive studies have been conducted, it is reported that in North America and Europe, an estimate of 1 in every 17,000 to 20,000 people have albinism.
In Africa it is estimated that 1 in every 5,000 to 15,000 people have albinism with selected populations having estimates as high as 1 in 1,000. In Tanzania where UTSS is based, the prevalence of albinism is estimated to be 1 in 1,400 and 1 in 19 carry the gene.
This means that there are over 33,000 persons with albinism in Tanzania, with a rate of more than 14 times that of North America & Europe.
Waarom zou albinisme in Europa minder vaak voorkomen dan in Afrika. Je zou dan eerder denken dat het andersom is?
http://www.underthesamesun.com/sites/default/files/Frequency of Albinism.pdf

Hoe verklaar je dat de ogen van een baby verkleuren van licht naar donker na de geboorte? Melanine wordt na de geboorte dus verhoogd. Bij blanken van blauw naar bruin (10% al bruin bij geboorte), en bij bijv. Aziaten en Afrikanen van licht bruin naar donker bruin. Huidskleur van baby is lichter (ook bij Afrikanen) en kleurt later donkerder.
Een blank persoon kleurt in de zon donkerder en is dus wel in staat melanine aan te maken. Albino's kunnen dit niet?

No comment:


En dit kun je niet exclusief toeschrijven aan de verderfelijke invloed van joden, zij zijn slechts de ALLERERGSTE blanken!
Dit soort zaken zijn mijns inziens meer toe te schrijven aan satanische componenten in een maatschappij. Afro-Amerikanen zijn in een maatschappij met satanische componenten tot precies hetzelfde in staat, geen enkel mens is immuun.

Inderdaad verstedelijking, de onrechtmatige creatie van geld en de daaruit voortvloeiende hebberigheid, etc. etc.

Myth: Whites Are More Likely to be Pedophiles and Child Molesters
http://www.iranjd.ir/download.asp?code=IJD09124842

Maar wat hadden de Essenen, Bogomielen en Katharen gemeen? Zij waren volgers van de zogeheten ‘mystieke (Hermetische) school’. Dit komt voort uit de Kabbalah, een absoluut satanisch boek dat geen enkele bescheidenheid kent naar God en zelfs stelt dat de mens ook God kan zijn.
Deze mystieke scholen hebben dezelfde intentie als de oosterse mystieke scholen, namelijk 'het sterven voor je sterven'/ uitsterven aan alle verlangen. Om zo het rad der reïncarnatie te doorbreken.
De Satanische kerk van Rome heeft overal ter wereld wijsheid verwijderd ('vermoord'). In Europa, met o.a. heksenverbrandingen en vervolgingen van o.a. de Katharen, later met kolonisatie en 'missionarissen'. Dat jij dit de ene groep satanisten tegen de andere noemt geeft aan dat jij nog wat beter in deze literatuur zou moeten duiken, dat statement is simpelweg te eenvoudig.
Dat is hetzelfde als zeggen dat wanneer (zoals jij in een ander topic stelde) de satanische 'the-powers-that-be' een aanslag plegen op het leven van Nigel Farage zij dat doen omdat hij ook een satanist is. Dat de media hem 'demoniseert' wil niet zeggen dat hij een satanist is.

Lees ook 'even' het "Esseense Evangelie van Vrede" http://www.realpeacework-akademie.info/sofia/Englisch/E-betterworld/E_EB-Szekely/gospel1.pdf
Jezus was ingewijd in de Esseense wijsheden.

De Paracas schedels zijn waarschijnlijk niet menselijk:
The other factor is that there is only one parietal plate, where there should be 2
https://hiddenincatours.com/elongated-skulls-of-paracas-a-people-and-their-world/
En:
The Paracas skulls, however, are different. The cranial volume is up to 25 percent larger and 60 percent heavier than conventional human skulls, meaning they could not have been intentionally deformed through head binding/flattening. They also contain only one parietal plate, rather than two. The fact that the skulls’ features are not the result of cranial deformation means that the cause of the elongation is a mystery, and has been for decades.
http://www.ancient-origins.net/news...s-paracas-elongated-skull-released-incredible


Verlengde schedels kwamen waarschijnlijk ook bij de Egyptenaren voor:
http://www.soul-guidance.com/houseofthesun/dp09b2.htm#Egypt

De vraag is überhaupt of de piramiden wel een menselijke creatie zijn, en of het hoofd van de sphinx later niet is aangepast (gezien de erosie op het lichaam van de sphinx):
http://www.robertschoch.com/sphinxcontent.html
Romeinse bouwwerken in Europa zijn in latere tijden bijv. ook gerecycled voor het bouwen van nieuwe gebouwen.

Waarschijnlijk eerder een creatie van buitenaardsen/goden voor de zondvloed.
Net zoals de 'fundering' van Baalbek https://hiddenincatours.com/the-lar...ent-megalithic-cut-stones-of-baalbek-lebanon/, Sacsayhuaman in Peru. Dat is gebouwd door oftewel verloren kennis of niet menselijk.

De regeerperioden op de "Sumirian King List" zijn bijv. niet menselijk:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sumerian_King_List

Wat te denken van overleveringen over mensetende reuzen bij bijv. de Indianen?
En de reuzen in onze sprookjes: "ik ruik mensenvlees!"?
En vondsten van de overblijfselen van reuzen in de VS, dubbele rijen tanden, 6 vingers, etc. zie o.a. https://infotomb.com/o47fb.pdf

De link 'realhistory' ziet het verhaal van de Annunaki; Enki en Enlil etc. als projecties van goden van het universum. Waarschijnlijk zit hier toch meer achter.
 
Een albino is niet/nauwelijks in staat om pigment te creëren. Albino’s hebben vele lichamelijke ongemakken, waaronder slecht zicht (netvlies) en huidproblemen.

Allemaal al 100.000 keer op ingegaan. Ik citeer uit eigen werk:



Dat is overigens een verdergevorderde staat van het albinisme waaraan wij per definitie al lijden.

(6 nov. 2015, De relatie tussen mensen en varkens)



Waarom zou albinisme in Europa minder vaak voorkomen dan in Afrika. Je zou dan eerder denken dat het andersom is?



Albinisme = melaninetekort. Het komt dus ook hier vaker voor dan daar, aangezien wij allemaal albino's zijn. Onze huid en ogen kunnen ook niet goed tegen zonlicht omdat we donker pigment missen, melanine dus.



Hoe verklaar je dat de ogen van een baby verkleuren van licht naar donker na de geboorte? Melanine wordt na de geboorte dus verhoogd. Bij blanken van blauw naar bruin (10% al bruin bij geboorte), en bij bijv. Aziaten en Afrikanen van licht bruin naar donker bruin. Huidskleur van baby is lichter (ook bij Afrikanen) en kleurt later donkerder.
Een blank persoon kleurt in de zon donkerder en is dus wel in staat melanine aan te maken. Albino’s kunnen dit niet?

Wij hebben een 'fixed albino gene'. Als we nog verder door waren gedegenereerd hadden we geen bestaansrecht en waren we uitgestorven. Er sterven overigens meer blanken dan er geboren worden vandaag de dag, we hebben van het begin af aan in een overlevingsstrijd verkeerd, daarom zijn we ook zo agressief. Moeder Natuur heeft ons voor de totale ondergang behoed door het vermogen om kleine hoeveelheden melanine zelf aan te maken.



Dit soort zaken zijn mijns inziens meer toe te schrijven aan satanische componenten in een maatschappij. Afro-Amerikanen zijn in een maatschappij met satanische componenten tot precies hetzelfde in staat, geen enkel mens is immuun.

Klopt. Ben ik ook al vaak op ingegaan. Ik citeer opnieuw mezelf:



Natuurvolkeren beseften dat de aardse leerschool imperfect is, een afbuiging/verstoring van de immateriele energiegolf die aan de basis ligt van de schepping. In een imperfecte wereld is onze opdracht om te perfectioneren, om te trachten de verstoorde eenheid te herstellen. Daarbij worden inschattingsfouten gemaakt, ook door natuurvolkeren, die zeker ook niet perfect en feilloos waren. We mogen onze ogen hiervoor ook niet sluiten.

(6 nov. 2015, De relatie tussen mensen en varkens)



Myth: Whites Are More Likely to be Pedophiles and Child Molesters

Je hebt per ongeluk de verkeerde link hierbij geplaatst. Ik heb het even opgezocht:

http://www.dailystormer.com/myth-whites-are-more-likely-to-be-pedophiles-and-child-molesters/

Hiermee is mijn vermoeden dat jij je baseert op rechts-extremische sites bevestigd.

Hier een voorbeeld van hoe zwarten op deze site worden beschreven:

http://www.dailystormer.com/calais-bus-full-of-schoolchildren-attacked-by-terror-apes/

'Terror apes'. Fijne bronnen heb jij!



Deze mystieke scholen hebben dezelfde intentie als de oosterse mystieke scholen, namelijk ‘het sterven voor je sterven’/ uitsterven aan alle verlangen. Om zo het rad der reïncarnatie te doorbreken.

En dat is dus satanisch! Of liever gezegd: Luciferiaans. Het is de totale ontkenning van het aardse bestaan, dat als een 'gevangenis' wordt beschouwd waaruit je moet worden 'bevrijd' door te 'sterven'. Verheerlijking van de dood, want deze 'bevrijdt' je. Maar daarna zit je nog met dat verrekte 'karma', een loden last die je middels reincarnatie in volgende levens met je mee blijft dragen. De oosterse versie van de erfzonde. Het leven is lijden, veroorzaakt door de Demiurg (God), die in deze leer verafschuwd wordt. Hoezo niet satanisch?



Dat jij dit de ene groep satanisten tegen de andere noemt geeft aan dat jij nog wat beter in deze literatuur zou moeten duiken, dat statement is simpelweg te eenvoudig.

Ik heb hier veelvuldig over geschreven, opnieuw in het lange draadje De relatie tussen mensen en varkens. Tijd dus dat jij je gaat inlezen, niet ik! Zoals eerder gezegd, je moet met sterke argumenten komen, want ik heb mijn huiswerk gemaakt. Jij laat je veel te makkelijk een rad voor ogen draaien, zowel spiritueel als raciaal.



Lees ook ‘even’ het “Esseense Evangelie van Vrede” http://www.realpeacework-akademie.info/sofia/Englisch/E-betterworld/E_EB-Szekely/gospel1.pdf
Jezus was ingewijd in de Esseense wijsheden.

Jezus heeft nooit bestaan. Hij is een mythologische figuur die de zon van God vertegenwoordigt, niet de zoon. Jij haalt hem aan om het evangelie van de Essenen een hoge waarde toe te kennen. Ik ben bekend met het satanische gedachtengoed van de gnostiek. Het is een Luciferiaanse doodscultus die door de theosofen in Europa is verspreid en vandaag de dag via de New Age-beweging, een uitvloeisel van de theosofie.

Je bent helemaal van het padje af met die ancient aliens-bullshit. Ook hier heb ik genoeg over geschreven. Dit forum heeft een zoekfunctie, doe er je voordeel mee.

Mike
 
Hiermee is mijn vermoeden dat jij je baseert op rechts-extremische sites bevestigd.
Dat een link naar dat artikel schijnbaar verschenen is op een extreemrechtse site doet toch niet direct afbreuk aan de waarde van dat artikel? Ik heb overigens nergens verkondigd dat dat artikel onomstotelijk waar zou zijn of dat ik er mee sympathiseer, heb het slechts geplaatst ter kennisname. Een groot percentage van 'wetenschappelijke onderzoeken' is pure larie.
Als er een link naar het westonprice forum verschijnt op zo'n site is dit hele forum toch niet direct niets meer waard? Enfin genoeg hierover.

...en andere poep die jij praat.
Mike
Je bent helemaal van het padje af met die ancient aliens-bullshit.
Mike
Rest niets anders dan constipatie of diarree en drollenvanger.

Jammer dat je hier niet in gaat op de Paracas schedels, en:
Verlengde schedels kwamen waarschijnlijk ook bij de Egyptenaren voor:
http://www.soul-guidance.com/houseofthesun/dp09b2.htm#Egypt

De vraag is überhaupt of de piramiden wel een menselijke creatie zijn, en of het hoofd van de sphinx later niet is aangepast (gezien de erosie op het lichaam van de sphinx):
http://www.robertschoch.com/sphinxcontent.html
Romeinse bouwwerken in Europa zijn in latere tijden bijv. ook gerecycled voor het bouwen van nieuwe gebouwen.
De regeerperioden op de “Sumirian King List” zijn bijv. niet menselijk:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sumerian_King_List

Wat te denken van overleveringen over mensetende reuzen bij bijv. de Indianen? En de reuzen in onze sprookjes: “ik ruik mensenvlees!”?
https://infotomb.com/o47fb.pdf
Of is dat ook via de zoek functie nog te achterhalen?
Je hoeft hier niet op in te gaan. Zal de zoekfunctie uitmelken als mij zeeën van tijd gegund zijn.

Als laatste: Wat Credo Mutwa verklaart over ancient aliens is tevens onjuist?

Wellicht weer ontopic?
 
Over dat filmpje: zo zijn er nog wel meer nepverhalen van mensen die zogenaamd de holocaust overleefd hebben. Er zijn echter ook gruwelijke verhalen van nazi-slachtoffers die de kampen overleefd hebben en die wel waar zijn. De stelregel is: als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo.

De man in het filmpje heeft duidelijk moeite met het onderscheid tussen feiten en fictie. Dat geldt ook voor jou, sprout. Als ik je wijs op twijfelachtige bronnen bedien je je van cirkelredeneringen. Alleen maar omdat een extreem rechtse site dergelijke info naar buiten brengt, zo redeneer jij, wil nog niet zeggen dat het niet klopt. Zo kan ik omgekeerd ook stellen dat omdat het van zo'n site komt het dus niet klopt. Als ze op zo'n site spreken over zwarten als 'apen', hoe groot is de kans dan dat ze alles met een gekleurde bril bekijken? Waar is je onderscheidend vermogen op basis van gezond verstand?

In de Agenda 21-topic geef ik nog een voorbeeld van zo'n site. Er wordt daar terechte kritiek geleverd op de eenzijdige berichtgeving door Alex Jones en zijn team, maar als er melding wordt gemaakt van een genocide van het Arische ras en dat Adolf Hitlers nationaal-socialistische pad het enige juiste is, haak ik af. Wat mij opvalt is de totale kritiekloosheid naar blanke Europeanen, die kunnen als 'superieur' ras kennelijk niets fout doen. Bij jou beginnen dan geen alarmbellen te rinkelen, bij mij wel. Misschien heeft het met levenservaring te maken, je bent immers nog jong en naief.

Iets om over na te denken: als ik links plaats naar artikelen die wel kritisch zijn naar blanken betreft het serieuze historische research en geen retoriek, nergens zie ik extremisme dat oproept tot blanke genocide. Louis Farrakhan en de Black Lives Matter!-beweging of de New Black Panthers heb ik in de loop der tijd evengoed gekenmerkt als gecontroleerde oppositie en ik zal hen nooit aanhalen als bron, ook al zullen ze hier en daar ook wel met waarheden strooien. Als je jouw redenatie volgt, moeten we dan Weston Price wel geloven? Immers 'iedereen kan wel een boek schrijven'. Met cirkelredeneringen verdwijnt alle onderscheidend vermogen en voor je het weet val je ten prooi aan disinformanten, zoals bijv. Erich von Daneken en Zecharia Sitchin met hun ancient alien-theorie.

Wat mij vooral verbaast is dat uit je antwoorden geen enkele kennis blijkt van wat ik al de afgelopen jaren over dit soort onderwerpen heb geschreven, terwijl je wel al 3 jaar lid bent van dit forum! Hoe kan dat? Ik moet nu voortdurend in herhaling vallen, dus maak idd gebruik van de zoekfunctie i.p.v. je tijd te verdoen met allerlei foute lui op het internet die je alleen maar op dwaalsporen brengen.

Mike
 
Guess what? Sitchin is een jood!



The Soviet-born, Israeli-raised, American author wrote numerous volumes on the subject, claiming evidence of alien presence in civilizations ranging from the Sumerians to the Olmecs.


http://www.jewornotjew.com/profile.jsp?ID=1308

En Von Daniken is een grote racist:



Von Däniken asserts that if evolution were true, then the “black” or “Negroid” race was the first to evolve. Because black people did not “spread out” all over the earth, they therefore did not evolve. Instead, the aliens placed different colored people across the world for “educative effect,” to prove that no matter our skin color we are all the same species.



He then claims that African people take their traits from “the apes,” which I presume implies that white people are somehow genetically distinct from the apes and the Africans. Von Däniken further claims that “intermediate” races such as the Eskimo and the Arabs were produced by “racial interbreeding.” He therefore complains that science asserts on the one hand that there was originally only a black race but that somehow the white race emerged from it. Being opposed to evolution and not understanding it (mutation seems beyond him), he asserts that like can only produce like, so that there being “neither a white nor a half-breed” for black people to mate with, it was impossible for black people to produce white offspring.

Dit citaat is bijzonder veelzeggend:



Von Däniken asserts that the “extraterrestrials did choose a specific race.” He won’t say what that race is, but he leans heavily on Jewish claims to be the chosen people, which we have just seen him connect to the white (European) race. There can only be one conclusion, even if unstated. He then advocates eugenics, suggesting that modern genetic research will advise which combinations of races “are beneficial and which should be eliminated.” He seriously asks whether the aliens want “strict segregation” of the races, and he advocates human cloning to perpetuate the very best superior specimens in the event of disaster.


http://www.jasoncolavito.com/blog/the-astonishing-racial-claims-of-erich-von-daniken

I rest my case.

Mike
 
Guess what? Sitchin is een jood!
Dit heb ik enkele berichten geleden aangehaald.

Waarom is het hoofd van de sphinx volgens jou zo klein t.o.v. het lichaam?



Wat Credo Mutwa verklaart over 'ancient aliens' is tevens onjuist?
 
The Israeli government is supplying the occupied Gaza Strip with less than 13 percent of the natural gas it needs to sustain itself, as it has cut overall supplies by 50 percent since early December, residents and officials say.


http://is.gd/VPzyD4
(normale link wordt geweigerd, dus dan maar zo)

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan