robinAlexander
Well-known member
Ik heb de verkoper contact, problemen met verzenden krijg ik door.. ik wacht af.Was jouw bestelling bij dezelfde verkoper als deze? In dat geval kan ik je helpen!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de verkoper contact, problemen met verzenden krijg ik door.. ik wacht af.Was jouw bestelling bij dezelfde verkoper als deze? In dat geval kan ik je helpen!
Mike
Top dankjewel!Aan Angelface.
De milde lever- en galblaasreiniging:
*Mix het sap van drie limoenen/citroenen met 2 eidooiers en 1 eetlepel olijfolie.
*Roer het met een houten lepel door elkaar, wij blenden het tot een romige drank.
*Drink dit in de ochtend voordat je iets eet of drinkt of ‘s avonds tenminste drie uur na een maaltijd. Een bijzonder goede stimulans voor je lever en galblaas. Zelf ervaren wij niet zoveel bij deze milde reiniging maar het is zo-wie-zo een goed drankje voor je lever en galblaas, zie hierboven in de tekst van Gerrit.
Soms drinken we dit drankje ‘s avonds voor het naar bed gaan.
----------------------------
Ik heb zelf DIT drankje nooit in de ochtend gedronken.
En je hoeft je ook (wat mij betreft) niet aan het recept te houden omdat je vader maagproblemen heeft. Experimenteer.
Er is wel iets met zuur voor de maag. appelsap of verdund appelazijn kan ook. Probeer bv gewoon een glas warm water met een paar druppeltjes appelazijn i.p.v. pillen.
Joepie!! Ik had de moed al opgegeven maar ook hier is de buit binnen.Ik heb vandaag mijn 2 potjes Ivermectine binnengekregen!
Had ik niet verwacht omdat er geen track&trace informatie beschikbaar was...
Jaa dat stond op het pakje... dat het uit Luxemburg kwam... Het zou toch vanuit China komen? Snap het niet hahaJoepie!! Ik had de moed al opgegeven maar ook hier is de buit binnen.
Verzonden vanuit Luxemburg (????). Maakt niet uit, het is gelukt!
Ik denk dat de Chinese verkopers noodgedwongen steeds creatiever moeten worden. Nou, dat lukt dan aardig.Jaa dat stond op het pakje... dat het uit Luxemburg kwam... Het zou toch vanuit China komen? Snap het niet haha
Ben in afwachting vanAdresje van Edwin
Ik heb 250gr poeder Febendazole besteld en yipee het is vanmorgen aangekomen.Wholesale Fenbendazol Bulk Packs | 250-2000g | Fenben LAB
Fenben LAB offers great savings on high-quality, large-quantity orders. High purity, no fillers. Trusted for excellence & value.www.fenbenlab.com
Alles wat ik al besteld had, via Nederland en Ali, China, is niet aangekomen in Frankrijk. Douane verzamelt ontwormers Alles wordt hier geblokkeerd.
Edwin of anderen. Ivm Febendazole. Hoeveel gram per dag, verschillende malen per dag en hoeveel dagen?
Gewicht 70kg.
Dank iedereen. Wij zijn weer blij. Iemand weet nog een aanrader voor Ivermectine te bestellen?
JVG, ontvang jij het in Spanje ?
Een beetje laat antwoord, we hebben een tijdje hard moeten werken om onze weiden terug te veroveren op de natuur... en daarnaast is het ook wel eens lekker en gezond om unplugged te zijn.Zintuigen van zicht, geur en smaak zijn nauw verbonden, dus als ontgifting via neus en mond gaat, kan dit ook druk op de oogzenuwen opleveren. Misschien dat die druk zich uit in de rode ogen. Dat redeneer ik vanuit intuïtie.
Van de link tussen lever en rode ogen heb ik nog nooit gehoord. Heb je daar meer info over?
ja bij mij ook lang geduurd, ontving vorige week uit Luxemburg, wel met bijna alleen chinese tekst, dat dan weer welJoepie!! Ik had de moed al opgegeven maar ook hier is de buit binnen.
Verzonden vanuit Luxemburg (????). Maakt niet uit, het is gelukt!
Ja dankje weet ik, maar dacht misschien heeft iemand de directe link naar het stukje over de sinas met eigeel en olie...zal binnenkort wel een artikel aanmaken, eerst maar eens zien hoe het nu gaat na al die kuren en nu de bietensap en knoflookcapsules..Angelface,
er is ook een afdeling voeding en gezondheid.
Het is denk ik beter als je je vader wilt helpen om daar te zoeken en apart voor je vader een topic aan te maken.
Wat is zijn leeftijd, wat eet hij nu, rookt en drinkt hij?
Ik zie in dit artikel bv B12 staan en gluten en enzymen. allemaal goed voor hem. Mijn eigen gezondheid heb ik allemaal uit dit soort atikelen gehaald (zonder arts). Misschien ben ik wel ouder dan jouw vader.Maag- en darmstelsel - SOHF
Voedselvertering begint in de mond, gaat vervolgens via het spijsverkeringskanaal de darmen in en eindigt als ontlasting in de endeldarm.www.sohf.nl
Sommige dingen zijn niet meer te helen (stens) maar als hij eerder had geweten wat hij nu te weten komt had hij het vast anders gedaan. Hoewel....... mensen zijn gehersenspoeld (was ik ook) met dokters die het wel weten. Pillen met bijwerkingen.
Oke, noteer ik citroensap. DankjeHet is officieel citroensap met eigeel en olijfolie. Ergens heeft iemand er sinsaasappel van gemaakt en het dus zoetiger gemaakt. De vraag is hoe effectief dat is, liever dus citroensap.
Mike