Paroxysmal Artial Fibrilation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JVG
  • Startdatum Startdatum
Volgens mij zit er in runderlever meer ijzer. En de opname van ijzer gaat nog beter met vitamine C. Dus misschien handig om dat tegelijkertijd te nemen.

6 minuten voor een consult? ? lopende band week dus.
Als je doorgestuurd word voor verder onderzoek zoals bloed prikken, krijg je dan een bloedformulier mee waarop aangekruist is waar ze op gaan prikken?

Yep. 6min. In Spanje ook slechts 10min.

Blijkbaar wordt er een formulier meegegeven met hierop vermeld wat ze dienen te onderzoeken naar dokters beliefs.

Blijkbaar wordt er een formulier meegegeven met hierop vermeld wat ze dienen te onderzoeken naar dokters beliefs.

Ja, hier in Nederland ook formulier in je handen. Alles met potlood ingevuld. Als dokterblief t3, t4 en antistoffen voor de schildklier niet wil invullen dan zou je kunnen overwegen om zelf in te vullen. Ga ik ervan uit dat dit zelfde onderzoeken zijn als hier in Nederland. En uiteraard het totale rode bloedbeeld mee laten nemen.

Hier in overzichtje wat er onder rood bloedbeeld (zuurstof) allemaal valt.

https://www.hematologienederland.nl/normaalwaarden

Nu aan de hand

Lichaamstemp op
Hartritme op
Gevoel van diapfragma naar keel
Druk achter ogen
Geen energie en zuurstof
Slaperige vingers hand

Aspirine helpt

Allemaal symptomen van stress. Maar stress is een alomvattend begrip, kan zowel psychisch als somatisch als psychosomatisch zijn. Ik kan vanuit deze stoel niet zien wat er allemaal speelt.

Mike

De klachten doen me denken aan een te hardwerkende schildklier: hogere temp, hartkloppingen, spijsverteringproblemen (diafragmaprobleem kan gevolg zijn van een maag die de boel niet meer verteerd krijgt door te weinig maagzuur/bijnieruitputting al dan niet in combinatie met stress van misschien onopgemerkte hyperventilatie door stress?: hyperventilatie maakt het bloed zuurstofarmer).
Met de niet goed functionerende schildklier (te hard of te langzaam werkend of allebei) gaat wegens de meestal onderliggende autoimmuunproblemen vaak een b12-tekort gepaard door een opnameprobleem in het spijsverteringskanaal: dat ook de oorzaak kan zijn van de slapende vingers/hand: zie bijv. de discussie op dit forum: https://www.medischforum.nl/onderwerp/1696/20
Het autoimmuunprobleem van de schildklierautoimmuunaandoening is te wijten aan problemen in de darmen.
Aspirine verdunt het bloed en daardoor kan in minder tijd meer bloed en dus meer zuurstof rondgepompt worden.
Mijn vader had ook langere tijd hartkloppingen door een te hardwerkende schildklier.
Ikzelf (zelfde autoimmuunschildklierprobleem) krijg hartklopppingen als ik dingen eet waarvoor ik allergisch ben of als ik koolhydraten combineer met vetten.
Druk achter de ogen: kan duiden op ziekte van Graves: uit laten sluiten door antistoffenbepalingen laten vaststellen https://www.schildklier.nl/schildklier/diagnose/bloedonderzoek/antistoffen: Graves is een schildklierautoimmuunaandoening.

Laat haar vitmaine C slikken. Is sowieso een must bij stress en bjjnieruitputting, wel opbouwen, begin met 500 mg per keer en bouw dat op naar meerdere keren pdag. Oomde totale benodigde hoeveelheid op een dag te bepalen zou ze de 'loadingtest' kinnen doen.. steeds 500 mg extra innemen totdat ze aan de diarree raakt, dan zit je er net boven en haal je er 1x 500 mg af.
Het lichaam kan max 500 mg per keer verwerken, de rest plas je uit vandaar het advies om max per keer 500 mg in te nemen.

Heeft ze al gekeken of haar bijnierennuitgeput zijn? Kan met pupiltest, ademtest of vragenlijst.

De klachten doen me denken aan een te hardwerkende schildklier: hogere temp, hartkloppingen, spijsverteringproblemen (diafragmaprobleem kan gevolg zijn van een maag die de boel niet meer verteerd krijgt door te weinig maagzuur/bijnieruitputting al dan niet in combinatie met stress van misschien onopgemerkte hyperventilatie door stress?: hyperventilatie maakt het bloed zuurstofarmer).

Wauw lievergezond, je begint andersom te denken! ?

Inderdaad veel stress tgv childhood emotional neglect and hypersensitief tov EMR geluid en licht

6YI7YTh.jpg
">

JVG, wat wil je met deze documenten zeggen? Als ik erop klik krijg ik dit. En snap en niks van.

https://imgur.com/a/8Uk1KXN

Kun je de site imgur gebruiken om foto's te uploaden? Even screenshot maken, uploaden en dan de link plaatsen.

Hier de directe link zodat je niet hoeft te zoeken waar je foto bestanden kunt uploaden.

https://imgur.com/upload

Ik kan het in elk geval niet lezen. geen idee of anderen het wel kunnen lezen. Zie ook mijn bericht van 10:43 uur.
Als je het via de link doet die ik aan gaf is het beter leesbaar.

Die link van jou via mijn gsm lukt niet. Te ingewikkeld en niet genoeg geheugenruimte.
Ik kan overigens de fotos gewoon openen.
Er is een hoog folaat en normale B12
TSH ook binnen grenzen maar ze willen geen T3 en T4 doen.

Al met al geen spectaculaire uitkomsten. Ik blijf bij wat ik van het begin af aan al zei: stress.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan