QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
btx4wbl.jpg

Mike

Hier is Behold A Pale Horse:

https://archive.org/stream/BeholdAPaleHorse_267/BillCooper-BeholdAPaleHorse.txt

Mike

In een video van Hooliganmonsoon die ik in de false flag-topic heb gepost komt deze video van Cardi B voorbij. Let op hoe haar gezichtsuitdrukking plotsklaps verandert na ong. 15 seconden:

Mike

Destroying The Illusion over het wegvallen van qanonposts.com, Trump's recente tweets, de shooting en andere ontwikkelingen:

Mike

Bill Smith heeft ook weer zitten puzzelen en dit is wat hij heeft gevonden:

Hij neemt terug wat hij over Alex Holmseth en deels wat hij over Alex Jones heeft gezegd. Tracy Beanz blijkt er uit te liggen bij veel alternatieve YT-ers. Interessant genoeg had ik meteen al een voorgevoel bij Beanz en ik heb dan ook geen enkel filmpje van haar geplaatst.

Een andere reden waarom het mij niet verbaast: ze is een VROUW. Kijk alleen al hoe ze zich presenteert, met dikke lagen makeup:

a7Gd7no.jpg

En wat blijkt de 'dealbreaker' te zijn? Ze is voor internetcensuur! Goh, wat een verrassing, een vrouw die anderen de mond wil snoeren...

Mike

De alternatieve Media exploderen momenteel met Q Anon nieuws. Wat weet jij er al van?

Duizenden en duizenden mensen die als burgerjournalist al jaren en jaren het internet uitpluizen naar nieuws waarover de MSMedia niet berichten of slechts halve waarheden verspreiden staan sinds eind 2017 bol van het fenomeen Q Anon. Zo ook in ons programma dotcom.radio waar Mike Donkers het voortouw genomen had en vrijwel van het begin een trouwe Q Anon volger werd.

http://www.gedachtenvoer.nl/page/Q-Anon-het-grootste-nepnieuws-van-2018.html

Dank voor dit artikel, Henk. Waarom zijn er niet meer alternatieve sites in NL die dit onderwerp behandelen?

Ook jij bedankt voor de heads-up over de nieuwe Q-posts, bastiaan. Het is duidelijk dat Snowden en 'project Deep Dream' erg belangrijk zijn!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan