QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
What a wonderful day.
ES in the front row.
GOOG access KILLS.

[J C]
Happy Hunting D!
http://thehill.com/hilltv/rising/392745-clapper-declares-it-is-time-for-mueller-to-wrap-up-the-russia-probe-soon?
PAIN.
PAIN.
PAIN.
Q

Deze post van Q lijkt weer in de vorm van een pistool. ES op de voorste rij:

Nu nog een jaartje wachten en wellicht wordt VP pedo Pence vervangen door Corey Goode :-) die het had over 2 NASA's: de publieke commerciele die wij kennen en een geheime NASA met circa 50 astronauten met zwarte driehoekige vliegtuigen voor het bevoorraden van diverse moderne geheime space stations (dit maakt rocket science en het huidige international space station antiek).

Df_WG_3WkAAb8ji.jpg

Opmerkelijk was dat Eric Schmidt (ES) op de voorste rij zat, samen met astronaut Buzz Aldrin. De man die 50 jaar terug op de maan is geweest, decennia lang "geen commentaar" gaf over vreemde objecten in space en op de maan, immer door verwees naar de NASA (Never A Straight Answer) maar na zijn recente bezoek aan Antartica opeens publiekelijk razend enthousiast werd over reizen naar Mars en het onderzoeken van een obelix object op een van de manen van ik meen Saturnus.

En vergeet de kreet van Neil Armstrong niet: “Santa Clause is big”. (SC = UFO).

Lisa Mei heeft het vermoeden dat ES geflipped is en dat hij de google server informatie (think gmail draft folder die de 13 angry democrats gebruikte) in NK. Ik sluit niets meer uit :-)

Wow Q post (qanon.pub) 1561

Q !CbboFOtcZs ID: 0d679a No.1814509
Jun 19 2018 12:18:59 (EST)

Q !CbboFOtcZs ID: 0d679a No.1814421
Jun 19 2018 12:14:14 (EST)
>>1814299
What a coincidence.
Q

>>1814421
What is this?
Would she know?

https://mobile.twitter.com/PoliticalEye17/status/1009115546485325824/video/1
Q

Robert P
@PoliticalEye17
Replying to @LisaMei62

https://mobile.twitter.com/PoliticalEye17/status/1009115546485325824/video/1

Is een antwoord op een tweet van Q-decoder Lisa Mei :-) (eat that Bill Smith)
en de vrouw in de video heeft het over het ontslag van [[RR]] vrijdag.

4. Looks like my "J C" guesses were wrong! It wasn't Clapper OR Comey! @realDonaldTrump's tweet earlier had an extra "p" at the end which Q confirms is the missing letter btwn J & C = JPC = John P. Carlin = DS "Wizard" behind the Russian dossier curtain.

Q bevestigt de middelste letter P:

Q !CbboFOtcZs ID: 0d679a No.1814421 ?
Jun 19 2018 12:14:14 (EST)

Anonymous ID: a4ac3a No.1814299 ?
Jun 19 2018 12:06:23 (EST)
>>1814286
>>1814286
>>1814286
>>1814286
^^^^ I LIKE THAT
[J_C] with extra P in twatt = [JPC]

>>1814299
What a coincidence.
Q

J_C was niet James Clapper of Comey

maar JPC: John P. Carlin = DS "Wizard" behind the Russian dossier curtain.

Q bevestigt de middelste letter P terwijl Trump "per ongeluk" ook een P achter zijn tweet zet:

Donald J. Trump
‏Verified account @realDonaldTrump

I can’t think of something more concerning than a law enforcement officer suggesting that their going to use their powers to affect an election!” Inspector General Horowitz on what was going on with numerous people regarding my election. A Rigged Witch Hunt!p
6:52 AM - 19 Jun 2018

Wat een slechte jaloerse verliezer die Bill Smith.

Nadat hij recentelijk Lisa Mei ongegrond heeft aangevallen (zie mijn bericht 213869 en 213891 op pagina 220) plaatst Q vandaag een post met een referentie naar Lisa (zie mijn bericht 214239 boven).

In Trump’s woorden: A TOTAL LOSER

Neonrevolt met een nieuwe uiteenzetting:

https://www.neonrevolt.com/2018/06/19/a-real-pain-in-thecabals-wangdoodle-ighearing-newq-qanon-greatawakening/

Tim

Na het zien van de laatste twee video's van Bill Smith heb ik een brandendw vraag:

Hoe komt hij op zijn uitspraak dat PoliticalEye17 volgens Q een betrouwbare Twitter-account zou zijn? Waar haalt hij dat vandaan?

We weten inmiddels allemaal dat de P in de tweet van Trump door QAnon is bevestigd als de ontbrekende letter tussen J en C. Hierdoor komen we uit bij een PERSOON, geen anonieme Twitter-account. En degene die dit als eerste door had was Lisa Mei Crowley!

Dit is ook de reden waarom Q naar haar tweet verwijst, maar Smith vat dit weer te zwart-wit op als een steunbetuiging aan LMC. Hetzelfde zou Q gedaan hebben toen hij een analyse aanhaalde van SerialBrain2. Welnee Bill, Q noemt deze mensen als ze het toevallig DEZE ENE KEER goed hebben. Ikzelf heb bijv. vraagtekens gezet bij latere analyses van SB2 (zijn visie op Tommy Robinson doet erg denken aan de ongenuanceerde manier van denken van Bill Smith).

Die rechtlijnigheid zie je ook terug in de manier waarop Smith denkt over Israel en zionisten. Mensen zoals hij graven hun eigen graf, want het Trump-tijdperk heeft mij geleerd dat ik van dat zwart-wit denken af moest en juist op zoek moest gaan naar het grijze gebied. Bill Smith is hiertoe niet bereid en ik heb dit al vaker bij hem geconstateerd.

Mike

Bill Smith's 2e video over Lisa Mei duurt ongeveer 15 minuten waarvan 14:45 chaotisch gebrabbel en in de laatste 15 seconden stelt hij dat het Q team PoliticalEye17 en Lisa Mei als betrouwbaar bestempeld. Ik hoop dat hij dat niet cynisch bedoelt.

Analoog aan Pam van 247 soapbox (met Corsi in het begin), begint Bill's EGO steeds groter te worden, neemt zijn IQ evenredig af en lopen zijn schoenen ver naast hem.

Net als Pam en zelfs Corsi bedank ik Bill Smith voor zijn initiele bijdragen en stop ik met het volgen van zijn video's. NEXT!

P.S. Bill Smith zat er totaal naast met de P in “JPC” en heeft niet eens de tweet van Trump met een extra p opgemerkt. Total loser en prutser die Bill Smith!

Ja, hij heeft wel een egootje. HIJ zou dit hebben veroorzaakt. Tuuuurlijk. En zijn research wordt lui en gemakzuchtig. Eerder zei hij dat hij niet wist wat de motivatie achter de Armeense genocide was en dus heb ik dit uitgelegd in een reactie. Verder zegt hij dat hij nog onderzoek gaat doen naar Lisa Mei's meisjesnaam. Waarom dat niet meteen doen voordat je allerlei zaken insinueert? Hij stelt alleen maar vragen, zegt hij. Welnee, hij beschuldigt!

Mike

P.S. Bill Smith zat er totaal naast met de P in "JPC" en heeft niet eens de tweet van Trump met een extra p opgemerkt.

Total loser en prutser die Bill Smith!

Nog laatste berichtje over Bill Smith en de achternaam van Lisa:

Deze tweet stuurde ze in reactie op de eerste aanval van ongeleid projectiel Bill Smith:

For those who have asked if (or suggested that) I am related in any way to the Satanist, Aleister Crowley, the answer would be a big fat NO!! This is my Dad. His handle, RonSea38 = Ron Crowley born in 38. https://t.co/ZwHXmuQ6EY. Crowley is my maiden name. Enough said.

— Lisa Mei Crowley (@LisaMei62) June 16, 2018

@qanon-europe
Ik weet niet of je het zelf doorhebt, maar je valt regelmatig in de herhaling. Je 'ongenoegen' over Bill Smith en ook de tweet van Lisa Mei Crowley heb je al eerder geplaatst. Als je dit bewust doet, is daar dan een reden voor.

In een eerder bericht meld je het volgende:
''Net als Pam en zelfs Corsi bedank ik Bill Smith voor zijn initiele bijdragen en stop ik met het volgen van zijn video’s. NEXT!''

Kan ik hieruit opmaken dat er vanaf nu geen meningen of gespui over Bil Smith meer in je berichtgeving zal gaan verschijnen. En ben ook zeker benieuwd wie de volgende 'next' in je serie zal gaan worden.

Mike, jammer dat je (nog) niet hebt gereageerd op mijn bericht over 5G op die van jou. Het is uiteraard niet verplicht, maar omdat je er zo zelfverzekerd in overkwam, kreeg ik dus het idee dat ik hierover iets had gemist. Ik volg nu eenmaal niet elke dag Q(anon) en duik er zo wie zo niet zo diep in als jij.
Zelf ben ik er niet de persoon voor om maar vanzelfsprekend aan te gaan nemen dat het wel goed gaat komen met o.a. die 5G op enkel de basis van 'trust the plan'. Ik ben er zelf nog verre van gerust over.
Mocht je er daadwerkelijk meer over weten, dan hoor ik het alsnog heel graag.

@Ben

Bedankt voor je reactie. Je hebt goed opgelet. De tweet had ik al eerder geplaatst maar was als antwoord op Mike's reactie over het onderzoeken van de meisjesnaam. Dit had ik misschien duidelijker kunnen maken door @Mike te gebruiken. Excuses voor het ongemak dat je deze tweet twee keer voor bij zag komen.

Ook heb je gelijk dat ik niets meer over Bill Smith zal posten, behalve dan als blijkt dat hij Q is en ik het helemaal verkeerd had en ik mijn excuses aanbied :-)

Who's NEXT? Dat weet ik nog niet. In aanmerking komen: Lisa Mei, qanon-europe, Ben, Corey Goode, David Wilcock, Jordan Sather, Donald Trump, InTheMatrixx, Praying Medic, e.v.a.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan