Paroxysmal Artial Fibrilation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JVG
  • Startdatum Startdatum
Ze is op het eiland Jersey, onderdeel van het Verenigd Koninkrijk. Ik neem aan dat ze breedspectrum antibiotica toegediend krijgt.

Mike

Vast wel. Maar als ze dat nu heeft vraag ik me af of ze nog kunnen vast stellen om wat voor bacterie het gaat. Denk dat ze Amoxicilline of doxycycline krijgt.
Wanneer die bacterie weg is dan is het zaak om die spijsvertering weer op orde te krijgen.

Geen antibiotica. Weigeren we. Monococcus bacterie. Nu alleen nog te weten komen welke.
En dik bloed. Daar er hier niks voorhande is een 1/2 aspirine 75gr per dag
Terug in Engeland en/of Spanje vervangen we de aspirine alvast door een dagelijks kopje thee van willow bark in gember om het bloed ietsje te verdunnen en beter te laten doorstromen.

Zeer vermoeid en af een toe schiet haar temperatuur ook op.

Ikzelf dacht al eens aan menopauze.

Als antibiotica levensreddend is, pomp mij dan maar vol, ga ik naderhand wel weer aan de probiotica!

Mike

Eens met Mike. Waarom zou je het niet doen? Daarna die spijsvertering helen. Die opvliegers die ze heeft kunnen heel goed door die bacterie komen. Voor wat betreft dik bloed, zie onderstaande. Zodra ze van de ab af is echt voeding veranderen. Indien mogelijk naast de ab kefir drinken.

http://www.voedingisgezondheid.nl/dystrofie.html

Mijn beginplan is :

Sole met citroen
Natuurlijk de kefir en kombucha
Een thee met gember als basis en aftreksel van zelf geoogste willow bark (1x daags) (=aspirine) geduurde ca 1 of 2 weken ivm dik bloed
Genoeg calcium magnesium zink en ijzer
Vit b12 en a d c e en k

En ondersteuning bijnieren (sole)

Even niet heel flauw bedoeld, je kunt haar nog zoveel vitaminen en mineralen geven. Maar inname is nog geen opname. Met een bacterie in je lijf zal die opname van mineralen niet lukken. Ik vind dat de antibiotica in dit geval echt de aangewezen remedie is. Daarna is er zeker werk aan de winkel. Vooral versterken van maagzuur. Bij genoeg maagzuur hebben bacteriën niks in je lijf te zoeken. Vergeet ook levertraan niet. Dit verdund je bloed. Het is aan jullie, maar ik zou in dit geval niet eigenwijs zijn en als de donder die ab nemen.

Daarnaast zal ze meer bonebroth moeten maken en dit dan gebruiken voor haar soepen met de goede groenten zoals boerenkool en broccoli.

Kokosolie en olijfolie hebben we van goede kwaliteit.

Hert is hier ook te verkrijgen en eet ze af en toe.

Slager hier is grasgevoerd doch niet organisch.

Heb wel gemerkt hier dat voedsel goedkoper is dan in Europa (althans dan in Spanje) en in de supermarkt er veel minder wordt toegevoegd. (Althans volgens etiket, zoals vb. Sulfieten, kleurstoffen, bewaarmiddel, smaakversterkers ed)

Als ik etiketten van vb niet ecologisch voedsel en ecologisch voedsel vgl met hetgeen in Spanje waar er zelfs bij ecologisch voedsel smaakversterkers, bewaarmiddel ed wordt toegevoegd, en dan ook nog eens de prijzen van vb een Tesco of Sainsburys met een Lidl in Spanje : orgaische ecologische brocoli 0,85£ tov in Spanje in offerte 1,50€

Zie mijn bovenstaande bericht voor jou laatste bericht. Eerst moet die bacterie weg. Dit omdat deze al haar vitaminen en mineralen weg zal vreten!! Antibiotica is eerste prioriteit. De rest is daarnaast na de antibiotica te fixen met de ideeen die je schreef.

Het feit is dat die bqcterie is gevonden door het bloed onder de microscoop en dat heeft de alternatieve healer gedaan, niet de reguliere. Die doen dat niet in ziekenhuis. Dus er is zelfs helemaal geen antibiotica voorgeschreven geweest. Als dit zou moeten zal dit wel een maand verder zijn minimum. Afspraak GP die dan nog een analyse moet voorschrijven als hij dat zelf aan te raden vindt. We kunnen er uiteraard aankomen met deze analyse maar dan worden ze hier groen.

Reguliere artsen in ziekenhuizen kijken wel naar bacteriën. Wel op een andere manier. Je begon dit topic dat zij 2 keer opgenomen is in het ziekenhuis binnen een kort tijdsbestek. Hierbij ben ik ervan uit gegaan dat al die bloedonderzoeken ook in het ziekenhuis zijn gedaan. Je hebt nergens gesproken over een bezoek aan een alternatieve arts die haar bloed na ging kijken. Wanneer regulier een bacterie gevonden zou zijn kan daar ook sprake zijn van bv sepsis. Dat is een bloedvergiftiging. Het is wel handig als je iets duidelijker informatie mee geeft. Je schreef namelijk ook dat jullie antibiotica hadden geweigerd. Niet zo raar dat er hier dan uit gegaan word van reguliere onderzoeken. Tenminste, ik ging daar vooralsnog wel van uit. Is het mogelijk om in de informatie die je hier schrijft voor wat betreft onderzoeken en medicatie iets duidelijker te zijn?

Mee eens, want ik begrijp er nou ook niets meer van. Waar ligt ze? Wie onderzoeken haar? Op basis van welke methodes? Welke behandelingen worden voorgesteld? We kunnen alleen maar meedenken als we beschikken over specifieke informatie.

Mike

Dank voor de aanvulling Mike.
Dat is idd de info die ik nu ook niet duidelijk krijg van JVG, maar wel naar op zoek ben.

Sorry voor de onduidelijkheid.
Ze ligt niet meer ziekenhuis. Die eerste opname was in Engeland een 10tal dagen geleden voor ca 8uren. Ik was toen nog in Spanje. Daar is niks meegegeven. Mss doen reguliere dat in NL maar hier niet. Er wordt zelfs geen resultaat meegeven. Dient schriftelijk aangevraagd te worden. Ze hebben zelfs niks voorgeschreven of gedaan daar er niks levesbedreigenfs was volgens hen. Contact opnemen met GP via afspraak en afwachten.

Intussen ben ik dan overgevligen en voor de jerst naar haar oyders in Jersey waar ze dan weer hetzelfde kreeg. Die eerste bloedresultaten zijn van ziekenhuis daar. Ook daar verder niks. 1 lange nacht daar en thats it. Buiten. Contact opnemen met GP indien die wil kan er verder ondetzocht worden.

Dus dan maar naar haar alternatieve daar in Jersey die dat 2de onderzoel microscopisch heeft gedaan waaruit bacterie blijkt. Uiteraard kan die niks voorschrijven.

Ik heb niet geschreven dat we antibiotica geweigerd hebben, ik heb geschreven dat we dat weigeren.

Dus zeggen dat reguliere zowiezo op bacterieen controleren is verkeerd. Hier niet. Dient allemaal door GP aangevraagd te worden en dat ook slechts als die dat wil en opportuun vindt. Zolang er niks levensbedreigend is doet ziekenhuis niks.

Zoals eerdet gezegd NHS en derde wereldland.

Zoals ook al gezegd in topic vaccinatie.
In Jersey zijn recent de griepsvaccins voor ouderen uitgevoerd.
11 doden in het verzorgingstehuis nadien.
Niks van in het nieuws.
Jersey is een belastingspatadijs maar een zeeer toxisch eiland en wie weet testlabo voor de koningshuis. Gaan daar ook vage berichten rond over gevallen van pedofilie en vroeger verdwenen babies.

GP, betekent dat huisarts?
Die kan idd middels een doorverwijzing laten testen op bacteriën. Kan ook in ontlasting onderzocht worden.
Zoals ik het begreep met die ab dacht ik serieus dat jullie die bewust weigerden. Maar goed, maakt verder niet uit. Nu is dus duidelijk dat ze niet meer in het ziekenhuis ligt, en naar haar alternatieve arts is gegaan. Hoe gaat het nu dan haar? Is er verbetering?

Ze is nog steeds snel vermoeid. Hier is echter niet veel goeds en straks vliegen we terug naar Engeland.

GP is huisarts. Maar enkel via afspraak en die moet dat ook nog willen dat doorverwijzen. Ook dat is niet steeds zo natuurlijk.

En over Jersey, pff. Maar dat is hier niet het topic.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan