Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is misschien al voorbij gekomen (?):
Vertaling:
Khalid Mashal, de leider en oprichter van Hamas, hield vandaag een toespraak waarin hij moslims over de hele wereld vroeg om het volgende te doen:
1. Om woede te tonen, vooral aanstaande vrijdag, in moslimlanden en ook onder moslimdiaspora over de hele wereld; hij noemde het “de vrijdag van de Al-Aqsa-overstroming”, hij zei dat dit een boodschap van woede zal sturen naar de zionisten en naar Amerika
2. Hij vroeg om financiële hulp van alle moslims over de hele wereld; om met hun geld te helpen, noemde hij het “Financiële Jihad”. Hij vroeg moslims om geld te geven aan de strijders van Gaza om hen te compenseren voor de vernietiging
3. Hij vroeg politieke druk van moslimleiders en moslimlanden om de Israëlische militaire invasie van Gaza te stoppen
4. Het allerbelangrijkste: hij vroeg alle moslims over de hele wereld om de Jihad met hun ziel te dragen; om te vechten en martelaren te zijn voor Al-Aqsa.
Hij wil dat moslims tegen de joden strijden, te beginnen met moslims die in de landen rondom Israël wonen: Jordanië, Syrië, Libanon en Egypte (maar ook andere landen), naar de grenzen gaan en proberen binnen te komen, ieder met zijn eigen middelen. . Hij zei: Dit is het moment om Jihad in de praktijk toe te passen, en niet alleen in theorie. Hij vroeg de Mujahedeen om in lange karavanen te gaan om hun bloed over het land Palestina te vergieten.
Dit zijn zijn laatste woorden:
Fondsen zijn belangrijk, maar vandaag vragen we om uw bloed en zielen [op te offeren voor Palestina]
Ja precies, is allemaal gescript natuurlijk. En er zitten altijd dwazen tussen al dan niet op commando om in actie te komen zoals door Antifa aangestuurde relschoppers.Zorgwekkend dit. Zeker omdat er toch mensen zullen zijn die hier gehoor aan geven. Ze zijn overal wijd verspreid bewust binnen gelaten.
Ja zag dat het gewoon door gaat idd. Niet in Rotterdam maar ook andere steden niet. Buiten dat denk ik dat het meer dan alleen de steden betreft namelijk ook het aantal azc in een stad bv. In grote steden zullen er meer zijn ja maar of dat alleen tot daar beperkt. Wellicht pakken ze gebieden waar de media zit om plat te leggen. Openbaar vervoer etc. Als dit eenmaal echt gaat beginnen blijft dit ook niet alleen beperkt tot vrijdag. Doodeng dit om te beseffen dat dit echt is. Terwijl zoveel mensen laconiek reageren dat ik denk, wellicht stel ik me aan en geveurd er niks. Dat hoop ik. Maar ik vind het noodzakelijk om te attenderen dat men er niet verkeerd aan doet om voldoende eten, water etc in huis te hebben. Contant geld ook.Ja precies, is allemaal gescript natuurlijk. En er zitten altijd dwazen tussen al dan niet op commando om in actie te komen zoals door Antifa aangestuurde relschoppers.
Ik zag dit bericht net en ik dacht meteen: is dit voorbereiding voor morgen oid?
Je kan beter maar these days niet in Rotterdam zijn.
Explosieven Opruimingsdienst vindt explosief in rugzak in Rotterdam
De man die de rugzak bij zich had, is aangehouden.nos.nl
Ja eerlijk gezegd heb ik al dagen een onrustig gevoel. Laten we hopen dat het toch niet zo uit de klauwen loopt en we veilig blijven.Ja zag dat het gewoon door gaat idd. Niet in Rotterdam maar ook andere steden niet. Buiten dat denk ik dat het meer dan alleen de steden betreft namelijk ook het aantal azc in een stad bv. In grote steden zullen er meer zijn ja maar of dat alleen tot daar beperkt. Wellicht pakken ze gebieden waar de media zit om plat te leggen. Openbaar vervoer etc. Als dit eenmaal echt gaat beginnen blijft dit ook niet alleen beperkt tot vrijdag. Doodeng dit om te beseffen dat dit echt is. Terwijl zoveel mensen laconiek reageren dat ik denk, wellicht stel ik me aan en geveurd er niks. Dat hoop ik. Maar ik vind het noodzakelijk om te attenderen dat men er niet verkeerd aan doet om voldoende eten, water etc in huis te hebben. Contant geld ook.