Daarmee kom ik even op mijn vraag aan jou, Mike, terug.
Is er nog ergens ware kennis te vinden of kunnen we dat alleen maar verkrijgen door de informatie te bekijken die we nog hebben over vroegere tijden van oude natuurvolkeren, zoals die door Weston Price medegedeeld (en dan hier ook op het forum) wordt?
Elkedageenei kan alleen maar emotioneel reageren op mijn persoonlijke missie om rigoreus een eind te willen maken aan 100 jaar feminisering van de samenleving. Waarom rigoreus? Omdat de westerse wereld als gevolg hiervan aan de rand van de afgrond staat en er geen tijd meer te verliezen is, de olifant in de kamer MOET benoemd worden!
Van de vrouwen valt de redding niet te verwachten, zij hebben juist een sleutelrol gespeeld in het decadente verval. Niet voor niets hebben vooraanstaande filosofen als
Arthur Schopenhauer reeds ruim 150 jaar geleden soortgelijke observaties gedaan als ik nu doe. Alle grote denkers zijn het erover eens dat de hogere mens zich kenmerkt door beheersing van zijn/haar emoties en hier ratio boven te stellen. Vrouwen behoren niet tot deze categorie.
De globalistische, parasitaire elite weet dat en daarom spelen ze hun agenda via de vrouwen. 100 jaar 'vrouwenrechten' heeft onze door MANNEN zwaar bevochten Verlichtingsidealen van vrijheid, gelijkheid en democratie op een haar na geruineerd.
En nu is het aan de mannen om ons voor de poorten van de hel weg te slepen. Dit betekent dat IEDERE moderne vrouw, op dit forum en daarbuiten, op haar plaats gezet moet worden. Niet met geweld, maar met ratio en objectiviteit. Letterlijk IEDERE moderne vrouw is besmet geraakt met het progressieve feministische virus, ook zogenaamd 'rechtse' vrouwen.
Ze zijn niet bereid om de 'verworven' (lees: door mannen geschonken) rechten zomaar op te geven. Pas als de verhoudingen weer hersteld zullen zowel mannen als vrouwen zich weer in hun natuurlijke rol voegen en hoeft niemand een handleiding te hebben over hoe dit ooit in zijn werk ging. De biologische rollen zitten er ingebakken, daar hoeft niemand over na te denken. Pas dan zal ik ook weer het volledige respect voor vrouwen kunnen opbrengen.
Mike