Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Miljoenen Britten werden “zonder het te weten” gevolgd via hun mobiele telefoons om te zien of gevaccineerden zich meer bewogen na hun vaccinaties, zo bericht de Telegraph.
Dus als ik het goed begrijp hebben de adviseurs al advies nodig?Miljoenen Britten werden na vaccinatie onwetend getraceerd om veranderingen in hun bewegingen te observeren
Uit een Brits rapport blijkt dat in februari de gegevens van één op de tien telefoons van mensen zijn getraceerd. Miljoenen Britten werden “zonder het tewww.artsenvoorvrijheid.be
Maar vermiste meiden zijn onvindbaar.Miljoenen Britten werden na vaccinatie onwetend getraceerd om veranderingen in hun bewegingen te observeren
Uit een Brits rapport blijkt dat in februari de gegevens van één op de tien telefoons van mensen zijn getraceerd. Miljoenen Britten werden “zonder het tewww.artsenvoorvrijheid.be
had ik al gedaan maar ga even kontroleren..Mss moet je even dit gaan doen, als je dat nog niet gedaan hebt:
Bekijk bijlage 432
had ik al gedaan maar ga even kontroleren..
nee, staat al goed. Ik vind echt bizar dat ik dat ontvang. Gisteren werkte mijn whatsapp niet meer en moest opnieuw downloaden op playstore, misschien dat daardoor komt.Mss moet je even dit gaan doen, als je dat nog niet gedaan hebt:
Bekijk bijlage 432
Ik kom niet terug bij Whatsapp.WhatsApp ziet af van maatregel bij het weigeren van nieuwe voorwaarden
Gebruikers die niet akkoord zijn gegaan met de nieuwe gebruikersvoorwaarden van WhatsApp blijven toegang behouden tot hun account, schrijft The Verge vrijdag. Moederbedrijf Facebook blaast de maatregel af na "gesprekken met autoriteiten en deskundigen".www.nu.nl
Nou Kevin, voor een eerste, vrijblijvende afspraak lijkt me dat niet verstandig. Ik kan me niet herinneren dat zoiets ooit van me gevraagd is. Je inkomen doorgeven is nodig, maar dat hoef je hoef in zo'n pril stadium niet schriftelijk te bewijzen, laat staan je hele vermogen of je ID.Is het wel verstandig om daar een ongecensureerde kopie van je ID achter te laten waarbij alles zichtbaar is? En een bankafschrift tonen van je totale vermogen vind ik ook nog best privé... Want stel dat het afsluiten van een hypotheek niet lukt, zijn ondertussen wel al die gegevens overhandigd. Hoe denken jullie hierover?
Precies, want ik was een aantal jaren geleden ook bij deze zelfde persoon en heb toen ook gegevens overhandigd. En toen kwam er tijdens die afspraak uit dat ik niet in aanmerking kwam voor een hypotheek. En ja, of het deze keer wel lukt weet ik nog niet, vandaar een oriënterende afspraak. Ik ben idd niet van plan m'n ID en bankafschriften af te leveren, ik geef het gewoon mondeling door.Nou Kevin, voor een eerste, vrijblijvende afspraak lijkt me dat niet verstandig. Ik kan me niet herinneren dat zoiets ooit van me gevraagd is. Je inkomen doorgeven is nodig, maar dat hoef je hoef in zo'n pril stadium niet schriftelijk te bewijzen, laat staan je hele vermogen of je ID.
Dit is althans wat ik als ervaring heb; in het verleden heb ik 4 x een hypotheek nodig gehad. Vorig jaar nog heb ik opnieuw naar mijn mogelijkheden geïnformeerd, en ook toen werd er geen bewijsmateriaal verlangd. Ik zou zeggen: ga naar een andere adviseur.
Het concept van het wetsvoorstel is stilletjes ‘ter consultatie’ aangeboden. Niemand wist ervan, want het ministerie heeft er geen persbericht over gepubliceerd. Daarnaast kunnen mensen slechts vijf werkdagen reageren op het voorstel, terwijl er normaal gesproken minimaal vier weken reactietijd is.