Mijn twee zendingen kwamen ook vanuit Luxemburg.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jouw uitleg waardoor de moeheid ontstaat kan ik wel volgen, ik denk dat het daarnaast ook meespeelt dat je lichaam ook nog de vrijgekomen rommel op moet ruimen, dan gaat het dubbelop.Met Fenbendazol merk ik ook dat een lagere dosering prettiger werkt. Al kan je lichaam het wel aan, er is waarschijnlijk een 'sweet spot' tussen de belasting (het is toch een soort gif) en de baten die het oplevert. Momenteel gebruik ik 1/4 van de dierlijke dosis.
Andere opmerking die ik wil maken is dat de halveringstijd (half life) in ogenschouw genomen moet worden. Als je meerdere dagen na elkaar (een hogere dosering) stapelt, dan komt er steeds meer 'gif' in je systeem. Een mogelijke uitleg waarom mensen meer moeheid ervaren aan het einde van een kuurtje?
De dosering die Joe Tippens gebruikt(e) is zelfs nog lager:
Dat is goed nieuws! Bij ivermectine waarschijnlijk wel verstandig om de aanbevolen dosis vrij nauw te volgen voor het beste resultaat. Ken iemand die veel in de tropen was en die vertelde dat de mensen daar ivermectine als M & M's aten, maar ik neem aan dat die ook de dosis vrij laag hielden.De nieuwe lading is vandaag gearriveerd!
Gisteren 4 tabletten Ivermectine genomen. Nul bijwerkingen. Wel positieve dingen te melden: ontlasting nog steeds en mijn zicht lijkt zelfs beter te worden, volgens mij zie ik scherper!
Mike
Nou dan moet ik daar toch maar aan geloven ook denk ik. Wil van die floaters in mn ogen af!De nieuwe lading is vandaag gearriveerd!
Gisteren 4 tabletten Ivermectine genomen. Nul bijwerkingen. Wel positieve dingen te melden: ontlasting nog steeds en mijn zicht lijkt zelfs beter te worden, volgens mij zie ik scherper!
Mike
Ik ben van 9 naar 6 naar 4 gegaan. Bij 9 en 6 wel verschijnselen, bij 4 totaal niet. Ik denk dat diegenen die ook bij lagere doseringen (ik ken iemand die ze al bij 2 tabletten heeft!) een leverwerking hebben die niet in staat is de medicatie goed te verwerken.
Mike
Dat van de leverwerking haal ik ook uit de Faq van dr Mobeen en daarom zou je voorzichtiger moeten zijn wanneer je medicatie neemt waar je lever al mee aan het werk moet, aftasten dus.Ik ben van 9 naar 6 naar 4 gegaan. Bij 9 en 6 wel verschijnselen, bij 4 totaal niet. Ik denk dat diegenen die ook bij lagere doseringen (ik ken iemand die ze al bij 2 tabletten heeft!) een leverwerking hebben die niet in staat is de medicatie goed te verwerken.
Mike
Nu een paar dagen zonder Panacur, maar kreeg tijdens de laatste kuur ineens wondjes in mijn neus. Had ik vroeger ook toen ik nog mainstreamvoeding at (jaaaaaren terug). Ok, de wondjes zijn weg maar dit heeft plaatsgemaakt voor flinke hooikoorts! Mijn neus zit de hele dag verstopt, dit heb ik niet eerder gehad. Het is net of zwaar verkouden ben.
Joost