Parasietenkuren info

Aan Angelface.
De milde lever- en galblaasreiniging:
*Mix het sap van drie limoenen/citroenen met 2 eidooiers en 1 eetlepel olijfolie.
*Roer het met een houten lepel door elkaar, wij blenden het tot een romige drank.
*Drink dit in de ochtend voordat je iets eet of drinkt of ‘s avonds tenminste drie uur na een maaltijd. Een bijzonder goede stimulans voor je lever en galblaas. Zelf ervaren wij niet zoveel bij deze milde reiniging maar het is zo-wie-zo een goed drankje voor je lever en galblaas, zie hierboven in de tekst van Gerrit.

Soms drinken we dit drankje ‘s avonds voor het naar bed gaan.
----------------------------
Ik heb zelf DIT drankje nooit in de ochtend gedronken.
En je hoeft je ook (wat mij betreft) niet aan het recept te houden omdat je vader maagproblemen heeft. Experimenteer.
Er is wel iets met zuur voor de maag. appelsap of verdund appelazijn kan ook. Probeer bv gewoon een glas warm water met een paar druppeltjes appelazijn i.p.v. pillen.
Top dankjewel!

Bestellen uit India kreeg ik deze prijsopgave.

Mebendazol bijvoorbeeld is een stuk duurder. 0.46 ct vs 69ct. p.pil

mebendazole 100mg
$82 for 100 tablets

Febendazole 150mg(panacur)
$90 for 100 tablets

ivermectin 12mg
$70 for 100 tablets

Ivermectin 6mg
$50 for 100 tablets

Shipping $50 (Shipping same up to 500 tablets)
Shipping by UPS / DHL

Ik heb vandaag mijn 2 potjes Ivermectine binnengekregen!😁
Had ik niet verwacht omdat er geen track&trace informatie beschikbaar was...:unsure:
Joepie!! Ik had de moed al opgegeven maar ook hier is de buit binnen.
Verzonden vanuit Luxemburg (????). Maakt niet uit, het is gelukt!:cool:

Joepie!! Ik had de moed al opgegeven maar ook hier is de buit binnen.
Verzonden vanuit Luxemburg (????). Maakt niet uit, het is gelukt!:cool:
Jaa dat stond op het pakje... dat het uit Luxemburg kwam... Het zou toch vanuit China komen? Snap het niet haha

Adresje van Edwin
Ik heb 250gr poeder Febendazole besteld en yipee het is vanmorgen aangekomen.
Alles wat ik al besteld had, via Nederland en Ali, China, is niet aangekomen in Frankrijk. Douane verzamelt ontwormers :ROFLMAO: Alles wordt hier geblokkeerd.

Edwin of anderen. Ivm Febendazole. Hoeveel gram per dag, verschillende malen per dag en hoeveel dagen?
Gewicht 70kg.

Dank iedereen. Wij zijn weer blij. Iemand weet nog een aanrader voor Ivermectine te bestellen?
JVG, ontvang jij het in Spanje ?
Ben in afwachting van
Ivermectine en Kontil via Ali
en
Vanaf week 27 ook nog via Nederland Mebendoral, daar als ik deze nu zou bestellen een vervaldatum heeft van eind augustus
Panacur bestel ik hier in Spanje zelf en dat is geen probleem gebleken.
Via een vriend ook navraag gedaan voor Equimax, daar die een paard heeft, en blijkbaar zou zijn dierenarts het bestellen. Afwachten dus.

Angelface,
er is ook een afdeling voeding en gezondheid.
Het is denk ik beter als je je vader wilt helpen om daar te zoeken en apart voor je vader een topic aan te maken.
Wat is zijn leeftijd, wat eet hij nu, rookt en drinkt hij?
Ik zie in dit artikel bv B12 staan en gluten en enzymen. allemaal goed voor hem. Mijn eigen gezondheid heb ik allemaal uit dit soort atikelen gehaald (zonder arts). Misschien ben ik wel ouder dan jouw vader.
Sommige dingen zijn niet meer te helen (stens) maar als hij eerder had geweten wat hij nu te weten komt had hij het vast anders gedaan. Hoewel....... mensen zijn gehersenspoeld (was ik ook) met dokters die het wel weten. Pillen met bijwerkingen.

Via de veearts aan ontwormmiddelen te komen was nogal een gedoe, iets wat ik niet verwacht had, krijg in november altijd zonder problemen de ivermectinepasta.
Nu wilde hij sowieso het dier zelf zien voordat hij een recept uit wilde schrijven, dus de tandarts afspraak
voor een andere een week naar voren gehaald, want een beetje onzinnig omdat binnen 1 minuut de diagnose duidelijk zou zijn en om daar dan de voorrijkosten, consult voor in rekening gebracht te krijgen.... Enfin, hij vond het ook duidelijk dat de merrie hoogstwaarschijnlijk wormen had, toen hij haar zag.
Hij wilde alleen een middel met pyrantel voorschrijven en dan aanvankelijk ook alleen voor het aangedane dier. Hij had als voorstel om 6 weken af te wachten en dan na mestonderzoek te bepalen welk dier vervolgens ontwormt diende te worden. Voet bij stuk gehouden dat de hele groep ontwormt diende te worden i.v.m. mogelijke besmetting omdat ze bij elkaar in het land lopen. Toen wilde hij de gewichten weten, zodat we net voldoende zouden hebben voor de groep als we de spuiten zouden delen over de dieren. Daar weer een hele discussie over gehad, dat ik toch echt per dier 1 spuit wilde en als 1 spuit te weinig er dan 2 wilde. Heb er maar niet bij verteld dat het overgebleven gedeelte door de menselijke kudde genuttigd ging worden. Vooral regelmatig toiletbezoek en vermoeidheid, die na een dag weer over ging niet veel gemerkt van deze kuur. Na een paar rustdagen mebendazol kuur gedaan en daar weinig van gemerkt, alleen een keer vaker naar de w.c. Bij de febendazol kreeg ik ook last van een orkest in de buik op dag 2 en 3. Na de kuur afgemaakt te hebben is nu alles rustig. Had tijdens het kuren ook behoorlijk minder trek in eten dan anders, het deed wel wat, maar kan niet echt de vinger er opleggen wat het nu was. Vandaar dat ik deze ronde alleen middelen met 1 werkzaam bestandsdeel genomen heb en na verloop van tijd eens ga kijken naar middelen die meerdere werkzame stoffen hebben.

Zintuigen van zicht, geur en smaak zijn nauw verbonden, dus als ontgifting via neus en mond gaat, kan dit ook druk op de oogzenuwen opleveren. Misschien dat die druk zich uit in de rode ogen. Dat redeneer ik vanuit intuïtie.

Van de link tussen lever en rode ogen heb ik nog nooit gehoord. Heb je daar meer info over?
Een beetje laat antwoord, we hebben een tijdje hard moeten werken om onze weiden terug te veroveren op de natuur... en daarnaast is het ook wel eens lekker en gezond om unplugged te zijn.

Zowel binnen de reguliere als holistische gezondheidszorg wordt regelmatig geschreven over de relatie tussen lever en ogen. Denk maar aan bijvoorbeeld geelzucht, waarbij door een aandoening van de lever o.a. het oogwit geel kleurt.

In onderstaande links kun je ook info vinden over rode/branderige ogen en de relatie met de lever:
https://www.natuurdietisten.nl/kenniscentrum/lever-extra-voeding-nodig/lever-biotransformatie/

Heb net een drie daagse kuur Panacur afgerond. Voel me prima. Geen bijwerkingen. Een beetje gerommel en geborrel in m’n buik, maar niet noemenswaardig. Verder ook niets opgemerkt aan m’n energie level. Geen vermindering van kleine kwaaltjes oid. Misschien nog een kuurtje diacure of menbendazol erachteraan? Of nu idd de afvalstoffen versneld afvoeren dmv vasten met kruiden en sappen..
Wacht op ivermectine van ali, maar vooralsnog niet eens verstuurd.

Angelface,
er is ook een afdeling voeding en gezondheid.
Het is denk ik beter als je je vader wilt helpen om daar te zoeken en apart voor je vader een topic aan te maken.
Wat is zijn leeftijd, wat eet hij nu, rookt en drinkt hij?
Ik zie in dit artikel bv B12 staan en gluten en enzymen. allemaal goed voor hem. Mijn eigen gezondheid heb ik allemaal uit dit soort atikelen gehaald (zonder arts). Misschien ben ik wel ouder dan jouw vader.
Sommige dingen zijn niet meer te helen (stens) maar als hij eerder had geweten wat hij nu te weten komt had hij het vast anders gedaan. Hoewel....... mensen zijn gehersenspoeld (was ik ook) met dokters die het wel weten. Pillen met bijwerkingen.
Ja dankje weet ik, maar dacht misschien heeft iemand de directe link naar het stukje over de sinas met eigeel en olie...zal binnenkort wel een artikel aanmaken, eerst maar eens zien hoe het nu gaat na al die kuren en nu de bietensap en knoflookcapsules..

Om eerlijk te zijn voel ik me nu een paar dagen verre van lekker, denk toch dat ik iets teveel kuren achter elkaar heb gedaan. Had beter eerst met 1 kunnen beginnen en een geruime tijd later de volgende, maarja het zij zo.
Ben draaierig, voel me erg slap en moe en heb het gevoel de wereld te zien in het kwadraat.
Qua ontlasting heb ik niks aan te merken, dat gaat goed maar verder voel ik me heel "raar" en heb momenten dat ik me zo belabberd voel dat ik beef, koude golven over mijn hele lichaam heb en het gevoel om te vallen..
Gun mijn lichaam nu voorlopig een tijd rust voordat ik met een volgende kuur ga beginnen

Het is officieel citroensap met eigeel en olijfolie. Ergens heeft iemand er sinsaasappel van gemaakt en het dus zoetiger gemaakt. De vraag is hoe effectief dat is, liever dus citroensap.

Mike

Ik ga het voortaan ook met citroen doen.
Als het te zuur is kan er een ietsje pietsje honing doorheen denk ik.
Blijkbaar zijn er weinig mensen die dit toepassen, ik was altijd al benieuwd naar ervaringen van anderen.
Zoals meerdere keren al aangegeven mijn stoelgang reageert erop. Daarom ergens in de middag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan