QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
N.a.v. de video van JIT: dit wordt de doodssteek voor Infowars! AJ begaat een ENORME vergissing door de kant van Corsi te kiezen. Wat zal hij van een koude kermis thuiskomen als blijkt dat Q al die tijd echt was en dat Trump zelfs al die tijd deel uitmaakte van dit collectief...

Mike

James Munder is oprecht verward over de controverse rondom AJ/Corsi:

Dat was mijn aanvankelijke reactie ook. Ik voelde me ook aangesproken. Mag ik niet om donaties vragen? Mag ik niet proberen om hier een inkomen aan te ontlenen zodat ik dit letterlijk 365 dagen per jaar kan doen? Inmiddels begrijp ik dat de pijlen die al heel snel op Jerome Corsi waren gericht terecht waren.

James Munder heeft dit kennelijk niet door, want zijn hele kritiek op Q gaat over AJ en niet over Corsi. Het probleem is Corsi, die beweert unieke info te hebben en dit niet heeft en dit verbergt achter een betaalmuur. Dat mag technisch gezien vallen onder vrij ondernemerschap, maar het is hoe dan ook onoprecht. Het staat iedereen vrij om Corsi te volgen en zijn bankrekening te spekken, maar het staat anderen ook vrij om dit te bekritiseren als een sluwe truc om je geld af te troggelen en om het ego van Corsi te voeden als een soort alwetende Q-goeroe.

Het is die goeroe-energie die het probleem is, niet het feit dat Q-volgers geld verdienen met hun inspanningen. AJ lijdt aan dezelfde kwaal en hij kan het simpelweg niet verkroppen dat hij minder relevant is geworden a.g.v. het Q-fenomeneen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Zach onderdeel uitmaakt van het Q-team en dat zijn taak was om AJ op de proef te stellen. Dit was een karaktertest en helaas heeft AJ hopeloos gefaald. Nu voedt Zach nog uitsluitend de zelfoverschatting van Alex, die als gevolg hiervan zich 100% achter de grootheidswaanzin van Corsi heeft geschaard.

Jones gaat dit niet overleven. Hij rekent teveel de verkiezingsoverwinning van Trump op zijn conto en beseft onvoldoende dat dit een GEZAMENLIJKE inspanning is geweest van WE THE PEOPLE. In een vroeg stadium is Trump in de show van AJ geweest en beloofde hij dat hij grootse plannen had voor AJ. Trump heeft toen het zaadje geplant voor de verdere ontwikkeling van AJ en zijn temperament. Voor mij is inmiddels wel duidelijk dat Trump en zijn white hats meesterpsychologen zijn en werkelijk IEDEREEN weten te bespelen. Op deze manier weten ze feilloos bloot te leggen aan welke kant van de streep wie staat. Zoals je ziet wordt ook de alt media niet gespaard, het gaat om oprechte waarheidsvinding zonder ego!

Mike

Corsi:
In het begin kwam hij heel beschaafd en geleerd over. Daarna ontweek hij enkele onderwerpen/vragen, ging hij drammen en nu is hij Q zelfs aan het bashen met Alex Jones.

Zijn de ego's van die twee kneuzen echt zo groot en gekneusd?

OF zit hier wederom een laag van een schaakspel omheen: Q wordt te bekend en faket nu een anti beweging om de deepstate weer in slaap te sussen (terwijl de Q aanhangers alleen maar meer verbonden raken)?????

Niet nodig. Naarmate Q meer 'over the target' komt melden de azijnpissers zich vanzelf, is mij ook overkomen. Ze zijn te laat, zoals jij zelf al stelt zorgt het voor meer eenheid dan verdeeldheid.

Mike

Van WakkerWordenNed (QNL):

image.jpg

Over de laatste filosofische overpeinzing van Anti School: klinkt leuk, maar het is OORLOG en we moeten de rotte appels wel degelijk verwijderen voor deze de hele mand aantasten!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan