Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja laten we dat hopen. Zag zonet in vorige bericht de link die je plaatste. Die was me eerder ontgaan. Maar denk dat dat idd nep nieuws is om de boel op naaien. Of een sein af te geven. Ik vind het allemaal vreemd. Q zei, er komt geen burgeroorlog, Q zegt, de straten zullen niet-veilig zijn voor hun. En ondertussen gebeurt er wel oorlog. Mag ik even zeggen dat ik dit omgekeerde allemaal echt niet meer begrijp. Als Q of Trump dit zou kunnen stoppen wat beweert word, wat is dan de reden dat ze het niet stoppen?Ja eerlijk gezegd heb ik al dagen een onrustig gevoel. Laten we hopen dat het toch niet zo uit de klauwen loopt en we veilig blijven.
Ik ben op alle vlakken al een hele tijd voorbereid dus dat komt in die zin wel goed.
ja erg fijn. Dankjewel. Kijk ernaar uit. Merk heel veel twijfel ook om mij heen over Q nu dit alles gebeurd en niet te rijmen is.Morgen mijn draadje. Dat zal hopelijk meer duidelijkheid geven.
Mike
Oké thnx. Net gelezen.