Paroxysmal Artial Fibrilation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JVG
  • Startdatum Startdatum
Begrijp ik uit je vorige bericht dat ze nu bij haar ouders is toch?
Is het sindsdien erger geworden?
En hoe ik het met die hartkloppingen waar je over schreef?
Is het jullie intentie om idd opnieuw naar de huisarts te gaan voor verder onderzoek?

Ja bij ouders tot straks.

We dienen inderdaad een afspraak te maken om te weten welke bacterie.

De alternatieve gaf aan een monococcus en een toxische darm van -1.

Ze is hier wel vatbaar voor en heb ook al gezegd dat ze haar (alternatieve) behandelingen dan ook wel strikt uit te voeren.
Er zit hier waar ze woont in Engeland een +90jarige chinese kruidendokter die haar hiervoor ongevrer een 3tal maanden geleden al wat had voorgeschreven maar wss heeft ze dot niet zorgvuldig gevolgd.

Alvast bedankt.

Ik kan over de bacterie zoals jij deze hier schrijft, niet echt vinden dat dit een enkele bacterie is. Zoals ik het denk te begrijpen is het een meer algemene benaming voor meerdere soorten bacteriën die in deze categorie vallen. Misschien zit ik ernaast maar via Google las ik dit.

http://biology.homeomagnet.com/classification-of-bacteria/

Ik wil je niet al te ongerust maken, maar zou het niet mogelijk zijn dat zij een longontsteking heeft? Ik weet niet of ze hoest? Dit hoeft niet perse bij longontsteking. Maar alle andere symptomen die je in je berichten aan gaf passen daar wel bij.

Moeilijke ademhaling, problemen met haar hart, lage bloeddruk, last van haar arm (is uitstraling)

Heeft ze ook koorts?

Zover ik het nu enigszins begrijp met het soort bacterie wat jij noemde kan deze verantwoordelijk zijn voor longontsteking. Met andere woorden pneumonie

Een andere benaming voor die bacterie die jij noemt is micrococcus las ik. En die kan dus idd naast andere aandoeningen een longontsteking geven. Ik denk wel dat het zaak is aan te geven bij de huisarts dat een andere arts deze bacterie gevonden heeft. De vraag is natuurlijk alleen of die reguliere huisarts je gelooft. Het zat ook niet goed met haar witte bloedlichaampjes wat dus wel degelijk op een infectie kan wijzen. Haar crp waarde (is ontstekingswaarde) was goed. Maar zegt niet altijd alles als de oorzaak een bacterie is.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Micrococcus

Ik was dit topic nog even door aan het lezen. Ik zag dat JVG weg gerefereerd heeft naar een alternatieve arts. Alleen niet heel duidelijk waneer en elke onderzoeken waar gedaan zouden worden. Dus sorry JVG dat ik dat over het hoofd heb gezien.

Tijdens het terug lezen realiseer ik mezelf dat ik graag nog terug wil komen op de discussie over het verschil tussen mannen en vrouwen zoals Mike dat ziet.

@Mike, jij stelt het volgende naar aanleiding van een vraag van mij.

Mijn vraag was
Niet alle mannen beschikken over wijsheid. Hoe kan dat dan?

Jij gaf dit antwoord
Dat zijn zwakke mannen die vaak zelf ook ‘daddy issues’ hebben en zich of laten domineren door vrouwen of juist zelf vrouwen domineren. Helaas heb jij een talent om juist dat soort mannen aan te trekken. Dat verandert alleen maar als jij verandert, dat proces zit jij momenteel middenin.

Maar elders in dit topic schreef je als antwoord op een vraag van Dorothy

Ze zijn niet bereid om de ‘verworven’ (lees: door mannen geschonken) rechten zomaar op te geven. Pas als de verhoudingen weer hersteld zullen zowel mannen als vrouwen zich weer in hun natuurlijke rol voegen en hoeft niemand een handleiding te hebben over hoe dit ooit in zijn werk ging. De biologische rollen zitten er ingebakken, daar hoeft niemand over na te denken. Pas dan zal ik ook weer het volledige respect voor vrouwen kunnen opbrengen.

Wat ik ervan begrijp is dat jij vind dat mannen van nature leiders zijn en vrouwen volgers. Maar je zegt ook dat er mannen zijn die zwak zijn en geen leiders zijn door daddy issues. Dan zit dat er van nature toch ook niet in bij mannen? Want dan zouden die daddy issues in mijn beleving geen invloed moeten hebben op het natuurlijke leiderschap van mannen. Als bij mannen daddy issues de oorzaak zijn van geen leiding kunnen nemen, zou je ook kunnen stellen dat dit het geval is bij vrouwen die dezelfde daddy issues hebben gehad in mijn beleving. En vrouwen die dan geen daddy issues hebben gehad wel in staat zijn om leiders te zijn.
Wanneer je stelt dat er dus ook mannen zijn die niet instinctief beschikken over leiderschap, stel ik dan nu ook de vraag of dat dat werkelijk zo is dat de oorzaak hiervan aan het verschil tussen mannen en vrouwen te wijten is, ofwel ten grondslag ligt aan jeugd en maatschappelijke problemen?

Goede vragen allemaal. Laat ik voorop stellen dat ik voor sterke mensen ben, man of vrouw. Centraal hierbij is de rol van de vader, tot op zekere hoogte ook de moeder maar het mannelijke rolmodel is zonder twijfel allesbepalend voor zowel jongens als meisjes.

Mijn stelling is dat zwakke mensen, zowel mannelijk als vrouwelijk, het product zijn van feminisering. Hoewel mannen in principe geboren leiders zijn is dit zeker geen wetmatigheid, het ligt er maar zeer aan hoeveel gezond leiderschap ze van huis uit hebben meegekregen via de vaderfiguur.

Dus mannen kunnen wel degelijk ontsporen, hetzij als gevolg van een te dominante en veeleisende vader, hetzij door een te dominante moeder (en dus een slappe vader). Ook vrouwen ontsporen bij een te sterk aanwezige of juist afwezige vader.

Voor mij staat als een paal boven water dat vaders veel bepalender zijn voor de opvoeding van kinderen. Het huidige systeem benadeelt mannen en vaders en daardoor krijgen we steeds minder sterke jongens en meisjes, mannen en vrouwen, broers en zussen, vaders en moeders.

Het is jammer dat Elkedageenei alles persoonlijk opvat, terwijl mijn missie is om ook deze olifant in de kamer te benoemen, teneinde weer sterke mensen van beide geslachten te kunnen zien ontstaan. Wie denkt dat dit over jou gaat heeft duidelijk nog wat issues - hoogstwaarschijnlijk daddy issues.

Mike

Mijn stelling is dat zwakke mensen, zowel mannelijk als vrouwelijk, het product zijn van feminisering.

Dan klopt mijn redenatie dat de oorzaak hiervan gelegen is in een maatschappelijk probleem. feminisering is een maatschappelijk probleem. Met als gevolg dat dat dit zich generatie op generatie weer voort zet.

Dus mannen kunnen wel degelijk ontsporen, hetzij als gevolg van een te dominante en veeleisende vader, hetzij door een te dominante moeder (en dus een slappe vader). Ook vrouwen ontsporen bij een te sterk aanwezige of juist afwezige vader.

Dat mannen kunnen ontsporen is mij wel duidelijk idd. Sterker nog, wanneer je om je heen kijkt denk ik dat er evenveel ontspoorde mannen als vrouwen rond lopen in deze maatschappij. Dat zal zich dan opnieuw verspreiden als een epidimie.
Anderzijds denk ik ook dat een kind zichzelf kan ontwikkelen tot een sterk persoon. Een kind heeft immers ook een eigen wil. Ik vraag mezelf dan ook af of het werkelijk zo is dat een kind in deze maatschappij zichzelf altijd ontwikkeld als een ontspoorde man of vrouw ongeacht of de vader afwezig of aanwezig is geweest. Persoonlijk denk ik van niet.
Maar daarmee kom ik wel tegelijk op het punt dat wat je eerder schreef, dat vrouwen een sterke mannelijke leider nodig hebben als leermeester, wel een kern van waarheid in moet zitten.
Ik vraag mezelf alleen wel af of dat zowel voor jongens als meisjes altijd een man is, of dat dat ook een vrouw kan zijn.
Wanneer een kind om bepaalde redenen gedwongen is zichzelf te ontwikkelen denk ik dat ze kijken naar sterke mensen iplv naar hun eigen zwakkere of te dominante ouders. Een kind zou deze sterke mensen dan als voorbeeld kunnen nemen om zichzelf te ontwikkelen tot een sterk persoon zonder naar de eigen ouders te kijken.

In veel stellingen die jij aan geeft zit gevoelsmatig wel waarheid in. Ik weet alleen zelf nog niet de reden dat ik echt een broertje dood heb aan veel vrouwen. En dan voornamelijk op de werkvloer. Ik kan ze missen als kiespijn op een enkeling na om de reden dat veel vrouwen altijd zo verschrikkelijk aanwezig moeten zijn waardoor ik alleen maar afgeleid word van de dingen die ik wil doen. Laat mij dan maar liever in een werkomgeving met mannen werken. Het is letterlijk zo dat ik dat als een verademing ervaar. Toegegeven, ook niet alle mannen kan ik mee samen werken maar gaat wel beter dan met vrouwen. Dit hoor ik ook wel eens van andere vrouwen om me heen overigens.
Buiten mijn werk om maar binnen mijn eigen omgeving kan ik ook gestoord en doodmoe worden van vrouwen. En dat ondanks dat ik zelf een vrouw ben.

Maar wat bedoel je in hemelsnaam met dat jullie mannen vrouwen zouden moeten begrenzen? Waarin dan?
Bij mij komt er een oud patroon boven als ik dat in deze context lees. 1 waar dingen verboden werden om het zo maar te zeggen.

Anderzijds denk ik ook dat een kind zichzelf kan ontwikkelen tot een sterk persoon. Een kind heeft immers ook een eigen wil. Ik vraag mezelf dan ook af of het werkelijk zo is dat een kind in deze maatschappij zichzelf altijd ontwikkeld als een ontspoorde man of vrouw ongeacht of de vader afwezig of aanwezig is geweest. Persoonlijk denk ik van niet.'
Maar daarmee kom ik wel tegelijk op het punt dat wat je eerder schreef, dat vrouwen een sterke mannelijke leider nodig hebben als leermeester, wel een kern van waarheid in moet zitten.
Ik vraag mezelf alleen wel af of dat zowel voor jongens als meisjes altijd een man is, of dat dat ook een vrouw kan zijn.

Kinderen kennen in hun morele ontwikkeling niet de volwassen variant van het inzetten van hun eigen wil voor niet-egoistische doeleinden. Jij dicht ze teveel moraliteit toe die is voorbehouden aan volwassenen. Zelfs in hun tienerjaren zijn ze daar nog niet aan toe en sommigen komen ook nooit verder dan zelfzuchtige moraliteit, ook niet in hun volwassen jaren.

Dit moet kinderen op jonge leeftijd worden bijgebracht door krachtige ouders (man en vrouw). De vrouw fungeert daarbij als een brug tussen de vader en het kind, omdat zij zelf kinderlijk is en slechts zelden een volwassen moraliteit ontwikkelt. Dit is WETENSCHAPPELIJK aangetoond door de psycholoog Kohlberg en is nog nooit effectief weerlegd! In de topic over feminisme heb ik hier recentelijk een uiteenzetting over gedaan. Het is de man die de hoogste moraliteit ontwikkelt en daarom is het ook de vader die de belangrijkste rol vervult in de ontwikkeling van een kind naar een verantwoordelijke en sterke volwassene, ongeacht of het een jongen of meisje betreft.

Wanneer een kind om bepaalde redenen gedwongen is zichzelf te ontwikkelen denk ik dat ze kijken naar sterke mensen iplv naar hun eigen zwakkere of te dominante ouders. Een kind zou deze sterke mensen dan als voorbeeld kunnen nemen om zichzelf te ontwikkelen tot een sterk persoon zonder naar de eigen ouders te kijken.

Zo werkt het niet. Opnieuw kijk je met volwassen ogen naar een kind in ontwikkeling. Een kind ziet zijn/haar ouders als hun voorbeelden en leermeesters. We zien deze discussie regelmatig terugkomen m.b.t. kinderen van eenoudergezinnen (meestal met de moeder als ouder). Er wordt dan heel makkelijk gezegd dat bevriende mannen van buitenaf evengoed kunnen functioneren als positieve vaderfiguren. Nou, niet dus. Allereerst maken deze mannen niet 24/7 onderdeel uit van het leven van het kind en daarnaast is er geen sprake van een biologische bloedband. Voor volwassenen die een krachtige vader hebben moeten missen is het vaak nog moeilijk genoeg om andere krachtige rolmodellen te erkennen, omdat het gemis aan een echte vader onuitwisbaar is. Dit is de wil van de natuur en maatschappelijk gezien is hier tegenin gaan geheel voor eigen risico van zowel het individu als de samenleving.

Ik weet alleen zelf nog niet de reden dat ik echt een broertje dood heb aan veel vrouwen. En dan voornamelijk op de werkvloer. Ik kan ze missen als kiespijn op een enkeling na om de reden dat veel vrouwen altijd zo verschrikkelijk aanwezig moeten zijn waardoor ik alleen maar afgeleid word van de dingen die ik wil doen. Laat mij dan maar liever in een werkomgeving met mannen werken. Het is letterlijk zo dat ik dat als een verademing ervaar. Toegegeven, ook niet alle mannen kan ik mee samen werken maar gaat wel beter dan met vrouwen. Dit hoor ik ook wel eens van andere vrouwen om me heen overigens.
Buiten mijn werk om maar binnen mijn eigen omgeving kan ik ook gestoord en doodmoe worden van vrouwen. En dat ondanks dat ik zelf een vrouw ben.

Met uitzondering van verzorgende en administratieve functies voegen vrouwen werkelijk niets toe aan de arbeidsmarkt. Er zijn 3 vrouwen nodig om het werk van 1 man te doen en het is een groot wonder dat we uberhaupt nog een functionele economie hebben, maar goed dat ze vaak parttime werken en niet fulltime!

Maar wat bedoel je in hemelsnaam met dat jullie mannen vrouwen zouden moeten begrenzen? Waarin dan?

Vrouwen zijn meer kind dan volwassene. Dat moet ook om een goede moeder te kunnen zijn voor hun kinderen. Alle beschavingen die van oudsher in verval zijn geraakt hebben met elkaar gemeen dat ze gefeminiseerd raakten. Alleen een monogame, patriarchale samenleving kan leiden tot een succesvolle beschaving. Het decadente verval dat we nu zien is het gevolg van verregaande feminisering, oftewel: ONBEGRENSDE vrouwelijke waarden. Wij mannen laten vrouwen met veel teveel wegkomen en in mijn ideale wereld draaien we hun stemrecht en hun plaats op de werkvloer per direct terug. De begrenzing zit hem dus in doen waar je echt goed in bent en voor bent geboren als vrouw en niet krampachtig proberen mannelijke waarden na te jagen. Vrouwen komen alleen maar weg met wat wij mannen toelaten. Kinderen moeten begrensd worden. Vrouwen zijn volwassen kinderen en voor hen geldt hetzelfde.

Mike

Ik vind het allemaal heel erg interessant wat je zegt en begrijp je. kan er nog uren over gaan discussiëren met je en uiteraard kan ik weer hele lappen tekst schrijven met argumenten. Maar ik geloof niet dat dit nodig is, aangezien je mij een stukje ontbrekende kennis in je laatste bericht hebt mee gegeven met als gevolg dat je mij een spiegel hebt gegeven waar ik in kan kijken!
Ik heb nog wat dingen waar ik aan kan werken geloof ik.

Dankjewel!

Wat mij betreft gaan we er idd nog uren over door, is een belangrijk onderwerp, maar dan in een aparte topic, niet in die van JVG.

Mike

Oke. Dat was ook mijn gedachte. Dit topic is een beetje uit de hand gelopen en is idd niet het juiste topic.

@JVG, er is inmiddels zoveel geplaatst hier. Maar ik hoop dat je mijn berichten van gisteren niet gemist hebt waarin ik vroeg of er ook long foto's gemaakt waren. Staat allemaal bovenaan deze pagina. Is er inmiddels al meer duidelijkheid?

Geen longfotos neen..wilden ze niet doen.

Afspraak bij GP en wachten op routinebloedonderzoek. Enige wat ze willen doen. T3 and T4 vinden ze totaal nutteloos. Reactie van foto van levend bloedonderzoek waarop ruleaux te zien zijn en de bacterie : die foto kan iedereen genomen hebben. Zegt niets.

Totaal ontwijken van feit dat ze aangreft niet goed oxygen krijgt wat volgens mij ook kan te doen hebben met moeilijke bloedflow.

Gisteren dagje lodon voor prive onderzoek

Geen longfotos neen..wilden ze niet doen.

Wat is dat voor flauwekul zeg. Ik zou er als ik jou was toch maar op staan dat ze de longen mee nemen in de onderzoeken. Wanneer dit een bacterie de schuldige is hierin kunnen er wel degelijk ernstige klachten van ontstaan. Dat moeilijk adem halen moet een toch een teken aan de wand zijn denk ik dan.

Totaal ontwijken van feit dat ze aangreft niet goed oxygen krijgt wat volgens mij ook kan te doen hebben met moeilijke bloedflow.

Dit kan ook met een longprobleem te maken waardoor haar HB te laag is.

Heeft ze ook pijn op de borst? Hoesten? Misschien pas geleden verkouden geweest?

Geen pijn op borst noch hoesten en niet verkouden.

Dat is de NHS. Een grote troep vol met egotrippers en superdeskundigen.

Gisteren in London prive bloedonderzoek naar de bacterie. Resultaten na ca 6d. Kostprijs ca 300£

Maar wel moeilijk ademhalen. In combinatie met alle eerder genoemde symptomen en constateringen niet uit te sluiten. Dus probeer ze wel zover te krijgen naar die longen te kijken.

Waarom heb je nog een keer bloed laten prikken op die bacterie? Jullie moesten toch ook nog regulier laten onderzoeken dacht ik dat je had gezegd?

Hoe gaat het nu? Is er wat verbetering? Of gaat het juist slechter?

Neen, niet moeilijk ademhalen. Gewoon geen zuurstof genoeg wat volgens mij wel gelinkt kan worden aan het dikke blied enmoeilijke doorstroom aangezien bloed toch de zuurstof transporteert.

Om te weten welke bacterie.

Regulier inderdaad maar dat is wachten tot er een plaats is. Je gaat hier niet zomaar even naar de dokter en in de wachtzaal. Neen. Eerst een afspraak wanneer er plaats is en als je die dan vasthebt heb je 6 minuten met de dokter.

Na het eten van kippelever had ze meer energie. Link met ijzer volgens. Maar als dat uitgewerkt is zelfde verhaal.

De kippenlevers zijn organisch en eet ze. Blackpudding niet organisch.

Inderdaad ijzertekort.

Bedankt allen en hopelijk snel beterschap hier. Grijs, vochtig en koud.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan