Palestina - Israël

Terwijl Europese vrouwen verkracht en aangerand worden door Noord-Afrikaanse vluchtelingen maakt Angela Merkel zich vooral zorgen om die tere joodse zieltjes:

http://sputniknews.com/europe/20160124/1033616384/merkel-warns-growing-anti-semitism-influx-refugee-arab-world.html

En daar komt natuurlijk ook die politieke correctheid onder de Duitse media en politici vandaan: ze zijn door hun nazi-verleden als de dood om de waarheid onder ogen te zien en proberen geforceerd tolerant te blijven, zelfs als alle culturele fatsoensgrenzen ver overschreden worden door vluchtelingen.

Mike
 
Interessant artikel, Medusa! Ik heb nieuws dat heet van de naald is:

Sally Fallon heeft mij n.a.v. de klacht van 'antisemitisme' die is neergelegd bij de WAPF verzocht dit gedeelte van het forum te verwijderen. Ik heb haar laten weten dat ik dat niet kan doen, want ik sta hier falikant achter en ik weiger aan censuur te doen op basis van 1 enkel individu met een teer zieltje.

Als alternatief heb ik aangeboden om dit gedeelte te verplaatsen en onderdeel uit te laten maken van een geheel nieuw forum. Vanaf morgen ga ik e.e.a. in werking zetten en ik hoop nog deze week dit nieuwe Nederlandstalige forum op poten te hebben.

Eerlijk gezegd denk ik dat deze persoon mij op deze manier nog een dienst bewijst ook! Zou ieder die dit leest alvast mee willen denken over een goede naam voor het nieuwe forum?

Mike
 
Ik vind het een goed plan. Ik neem aan dan het dan om het hele gedeelte Wereldpolitiek & Nieuwsachtergronden gaat? Of doelt ze alleen op het topic
Palestina-Israël?

Maar......neem je dan niet te veel op je hooivorkje door weer iets nieuws op te zetten?

Zal eens nadenken over een naam. Vind zelf de subtitel wel mooi: "niets is wat het lijkt".
 
Pfff nou Mike wat een gedoe, jammer dat het zo moet gaan, maar komt goed inderdaad.

"Verborgen nieuws"?
 
Het gaat om het hele gedeelte over geopolitiek, niet alleen deze topic. Sally Fallon heeft een punt als ze stelt dat als je de WAPF vertegenwoordigt je je politieke en/of religieuze meningen voor je moet houden. Tegelijkertijd vindt ze dat je deze meningen los van de WAPF wel mag uitdragen. Uit respect voor Sally trek ik dus dit gedeelte van dit forum weg en maak er een onafhankelijk platform van. Wat vinden jullie van een blog a la ConDis, maar dan met de mogelijkheid om te reageren?

Mike
 
"verborgen agenda"
"transparant"
"transparant nieuws"
"wat er werkelijk speelt"
"waarheidsvinding" / "waarheidsvondst"
"achter de facade"

...

Mark
 
Wat ver gezocht en een aparte naam is ..

"De gefermenteerde waarheid!"

Zou hou je nog een link met de voedzame tradities.

Het product voorzien van gezonde / eerlijke of goede ingrediënten.
 
Het wordt de Nederlandse versie van Conspiracy Discovery. Andere Nederlandse sites hebben ook een Engelse naam, zoals bijv. Wanttoknow, Beyondthematriz en Ninefornews. Het wordt dus conspiracydiscovery.nl.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.095
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan