QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
[P] in een van de Q-posts zou wel eens kunnen staan voor de Paus, of misschen wel de Jezuitische Zwarte Paus die hem aanstuurt:

Mike

Het team van QAnon heeft de Secret Service getipt over het geweer in de perswagen in de presidentiele autostoet:

Velen hebben ook een 'Twitter lockout' gehad:

Mike

Verreweg de beste YouTuber die filmpjes maakt over QAnon en andere recente ontwikkelingen is Anti School. Hij heeft de volgende boodschap ontvangen van Q:

1HzAvU5.jpg

Mike

[P] in een van de Q-posts zou wel eens kunnen staan voor de Paus, of misschien wel de Jezuitische Zwarte Paus die hem aanstuurt:

Op het QAnon bord wordt met regelmaat verwezen naar deze afbeelding:
https://8ch.net/qresearch/res/3392.html#439770

S0y55jE.jpg

My friend, my ally, my child of light.
You have no IDEA HOW CORRECT YOU ARE!
The Vatican NEVER wanted anyone to find spirituality.
Religion has CRUSHED our spirituality.
Why was Jesus CRUCIFIED?
Because he spoke of spirituality and LOVE
Who CRUCIFIED JESUS?
The ROMANS
Who lives in ROME?
Do the math.
You will find PURE EVIL
Why have so many "stories" been covered up over the years?
I WONDER
You think these people LOVE CHILDREN?
???

Tim

Deze wederom uitgebreide analyse van alle q-posts van 12-2 t/m 17-2 door prayingmedic had ik bewust niet geplaatst, want ik had niet verwacht dat velen de moeite zouden nemen om hier 1 uur en 26 minuten voor uit te trekken. Maar aangezien er al ruim 126.000! zijn voor gegaan hierbij alsnog:

Tim

Bill Smith geeft opnieuw toe dat hij te snel geoordeeld heeft over Timothy Holmseth.

Hij is echter zeer skeptisch over Jordan Sather (Destroying the Illusion). Nu heeft Smith er dus wel vaker naast gezeten, dus dat zegt nog niet zo veel, maar ik vermoed dat Smith vraagtekens zet bij Sather omdat hij er regelmatig UFO-flauwekul bij haalt. Ik neem dat op de koop toe, want Sather's Q-analyses zijn vaak wel erg raak, en ik heb momenteel niet zoveel reden om argwanend te zijn.

Een andere persoon die Smith wantrouwt is David Seaman. Daar kan ik me wel weer in vinden. Seaman heeft naam gemaakt in de alternatieve YT-community met zijn video's over Pizzagate. Begin dit jaar begon hij zich echter uiterst negatief uit te laten over het QAnon-fenomeen, bijna op het kinderachtige af. Ik ben toen ook afgehaakt en gestopt met hem te volgen.

Mike

En nu we het toch over Jordan Sather hebben, hier is-ie met wat mij betreft weer een prima uiteenzetting over de crisisacteurs en de Twitter lockout:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan