QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
En hier weer Bill Smith, die geen enkele twijfel heeft dat Q echt is maar wel twijfelt aan Tracy Beanz:

Dit is de verwijzing naar de pdf die Bill Smith op Twitter heeft geplaatst en waar hij in een aparte video nog nader op in zal gaan:

AtgAhuv.jpg

Mike

Zonder dat ze het door heeft, heeft een vrouw op Twitter die Trump belachelijk probeert te maken (what else is new?) ons een aanwijzing gegeven van BEWIJS van Trump zelf over de echtheid van Q. Let op punt 5!

Mike

Ja dat staat wel veel in de postings van Q, ik vind 't wat vaag om dit daar dan aan te linken. Maar als t wel zo is, is het een mooi signaal!

Vreemd. Op de computer op mn werk stonden nieuwe posts van Q, thuis helemaal niets. Vanmorgen waren er 2 links gepost naar hoorzittingen uit 1973 en 1996, beide gingen over bemoeienis van de CIA met de pers. De opdracht van Q was om ze door te lezen, te 'scrollen', en de vraag erbij waarom ze zo goed bewaakt werden. Iemand anders ze gezien ?

Heb het wel vaker dat ik 's morgens alles zie en 's middags er opeens veel weg is.
Nu laat ik de pagina maar de hele dag open zodat ik er later nog even rustig naar kan kijken.....

Ze zitten achter Anti School aan!

Bekijk zijn nieuwe video op DTube:

https://d.tube/#!/v/antischool/v32zsia6

Mike

Er is zoveel bewijs dat QAnon rechtstreeks gelinkt is aan Trump dat Dustin Nemos er een uur voor nodig heeft om dit op een rijtje te zetten:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan