Paroxysmal Artial Fibrilation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JVG
  • Startdatum Startdatum
Native Americans in Amerika zijn allang niet meer het trotse volk dat ze ooit waren en ze zijn volledig geindoctrineerd geraakt door het links-progressieve gedachtegoed, vooral de vrouwen. In de afgelopen midterms (tussentijdse verkiezingen) is in Kansas de LESBISCHE Native American-vrouw Sharice Davids gekozen, die doodleuk pleit voor de afschaffing van grenspatrouilles en dus open grenzen en daarmee de afschaffing van de Amerikaanse natiestaat:

En Reiki is misschien van oudsher een mooie vorm van heling uit Japan, net zoals yoga uit India ongetwijfeld ooit meer diepgang heeft gehad, maar deze oosterse disciplines zijn al lang en breed gekaapt door de Luciferiaanse New Age-beweging. Ook jij ziet de gigantische olifant in de kamer niet, Elkedageenei, en je denkt dat ik seletief alleen maar op vrouwen inhak, zonder dat je de overduidelijke patronen onder ogen wil zien tussen de slinkse manipulatie van een parasitaire 'elite' en de gevoeligheid van vrouwen hiervoor. Vraag jezelf af hoe het kan dat ik zo vaak met zoveel verschillende voorbeelden op de proppen kom. Zou er soms sprake zijn van PATRONEN?

Mike

De native Indianen hebben allemaal overgewicht door het fast food dat ze consumeren. Inderdaad heeft de moderne invloed daar veel schade ook aan hun berokkend.

JVG,

Ik begrijp uit je eerdere bericht dat zij dus geen vlees wil eten omdat ze dieren tolk is?
Het zou mooier zijn als ze haar eigen tolk zou worden. Dus dat ze bij haarzelf naar binnen kijkt, diep in onderbuik gevoel en dat gaat vertalen. Nu verplaatst ze zichzelf naar buiten door naar dieren te kijken en daar haar focus op te leggen. Het lijkt mij dat ze zich naar binnen zou moeten richten met de focus op haar eigen ik iplv naar dieren te verplaatsen. Verder ben ik ervan overtuigd dat ze veel verbetering zal ervaren door verandering van haar voeding. Maar door haar overtuiging die in haar hoofd zit, is ze tegen het eten van vlees zoals ik het begrijp. Ze zal zeker veel tekorten hebben door zichzelf niet goed te voeden. Denk in eerste instantie aan maagzuur tekort en daarnaast alle mineralen en vitaminen. Is ze nu zelf nog niet overtuigd van haar foute voedingspatroon nadat ze 2 keer in het ziekenhuis is opgenomen? Ik vind het heel erg voor jullie wat ik lees. Ik denk alleen wel dat verandering noodzakelijk is. Maar dat moet ze wel zelf willen natuurlijk. Ik weet niet hoe het jou vergaat op wapf voeding, maar als dat goed gaat zou ze bij degene die zo dichtbij in haar leven is toch als een voorbeeld kunnen zien voor wat betreft gezondheid?

Verwacht van een vrouw geen diepgaande zelfreflectie. Ze zijn teveel bevangen door hun eigen emotionele wanen. Hun werkelijke leraren zijn sterke mannen, daarom kom jij hier ook, Binc. Er is dus een cruciale rol weggelegd voor JVG om haar te helpen d.m.v. rationele inzichten.

Mike

Allen alvast bedankt.
Die studies bij de Natives zijn al van ca 15/20j geleden.

Ikzelf volg Wapf goed ook al zondig ik soms eens uit gemakzucht. Dien wel weer wat meer bouillon te maken.

Ik probeer haar wel te overtuigen maar dit valt niet mee. Door haar traumas van Childhood Emotional Neglect is ze zo gefixeerd hierop om dit te healen en haar ouders zijn nog steeds een ramp. Vandaar misschien ook nu dit wegens het bezoek aan hen waar ze al enorm tegen opzag en gestresseerd door was.

Ik doe mijn best en besef het maar goede goed en toch houd ik van haar wat het er niet gemakkelijk op maakt.

Ik ben ook vrouw maar doe wel aan zelfreflectie. Toegegeven, ik heb dit jaren geleden geleerd van (verrassing) een man. Ik was denk ik 19. En ja, daar gaan zeker emoties mee gepaard. Zolang als je in staat bent om die emoties zelf te begrijpen en te plaatsen is daar niks mis mee naar mijn idee. Het is gewoon zaak om je door niets of door niemand te laten overtuigen dan wat je zelf voelt en gelooft. Door jezelf haalbare doelen te stellen en iedereen die je op andere gedachten te brengen te hierin niet toegeven. Dat zijn Maartjes, ofwel buffels die je in de weg lopen naar het doel wat je zelf voor ogen hebt. Het is ook mede de reden dat ik zelf geen regressie therapie wil. In mijn beleving kom je dan niet bij jezelf.

JVG, ik hoop echt dat je vriendin tot inkeer komt en haar oplegde overtuiging aan haar laars lapt.

Je ziet de olifant nog steeds niet.

Waarschijnlijk niet. Ik word alleen moe van je eeuwige polarisatie tussen mannen en vrouwen. En dan met name het afbranden van alles wat vrouwelijk is.

Ik probeer haar wel te overtuigen maar dit valt niet mee. Door haar traumas van Childhood Emotional Neglect is ze zo gefixeerd hierop om dit te healen en haar ouders zijn nog steeds een ramp. Vandaar misschien ook nu dit wegens het bezoek aan hen waar ze al enorm tegen opzag en gestresseerd door was.

Wat doet ze om tot heling te komen?

@JVG, als die ervaring met de Natives 20 jaar geleden is, dan was dat eind jaren '90. Denk je nou werkelijk dat ze niet bevangen waren door linkse identiteitspolitiek? De derde feministische golf was toen volop gaande!

@Binc, dus zelfreflectie opgewekt door een man. Geeft niet, maar bewijst wel wat ik zei.

@Elkedageenei, als de argumenten op zijn rest enkel nog de emotie. Ondertussen danst iedereen hier om de olifant heen.

Mike

Mike,

Is er nog ergens ware kennis te vinden of kunnen we dat alleen maar verkrijgen door de informatie te bekijken die we nog hebben over vroegere tijden van oude natuurvolkeren, zoals die door Weston Price (en dan hier medegedeeld op het forum) wordt?

Sorry dat dit even aan het thema van het topic voorbij gaat.

Trouwens Henk heeft een mooi artikel geplaatst wat hier wel aan gelinkt kan worden
http://gedachtenvoer.nl/we-zijn-allemaal-broeders-en-zusters-het-kan-anders-het-moet-anders/
Dorothé

@binc, dus zelfreflectie opgewekt door een man. Geeft niet, maar bewijst wel wat ik zei

Ik ontkende ook niet dat dat zo zou zijn. Sterker nog, ik denk dat het in werkelijkheid juist zo is dat vrouwen daar een bepaald instinct voor hebben. Of een voorkeur. Ik kan dit niet goed uitleggen maar als ik naar mezelf kijk en terug kijk dan weet ik dat het zo is. En je kan nog zoveel leren in theorie, maar als je dit in de praktijk niet gebruikt raakt het op de achtergrond. Ik heb dit althans zelf zo ervaren. Je word dan weer onbewust gevoelig voor dingen je kop in laten praten. Even buiten beschouwing gelaten dat er meerdere factoren aanwezig waren. Of misschien moet ik het juist afwezig noemen. Een soort van onwetendheid wat nog aanwezig was.

Elkedageenei, wat bedoel je met dat alles wat vrouwelijk is afgebrand word?

Voor wie het niet van mij wil aannemen hier de woorden van en vrouw (Binc):

Sterker nog, ik denk dat het in werkelijkheid juist zo is dat vrouwen daar een bepaald instinct voor hebben. Of een voorkeur. Ik kan dit niet goed uitleggen maar als ik naar mezelf kijk en terug kijk dan weet ik dat het zo is. En je kan nog zoveel leren in theorie, maar als je dit in de praktijk niet gebruikt raakt het op de achtergrond. Ik heb dit althans zelf zo ervaren. Je word dan weer onbewust gevoelig voor dingen je kop in laten praten.

Dus: behoefe aan mannelijke rolmodellen en bij afwezigheid daarvan snel slachtoffer door manipulatieve externe krachten. I rest my case.

Mike

Uit het stuk van Henk:

Laat het kapitalisme ons niet verder verdelen en ons niet beheersen, zodat we eeuwig elkaars vijanden blijven.

Ik weet dat Henk het niet zo bedoelt, maar zijn woordkeuze is ongelukkig. Het 'kapitalisme' dat we nu ruim 100 jaar kennen is een linkse uitvinding dat het beste te beschrijven is als monopoliekapitalisme. Het is de versmelting van corporaties en staat, de definitie van fascisme. Het is een economie gebaseerd op slavernij en schuld. Het heeft niets te maken met werkelijk kapitalisme op basis van bezit en werkelijke vrijemarktwerking.

Mike

De mannelijke rolmodellen hebben bij Binc wel te wensen overgelaten.

@Binc gebeurt in de politieke topics.

Dus: behoefe aan mannelijke rolmodellen en bij afwezigheid daarvan snel slachtoffer door manipulatieve externe krachten. I rest my case.

Ja en nee. Wanneer je nog een bepaalde onwetendheid hebt en niet volledig bewust bent geworden van bepaalde zaken gebeurd dat idd.
Bij meer zelfreflectie, en daardoor meer bewustheid ga je vanzelf 10 keer beter opletten en bewuster naar handelen omdat je nog meer kennis hebt opgedaan.
De enige kennis die je op kan doen zit in jezelf. Uiteraard kun je je daar mee bewust van worden met hulp van buitenaf. In mijn geval was dat idd een man. Door te voelen en daarnaar te gaan handelen, en je gevoel niet te negeren, ook al kan je dat niet thuis brengen om wat voor reden dan ook. Dat is idd de fout die ik gemaakt heb. En dan ben je idd snel gevoelig voor manipulatie.

JVG, bij jou vriendin is zo ongeveer hetzelfde aan de hand. Ze heeft een bepaalde overtuiging die in haar hoofd zit en waarnaar ze leeft.
Dit betekent dat ze niet bij haar gevoel komt omdat ze zo geblokkeerd is door overtuigingen in haar hoofd. Geprogrammeerd.

De mannelijke rolmodellen hebben bij Binc wel te wensen overgelaten.

Dat klopt. Niet alleen de mannelijke. Ook de vrouwelijke.
Maar van fouten leert men.

JVG, bij jou vriendin is zo ongeveer hetzelfde aan de hand. Ze heeft een bepaalde overtuiging die in haar hoofd zit en waarnaar ze leeft.
Dit betekent dat ze niet bij haar gevoel komt omdat ze zo geblokkeerd is door overtuigingen in haar hoofd. Geprogrammeerd.

Inmiddels weten we van JVG dat het probleem is ontstaan in de jeugd van zijn vriendin. Gebrek aan goede rolmodellen dus. En laat me raden: serieuze 'daddy issues'. Al die vage New Age-BS is niets anders dan 1 grote zoektocht naar zingeving van buitenaf. Als JVG hier minder vaak in meegaat en zijn mannelijke leidersrol meer oppakt biedt hij haar de veiligheid en stabiliteit die zij verlangt en hoeft ze het niet meer in verre oorden bij vreemde culturen te zoeken maar letterlijk dicht bij huis.

Mike

hoeft ze het niet meer in verre oorden bij vreemde culturen te zoeken maar letterlijk dicht bij huis.

Daarmee kom ik even op mijn vraag aan jou, Mike, terug.
Is er nog ergens ware kennis te vinden of kunnen we dat alleen maar verkrijgen door de informatie te bekijken die we nog hebben over vroegere tijden van oude natuurvolkeren, zoals die door Weston Price medegedeeld (en dan hier ook op het forum) wordt?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan