Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Is McAfee veilig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pak je privacy terug
Voor wie óók vrij wil zijn van de priemende ogen van Big Tech hebben we deze webshop in het leven geroepen. Alle telefoons in onze shop zijn gebruikt, maar zijn stuk voor stuk in uitstekende conditie met hooguit minimale gebruikssporen.
Ik heb ook zoiets gekocht, want mijn oude samsung was 2g, Deze is 4g en zelfs met radio.Voor mensen die een alternatief zoeken voor de smartphone is dit wellicht een alternatief:
Samsung GT-E1150 | Specificaties | Kieskeurig.nl
Ben je op zoek naar producteigenschappen van de Samsung GT-E1150? Kijk dan op Kieskeurig.nl · foto's · video's · kenmerken · handleidingen en meer...www.kieskeurig.nl
Beste forumleden, dit topic komt als geroepen. Uit veiligheidsoverwegingen zou ik een nieuwe gsm willen aanschaffen met dito sim- kaart, maar liefst anoniem. Kan dat nog in Nederland ? In België namelijk niet. Om de veiligheid van mezelf en mijn contacteren is dit toch stilaan noodzakelijk geworden (zover zijn we dus al gekomen). Kan iemand mij helpen hierbij ? Alvast bedankt ! Herr Sens
Facebook waarschuwt dat het vaker plaats zal vinden.Volkomen veilig dat Facebook. Ook geen punt dat gegevens van watsapp gedeeld worden met Facebook. In de handen van Facebook zijn gegevens volkomen veilig en worden niet met anderen gedeeld.
Enorm Facebook-datalek legt tekortkoming in Europees privacytoezicht bloot
Nadat gegevens van ruim een half miljard Facebook-gebruikers online verschenen, is de Ierse privacytoezichthouder een onderzoek begonnen. De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) maakte Ierland in Europa de primaire toezichthouder voor privacykwesties bij vrijwel alle techgiganten. Na...www.nu.nl
Dit zou de beste beveiliging kunnen zijn van windows 2021
Dit zou de beste beveiliging kunnen zijn van windows 2021