Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb er geen geheim van gemaakt dat ik In Pursuit of Truth (IPOT) de allerbeste YouTuber vind die Q-video's maakt. IPOT is van Sir Patrick Mack en hij is ook een muzikant, net als ik! Dit is zijn allerlaatste video onder zijn eigen naam, van 2 maanden geleden:
Super positief ben ik, .. want eindelijk wordt de criminele wereld elite opgerold.
Een wereld van verschil hoe ik naar de wereld keek ruim een jaar geleden in vergelijking met nu. Ja ik ben altijd wel positief maar er waren zaken waar ik nu eenmaal geen enkele greep op had. Nu is dat totaal veranderd en kan ik actief meewerken om iedereen te Red Pillen. Dat laatste moet dus even uitgelegd worden.
Jammer. Hij heeft altijd goede analyses. Dit is echter ook een karakter- en geduldtest. Ze zijn in 2 jaar tijd een doodscultus van 6000 jaar aan het ontmantelen, dus: TRUST THE PLAN!
A Message to the Frustrated and Anxious: Keep the Faith in #QAnon, #POTUS and the Truth | Patience!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=iKA2GbIVWNw