Tim, die uiteenzetting over Infowars vs. QAnon is zeer sterk. Het komt mooi overeen met mijn visie dat we naast de MSM en alt media nu een derde informatielaag hebben die uiterst bedreigend is voor de eerste twee.
Voor het eerst wordt het informatiemonopolie van Infowars als grootste speler in het alternatieve speelveld bedreigd. Voor het eerst hebben we Infowars niet nodig om duiding te geven aan wat via de MSM wordt bericht en krijgen we een helder beeld van de grijstinten tussen zwart en wit op het geopolitieke vlak.
Ik zie al jaren dat de ego's in de alternatieve wereld minstens zo groot zijn als in de reguliere wereld, vooral bij de grote spelers. Ik hoef jullie ws niet te vertellen dat AJ een megagroot ego heeft, dus niet verwonderlijk dat hij voortdurend Q weg wuift en Zach naar voren schuift.
Waar ik verschil met de analyse die Tim heeft gepost is dat ik niet geloof in de kwade opzet van AJ (Corsi is een ander verhaal, gezien de wijze waarop hij zich heeft laten kennen). Evenmin geloof ik dat Zach een soort nep-Q is. Ik zal het proberen uit te leggen:
AJ is m.i. wel degelijk een patriot. Zijn torenhoge ego kan het echter niet verdragen dat hij niet langer het monopolie heeft over alternatieve info en dat een GEDECENTRALISEERDE groep Q-volgers nu wereldwijd zijn bezoekersaantallen begint te evenaren en zijn analyses net zo goed in twijfel trekt als de MSM-leugens.
Het Q-team weet dat het temperament en ego van AJ zijn zwakheid is. Daarom hebben ze volgens mij Zach op hem afgestuurd, die info vermengt met disinfo en voortdurend inspeelt op zijn zelfoverschattende persoonlijkheid. Zach zegt genoeg dingen die overeenkomen met QAnon om voor AJ een serieuze tegenspeler te zijn, zodat Infowars relevant blijft tijdens The Storm, maar creeert op tactische wijze rookgordijnem wanneer dit het Q-collectief goed uitkomt. Kortom, AJ wordt bespeeld en hij heeft het niet eens door!
Mike