Palestina - Israël

Hoe de EU opkomt voor mensenrechten - door massaverkrachting te verzwijgen:

http://russia-insider.com/en/media-criticism/how-european-media-betrayed-women-europe/ri12235

Mike
 
Gisteravond ben ik via email benaderd door iemand wiens naam ik hier om privacyredenen niet zal noemen. Deze persoon beschuldigt mij van 'antisemitisme' en 'racisme' en heeft een formele klacht ingediend bij de WAPF. Gisteren heb ik Sally Fallon een uitgebreide email gestuurd, waarin ik tekst en uitleg geef. Haar reactie geeft aan dat Sally en ik nog steeds prima door 1 deur kunnen.

Aangezien ik weiger om evt. belastende posts van mijzelf te verwijderen, alleen omdat een enkeling hier aanstoot aan neemt, en alles op dit forum open en bloot staat voor iedereen wil ik mijn officiele reactie naar Sally hier in een Nederlandse vertaling weergeven, zodat ook hiervan akte is en het voor iedereen 100% duidelijk is hoe ik hier precies in sta. Ik maak hierbij gebruik van MIJN GRONDWETTELIJK RECHT VAN VRIJHEID VAN MENINGSUITING.

Misschien ben je ook op de hoogte van dit soort meningen, maar er bestaan daadwerkelijk mensen (waaronder op mijn forum) die beweren dat de huidige vluchtelingenstroom gepland is en neerkomt op 'blanke genocide' Deze informatie is afkomstig van rechtse websites en forumleden die deze mening zijn toegedaan zijn er zich mogelijk helemaal niet van bewust dat ze een extreem standpunt aanhangen.

Recentelijk heb ik een forumlid van een weerwoord voorzien door te vermelden dat als we de hele vluchtelingencrisis willen begrijpen we eerst moeten kijken naar de lange geschiedenis van blank kolonialisme en imperialisme. Deze persoon schreef terug dat ik alleen maar een 'blank schuldgevoel' in de hand werkte. Deze mensen moeten worden gewezen op het feit dat blanke mensen slechts 8% van de wereldbevolking vormen, maar we beschikken wel over alle natuurlijke bronnen van de wereld. Hoe hebben we dat voor elkaar gekregen? Extreme agressie!

Ga maar na, alle wereldrijken komen uit Europa, wij hebben genocide en andere misdaden tegen de creatie verheven tot de zoveelste macht en op nooit eerder vertoonde schaal toegepast. Maar als ik dit aankaart bij voorstanders van de 'blanke genocide'-theorie word ik ervan beschuldigd dat ik blanken een 'schuldgevoel' aanpraat. Kennelijk zijn er nog steeds blanken die zichzelf als superieur beschouwen en van geen enkel kwaad willen weten, niet in het verleden en niet in het heden (zo is die hele vluchtelingencrisis ontstaan omdat het westen zo nodig af moest van Kadaffi in Libie (die nota bene waarschuwde voor deze vluchtelingencrisis), evenals van Hoessein in Irak, en we zijn druk bezig Assad in Syrie uit het zadel te wippen, onder het voorwendsel van de bestrijding van ISIS). Al deze nuances gaan aan sommige mensen voorbij, omdat die niet passen in hun dogma.

Wanneer je de geschiedenis van blanke Europeanen bestudeert, dan is het Kausasusgebied je startpunt (wij zijn immers Kaukasiers). Het oudste volk dat daar leefde was het Slavische volk, dat eerst door de Romeinen werd vervolgd en later door diverse andere partijen. Eenzelfde lot is de Assyriers in het Midden-Oosten overkomen (is nu nog steeds het geval). Klaarblijkelijk zijn er bepaalde elementen aan de macht in Europa en in het Midden-Oosten die de geschiedenis willen herschrijven en deze genocidale maniakken zijn bereid om alles en iedereen die eeuwenoude culturen en tradities vertegenwoordigt weg te vagen.

De inheemse volken die Weston Price bezocht trof een soortgelijk lot, toegebracht door blanke Europeanen. Het is dieptriest om in het boek van Price te lezen dat zwarte Afrikanen ineens 'hoofdtaks' moesten betalen en voedsel en andere essentiele benodigdheden moesten dragen voor hun blanke 'meesters', terwijl ze hun eigen gezinnen nauwelijks voedsel, kleding en onderdak konden bieden. Price moest ook opboksen tegen zwaar racistische eugenetische denkbeelden, die hij uiteenzet in zijn boek en die destijds officieel werden onderwezen op Amerikaanse en Britse universiteiten onder de noemer 'rassenhygiene'. Jijzelf hebt mij verteld dat inheemse volken de 'Western Price' hebben moeten betalen en dat we een hoop goed te maken hebben. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn en je zult begrijpen dat ik forumleden die over een 'blanke genocide' in Europa beginnen terecht moet wijzen.

Deugen hiermee alle blanke mensen niet? Nee, natuurlijk niet. Price bewees dit en wij doen dit ook. Maar we moeten onze eigen geschiedenis onder ogen zien als we willen voorkomen dat deze zich herhaalt. Laten we naar de vorige eeuw gaan kijken, met afstand de bloedigste eeuw in de menselijke geschiedenis. Zo'n anderhalf miljoen mensen werden verkracht en vermoord tijdens de Armeense genocide, wat door de Turken tot op de dag van vandaag wordt ontkend. Zo'n 10 miljoen Oekraieners werden opzettelijk uitgehongerd, een gebeurtenis die bekend staat als de Holodomor (hongersnood). Zodra de staat Israel een feit werd in 1948 verdreven de Zionisten 700.000 Palestijnen (de werkelijke Semieten) uit hun huizen de bergen en woestijn in en sindsdien richten ze een langzame genocide aan onder de Palestijnse bevolking.

Kunnen we werkelijk in deze eeuw nog volhouden dat een blanke kolonie van Oost-Europese Ashkenazi-Joden die zich opstellen als bezetters in plaats van als immigranten het recht heeft om andermans land in te pikken, omdat zij 'Gods uitverkoren volk' zouden zijn? En waarom mogen we het niet hebben over de JOODSE WORTELS van de Jonge Turken die de slachtpartij aanrichtten onder de Armeniers (opnieuw oorspronkelijke bewoners van de Kaukasus). Deze lui werden de Donmeh genoemd, een niet zo flatteus Turks woord dat 'bedriegers' betekent. Deze zelfde Donmeh creeerden ook het zeer boosaardige Huis van Saud, die kunnen wedijveren met ISIS als het gaat om het aantal onthoofdingen, maar daar praten we niet over omdat het onze politieke en economische bondgenoten zijn in het Midden-Oosten. De Sovjet-Unie was een Joodse politieke staatsgreep van Rusland, hetzelfde Rusland dat de Amerikanen steunde in hun onafhankelijkheidsoorlog tegen Engeland en dat vandaag de dag alleen maar gerespecteerd en met rust gelaten wil worden, maar voortdurend gedemoniseerd wordt in de westerse media, die een nieuwe Koude Oorlog uitlokt en, als we niet uitkijken, zelfs WO3. Het dodental onder de Sovjets? Ruwweg 20 miljoen. En de daders waren JODEN. Dit zijn GEDOCUMENTEERDE FEITEN.

Maar waarom spelen Zionisten voortdurend het slachtoffer, terwijl ze zich opstellen als dader? Dit blijken ze al minstens 2000 jaar te doen. Je moet jezelf afvragen waar toch al die Jodenhaat vandaan komt. Elk volk dat zichzelf zo verheven vindt dat alleen zij als menselijk mogen worden gezien en alle niet-Joden beschouwt als 'goyim' (tweebenige dieren) kan op haat rekenen. Zijn daarmee pogroms en anderssoortige Jodenvervolging, zoals de Holocaust tijdens WO2, gerechtvaardigd? Natuurlijk niet, ik verafschuw al dit soort psychopaten, of ze nu Joods zijn of niet. Ik probeer slechts deze pathologische mentaliteit te doorgronden. Zei Weston Price niet dat degeneratie niet alleen fysiek doorwerkt, maar ook ethisch en moreel? Als we hier verandering in willen aanbrengen, zullen wij Europeanen dit moeten benoemen en erkennen. We moeten zien te achterhalen waarom Europa zo fundamenteel racistisch is.

Ik zou hier een boek over kunnen schrijven, maar dit is al een hoofdstuk op zich. Ik moet zoveel woorden gebruiken om duidelijk te maken dat als iemand klaagt over mijn vermeende 'antisemitisme' en een enkele uitspraak van mij isoleert deze uitspraak moet worden gezien in het kader van mijn revisionistisch historisch onderzoek. Dit onderzoek leidt tot de onontkoombare conclusie dat Joden noch een 'ras' zijn (het is een religie, geen ras, er bestaat ook geen 'Islamitisch ras' of 'Christelijk ras'), noch zijn ze Semetisch. Ik kan daarom helemaal niet beschuldigd worden van antisemitisme of racisme.

Wanneer mensen gaan klagen over 'blanke genocide' in Europa als gevolg van de recente vluchtelingenstroom moet ik ze eraan herinneren dat blanken genocide zo'n beetje hebben uitgevonden en ik schuw niet om het beestje bij de naam te noemen. Europese Joden en Christenen creeerden de Transatlantische slavenhandel, die de levens van vele miljoenen zwarte Afrikanen verwoestte. Daarvoor zaten Moslims uit het Midden-Oosten erachter, waaronder ook Sefardische Joden, waarvan sommigen zich bekeerden tot de Islam. De vorige eeuw was een zeer bloedige en er zijn meer doden gevallen door toedoen van Joden dan er Joden zijn gestorven tijdens de Holocaust door toedoen van de Nazi's.

Voordat je klachten krijgt over mij als zijnde een 'Holocaustontkenner': ik ontken NIET de Holocaust, noch ontken ik het bestaan van gaskamers. Sterker nog, ik heb forumleden tegengesproken die het ronduit opnamen voor Hitler. Je komt werkelijk alle slagen mensen tegen. Ik zal onvermoeid duidelijk blijven maken dat niet alle Joden en niet alle blanke Europeanen niet deugen, maar ik weiger om te zwichten voor politieke correctheid, wat alleen maar taboes en censuur in de hand werkt. Ik doe niet aan haat. Ik bestudeer gedrag, net als Weston Price dat deed. Ik heb een probleem met psychopaten uit allerlei geledingen en het helpt dan niet als sommige mensen mij beschuldigen van iets wat ik helemaal niet ben of doe.



Mike
 
Fijne uitleg, Mike.
Bedankt.
Ik zou het zelfs heel gaaf vinden als je er een boek over zou schrijven.

Ga zo door.
Alleen laf dat deze persoon jou niet persoonlijk benaderd heeft. Zeer spijtig dat zo'n gedrag voorkomt.

Dorothé

 
Deze persoon heeft mij wel benaderd, via email. Hij heeft me ook de klacht die hij richting de WAPF heeft gelanceerd doorgestuurd. Helaas was hij niet gevoelig voor tegenargumenten, deze interpreteerde hij als een poging van mij om 'terug te krabbelen'. Een dialoog met deze persoon was niet mogelijk.

Mike
 
Inderdaad jammer dat dingen zo kunnen escaleren. Mike, ik zie jou als iemand die heel grondig onderzoek doet en niet zo maar conclusies trekt. Alles wat je schrijft is gebaseerd op feiten. Dit hele gedoe zegt dan ook meer over jouw "aanklager" dan over jou.
 
Misdaden begaan door vluchtelingen zijn nu top secret in Zweden:

http://investmentwatchblog.com/you-cant-handle-the-truth-in-sweden-crimes-involving-refugees-are-now-classified/

Mike
 
Ik weet niet of de persoon die mij heeft beschuldigd van 'antisemitisme' meeleest, maar hier legt David Icke klip en klaar uit in iets meer dan 26 minuten dat zionisme GEEN judaisme is en dat joden tot de grootste slachtoffers van deze zieke lui hebben behoord:



Is Icke ook een 'antisemiet'? Hij prijst Israeliers die het hier ook niet mee eens zijn en die geen media-aandacht krijgen. Zijn deze Israeliers 'antisemitisch'? 'Zelfhaters' misschien? Wake the fuck up!

Mike
 
Ja, goede video, die hierboven.

Aansluitend daarop: een artikel uit 1829 waarin wordt aangegeven dat de Baron Rothschild van die tijd Jeruzalem heeft gekocht:

http://charlesfrith.blogspot.nl/2016/01/1829-newspaper-rothschilds-have.html
 
Een tegargument dat ik heb gebruikt in mijn korte mailwisseling met de persoon die mij beschuldigt van 'antisemitisme', waar ik geen antwoord op heb gekregen:



prominente Nederlanders als Dries van Agt en Greta Duissenberg, maar ook de Amerikaanse ex-president Jimmy Carter, hebben zich uitgesproken tegen de onderdrukking en bezetting van de Palestijnen (de werkelijke semieten). Geert Wilders is door de rechter vrijgesproken voor het doen van tegenovergestelde uitspraken. Alle Nederlanders hebben een grondwettelijk recht van vrijheid van meningsuiting. Ben je ook niet je tijd aan het verdoen met een 'kleine vis' als ik?

Hier Jimmy Carter die de waarheid vertelt over Israel:



Let op hoe de interviewer hem van zijn verhaal af probeert te brengen, maar Carter gaat onverstoord door!

Carter heeft recentelijk kanker overwonnen dankzij IMMUUNBEVORDERENDE medicatie, maar lees hier hoe zionisten tegen zijn ziekte aankijken. Maar dat is allemaal OK. Vrijheid van meningsuiting werkt alleen maar in het voordeel van joden.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.094
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan