QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Bill Smith heeft opnieuw Lisa Mei Crowley in het vizier:

Hij zou uiteindelijk maar zo gelijk kunnen krijgen. Velen van ons dachten ook in Tracy Beanz een gedegen onderzoeker te hebben. LMC blijkt voor Breitbart te werken en heet niet Crowley maar Norton. Waarom je achtetnaam veranderen naar dezelfde als de grondlegger van het moderne satanisme? Bovendien zien we te vaak dat VROUWEN die zich prominent opwerpen in de beweging onbetrouwbaar zijn. Denk o.a. aan Joy Villa en Candice Owens (Red Pill Black).

Mike

Bill Smith over Bannon in Europa:

Dit is waarom ik Smith zo interessant vind. De rol van Bannon wordt veelvuldig over het hoofd gezien. Ik heb hierover al een theorie geformuleerd:

Zou het kunnen dat Bannon nog steeds onderdeel is van Team Trump, dat Trump alleen maar voor de buhne mot met hem heeft en hem ‘ontslagen’ heeft? In dat geval zou Bannon een listig dubbelspel hebben gespeeld door zogenaamd mee te heulen met de ‘black hats’, zodat zij dachten dat ze in hem een insider hadden binnen het WH.

Bannon heeft ook die rat van een Michael Wolff min of meer ongelimiteerde toegang verschaft tot het WH, wetende dat er een negatief roddelboek van zou komen (Trump kent Wolff nog uit zijn tijd in NY, dus waarom zou hij hiermee hebben ingestemd, tenzij dit onderdeel was van The Plan?).

Door dit boek en het ontslag van Bannon kort daarna neemt zijn geloofwaardigheid onder de black hats alleen maar toe. Daarna heult Bannon kortstondig nog verder met hen mee, door zich o.a. positief uit te spreken over de MeToo-beweging (waarvan we nu weten dat deze door het Q-team in het leven is geroepen om o.a. Harvey Weinstein ten val te brengen en de deugreputatie van Hollywood in het algemeen). De black hats denken dat het wel geramd zit met die Bannon, die hebben ze in hun zak!

Vervolgens horen we een tijdje niets meer van Bannon. Hij gaat terug naar zijn oude positie als hoofdredacteur van Breitbart News en verschijnt dan ineens verrassend vaak op congressen van Europese populistische partijen, zoals bijv. het Franse Front National en het Duitse AfD. In dit NYT-artikel maken ze melding van de nieuwe koers van Bannon, hij richt zijn pijlen nu op Europa.

En nu lezen we dat Bannon een sleutelrol heeft gespeeld in de totstandkoming van de nieuwe Italiaanse populistische coalitie, tegen alle verwachtingen in. Voor het eerst zien we in 1 bericht de naam Bannon samen met Q verschijnen. Hebben Trump en Bannon iedereen voor de gek gehouden en is Bannon simpelweg een nieuwe taak toebedeeld, die van Europese afgevaardigde van het Q-team? Het begint er nu toch echt op te lijken. 4D chess!

Mike

Voormalig campagneleider Donald Trump alsnog de cel in
Beschuldigingen houden geen verband met presidentiële campagne

https://politiek.tpo.nl/2018/06/15/voormalig-campagneleider-donald-trump-alsnog-de-cel-in/

Q-post 4 april 2018:

Manafort was a plant.

Mike

Re: Bill Smith en Lisa Mei Crowley

Hoor en wederhoor:

For those who have asked if (or suggested that) I am related in any way to the Satanist, Aleister Crowley, the answer would be a big fat NO!! This is my Dad. His handle, RonSea38 = Ron Crowley born in 38. https://twitter.com/RonSea38 . Crowley is my maiden name. Enough said.

Rood vlaggetje: Ze heeft wel het tweetje verwijderd over 3300 en dat heeft Bill ook aangekaart.

Ik volg haar sinds een paar maanden en vind haar een nuttige, rappe, to the point, logische en betrouwbare Q decoder.

Aan de andere kant vond ik in het verleden Alex Jones, Corsi en Isaac petje anti q school pietamientje ook initieel betrouwbaar (met veel nuttige geleverde info) en vielen ze later enorm door de mand.

Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Future proves Past :)

Re: Manafort was a plant (embedded informant)

Q !CbboFOtcZs ID: bb2ba6 No.1764530 ?
Jun 15 2018 19:13:47 (EST)
>>1764437
Plants need water!
Q

Na het zien van de twee video's van Bill Smith over Lisa Mei Crowley hier my 2 cents:

Volgens Bill: Mossad = de CIA/deepstate van ISR en ISR wordt slechts enkele keren genoemd in q posts: ISR is saved for last

Volgens Bill: Lisa schreef sinds 2011 jaren lang artikelen for breitbart.com (gefund door ISR, pro ISR) een rechtse website.

Volgens Bill: De achternaam van Lisa op twitter is gelijk aan die van de naam van de vader van het moderne satanisme: Aleister Crowley (1875-1947). Haar achternaam Norton komt elders op het web voor.

Net als de Eliot Marxxx naam van Isaac Green Antischool’s backup kanaal legt Billy op basis van de achternaam een link (in Isaac's geval naar het Marxisme en met Lisa naar extreem rechts of Zionisme).

Bij Corsi (Kissinger fanboy) legt Bill de link naar ISR en Zionisme.

Bill heeft ook geen goed woord over voor Lisa’s vriend/kennis 72 SECONDS‏ @55true4u op twitter [die naar eigen zeggen met die EyeSpyLullo in gevecht was]. Lisa heeft het tweetje van 72 seconds over 3300 inderdaad verwijderd (Bill heeft de screenshot als bewijs).

Bill’s vindt 72 seconds een faker (en zionist?) omdat72 seconds niet over ISR tweet. Deze "onderbouwing" volg ik niet.

Verder vindt Bill het raar dat Lisa volgens haar eigen zeggen in October al met Q bezig was terwijl volgens Bill de eerste Q post in November was.

My take on in it:

Als ik het goed begrijp is Q begonnen in Oktober. Bill haakte pas aan in Januari.

Lisa's meisjes naam is Crowley maar is Aleister Crowley (1875-1947) is niet de vader van Lisa.
De meisjes naam van Lisa is Crowley. Misschien wil ze niet verder met haar man's naam: Norton.

Het verwijderen van die 3300 tweet is verdacht (maar ik zie geen kwaad in de tweet maar wat schiet ze er mee op om deze te verwijderen: dat geeft alleen maar een trigger voor trigger happy guys like Bill).

En tenslotte in haar ISR achtergrond via breitbart.com zie ik vooralsnog geen kwaad.

Ik vind haar Q decodes top en ze is positief over Q en Trump.

Ik blijf alert (want ook Corsi and Antischool had ik hoog zitten)

Hollywood-studio’s zijn ‘doordrenkt van het bloed van onschuldige kinderen’, aldus Mel Gibson, die beweert dat de consumptie van ‘babybloed zo populair is in Hollywood dat het in feite als een eigen valuta functioneert’.

Hollywood-elites zijn een ‘vijand van de mensheid die voortdurend handelt in strijd met onze beste belangen’ en ‘elk taboe dat door God is bekend aan de mensheid wordt overtreden, inclusief de heiligheid van kinderen’, zei Mel Gibson in Londen, waar hij zijn rol in Daddy’s Home 2 promoot, zijn meest prominente rol op het scherm in jaren.

“Het is een publiek geheim in Hollywood. Deze mensen hebben hun eigen religieuze en spirituele leer en hun eigen sociale en morele kaders. Ze hebben hun heilige teksten – ze zijn ziek, geloof me – en ze kunnen niet meer op gespannen voet staan met waar Amerika voor staat”.

https://fenixx.org/2018/06/16/mel-gibson-hollywood-is-een-parasietennest-waar-kinderbloed-wordt-gedronken/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan