QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Die supergoede video van prayingmedic doet aan het eind vreemd (sabotage van YT?), dus hier een nieuwe upload:

Mike

Tim, de plaatjes van postimage.org zijn niet altijd en overal zichtbaar. Graag overschakelen naar https://www.freeimagehosting.net/.

MIke

Die had ik al eens gebruikt, Mike. Maar nadat die weer eens weigerde afbeeldingen te uploaden ben ik toch weer postimage gaan gebruiken welke bij mij geen problemen geeft. Vervelend allemaal zeg, maar ik zal in het vervolg freeimage gaan gebruiken. Bedankt voor de tip.

Tim

Politici, artiesten en andere beroemdheden, religieuze leiders en zakenmensen met een blauw linkeroog. Na het snijden in de linker middelvinger weer een occult ritueel?

Mije

He's back. En met weer een goede analyse:

https://www.neonrevolt.com/2018/04/29/they-lay-down-their-lives-for-you-newq-qanon-greatawakening/

Tim

Even een opmerking over de waarschuwing van Q dat je moet uitkijken wie je volgt, omdat er ook PAYtriots tussen zitten die enkel op geld belust zijn.

Hoewel deze waarschuwing zeker niet uit de lucht gegrepen is lijkt de algemene reactie van de YT-kanalen die ik volg nogal zwart-wit te zijn. Iedereen die vraagt om donaties of een Patreon-account heeft wordt ineens over 1 kam gestreken. Dat is niet helemaal eerlijk.

In een rechtvaardige wereld zou je via het monetiseren van een YT-kanaal of via Google ads inkomsten moeten kunnen krijgen voor je inspanningen. We weten echter allemaal dat rechts-conservatieve stemmen op het internet middels de 'Adpocalypse' onevenredig hard zijn getroffen in hun portemonnee. Dan moet je niet vreemd opkijken als ze via andere wegen alsnog aan inkomsten proberen te komen.

Wat wil je? Dat we hier zoveel mogelijk tijd aan besteden of dat we een baan gaan zoeken, wat ten koste gaat van onze inspanningen m.b.t. alternatieve informatievoorziening via het web?

Je site of kanaal achter een paywall zetten is een ander ding en al die Q-merchandise hoeft voor mij ook niet. Sinds juli 2011 bied ik dit forum al gratis en voor niets aan. En ook mijn nieuwe videokanaal zal gratis zijn en blijven. Tegelijkertijd zin ik op wegen om dit fulltime te gaan doen en daar heb ik jullie financiele steun voor nodig. Vat mijn voortdurende beroep op forumleden en -lezers dan ook niet op als zwendelpraktijken, maar als een duwtje in de rug.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan