QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
https://gab.ai/Maka/posts/25418696

Too hard to understand #Q? I find those who 'try' and discredit the facts are unable to understand The Awakening. Damn shame for you. Maybe if you read from one of the extremely educated anons it will help you understand. If not, can't help you.

Tim

Dat over Pleiadians.

Wat vaag.. mijn internetverbindingen is slecht waardoor mijn vraag niet direct achter jouw post is beland.

New QMap PDF. v. 9.1.0 Updated with /Qresearch/ #1682, #1683, #1692 & with the new board: /PatriotsFight/ New tripcode (yes, again). -QCA:

https://mega.nz/#!ojwSzAyR!q-o9isqCKLwkYbgdGbBFuNdhAzVws7EG4LOLbkQuoos

Tim

Dat over Pleiadians.

Oké, dat gaat me nogal wat tijd en energie kosten om dat goed te formuleren.
Dus ik vraag je even geduld te hebben.

Tim

Tim kan je dit toelichten?

Deze Anon wekt de suggestie dat Q+ weleens een verbinding zou kunnen hebben met andere realiteiten en/of dimensies en/of dat deze dit hele gebeuren monitoren of misschien wel ondersteunen en noemt hierbij specifiek de Plejaden. En 1 van de onderbouwing hiervoor is o.a. dat Q al enkele keren +++ ++ + heeft gebruikt en dat dit zou kunnen duiden op de 6 van de 7 zichtbare sterren van de Plejaden, maar aangezien er een dubbelster is, welke vanaf de aarde als 1 wordt gezien, legt hij de link met Q+.

Zelf denk ik dat Q+ president Trump hemzelf is en ik sluit niet uit dat hij contact zou kunnen hebben met andere realiteiten. Ook ben ik me bewust dat dit hele gebeuren niet enkel van toepassing is op de aarde, maar dat dit tevens invloed heeft op de hele kosmos. Misschien dat Cozzy me hier kan of wil bijstaan, want dit is voor mij geen makkelijke materie om dit goed te formuleren en ik weet dat Mike zich hier niet echt met bezig houdt, maar voor mij staat het vast dat we nauwlettend in de gaten worden gehouden door andere intelligenties, omdat de uitkomst hiervan niet enkel voor ons van groot belang is.

Voor velen zal dit allemaal vaag klinken, maar hierbij nogmaals de woorden van Q: Expand your thinking.

Tim

Dankjewel Tim.

ik sluit niet uit dat hij contact zou kunnen hebben met andere realiteiten.

Dat sluit ik ook niet uit, ik heb t gevoel dat hij en Poetin weleens geholpen kunnen worden vanuit andere dimensies. Dat zou ook zijn meesterzetten kunnen verklaren. We weten dat de deep state gebruik maakt van andere technologieën en waar wij geen idee van hebben.

Doordat wellicht DT hier nu ook gebruik van kan maken maakt dat de strijd een stuk gelijkwaardiger. Waardoor hij menig overwinning boekt!

Hele scherpe analyse van X22report

Idd haarscherp. Het sterkt mij alleen maar in de overtuiging dat Zach toneel speelt bij Infowars en het paniekvoetbal waar ze daar goed in zijn blijft voeden zolang dat nodig is. Het plan kan nu nog niet in alle volledigheid ontvouwd worden op een levensgroot alternatief mediakanaal als Infowars. En dus speelt het Q-collectief in op de lichte ontvlambaarheid van de persoonlijkheid van AJ. En zijn ego: de laatste twee interviews waren een en al 'bevestiging' van wat AJ 'al die tijd al wist'. Het is echter allemaal bekeken vanuit de oude alternatieve realiteit waarin we voor Trump zaten. Op deze wijze voelt AJ zich belangrijk en wordt Infowars nog even aan het lijntje gehouden. Tegen de tijd dat het ware nieuws wel naar buiten mag komen blijkt Zach zich 'vergist' te hebben en hebben ze daar een 'primeur'!

Mike

Zowel de cabal als de white hats hebben steun van "buitenaardsen". De Prime Directive houdt echter in dat wij eerst zelf onze rommel op deze planeet op moeten ruimen, zodra daar flink schot in zit kan er stukje bij beetje een full disclosure komen. Op dit moment, of eigenlijk in deze fase van het proces is het inderdaad waarschijnlijk beter om te focussen op wat zich in de geopolitiek afspeelt.
Blijkbaar gaat er ook letterlijk een Nederlands boekje open over de smeercampagnes tegen Trump https://www.ninefornews.nl/medewerkster-nos-journaal-boek-trump

Wilde hond Israel moet aan de ketting worden gelegd:

http://nieuws.tpo.nl/2018/05/10/israel-raketten-op-syrie-als-vergelding-voor-beschieting-golan-door-iran/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan