Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Binnenkort zullen sommige bedrijven en overheden in staat zijn om alle mensen systematisch te hacken, voorspelde hij. “Wij zijn nu hackbare dieren.”
Waarschijnlijk wel weer een oplichter te zien aan de geblockte reacties op twitterDe vraag is: is deze gast en zijn product te vertrouwen? Hij komt op mij niet betrouwbaar over.
Mike
Je gaat een ´Freedom phone´ in de markt zetten en dan is het toch volledige beside the point om bij de lancering te vermelden dat je een bitcoin miljonair bent?I don't trust Bitcoin millionaires.
Mike
Hij lijkt op Hans Klok.De vraag is: is deze gast en zijn product te vertrouwen? Hij komt op mij niet betrouwbaar over.
Mike
Dat wordt vanaf vervaldatum weer jaren zonder geldige ID rondlopen. Gelukkig een keer kwijt geraakt, dus heb nog even. Ik geef geen v.a.; ik ben geen crimineel. Tijd dat die EU ontploft aan hun eigen Grootheidswaanzin. Timmermans is al aardig onderweg ... doet wedstrijd met die fatzo burgemeester (Nijmegen?) die (humordraadje fatsforum?) idd zijn koelkast niet in lockdown kan houden.Bekijk bijlage 1324
Vordering (EU) 2019/1157 stelt dat we vanaf 2 augustus vingerafdrukken moeten afstaan voor op een chip op onze nieuwe identiteitskaart. Ook komt er een blauwe EU vlag op met een QR code.
Bron:
Nieuw model Nederlandse identiteitskaart per 2 augustus 2021
Op 2 augustus 2021 wordt het nieuwe model van de Nederlandse identiteitskaart geïntroduceerd. Dit nieuw vormgegeven model voldoet aan de eisen van de Europese verordening 2019/1157 en aan de toezeggingen aan de Tweede Kamer.www.rvig.nl
Rijbewijs is toch ook identiteitsbewijs? Daar hoef je die pootafdruk niet voor af te geven.Dat wordt vanaf vervaldatum weer jaren zonder geldige ID rondlopen. Gelukkig een keer kwijt geraakt, dus heb nog even. Ik geef geen v.a.; ik ben geen crimineel. Tijd dat die EU ontploft aan hun eigen Grootheidswaanzin. Timmermans is al aardig onderweg ... doet wedstrijd met die fatzo burgemeester (Nijmegen?) die (humordraadje fatsforum?) idd zijn koelkast niet in lockdown kan houden.
Raad van State
Zonder vingerafdrukken geen paspoort, wel identiteitskaart
De burgemeesters van Amsterdam, Den Haag, Nuth en Maastricht hebben terecht aanvragen voor een paspoort buiten behandeling gelaten, omdat de aanvragers weigerden de daarvoor verplichte vingerafdrukken af te geven.www.raadvanstate.nl