QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
https://tpo.nl/2018/11/17/cia-saudische-kroonprins-mohammed-bin-salman-achter-moord-khashoggi/

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/11/cia-zet-relatie-verenigde-staten-en-saudi-arabie-onder-druk-saudische-kroonprins-gaf-bevel-voor-moord-op-jamal-khashoggi/

Dezelfde CIA die zeker wist dat Saddam Hoessein massavernietigingswapens had?

Mike

https://tpo.nl/2018/11/16/rechter-witte-huis-moet-cnn-verslaggever-jim-acosta-weer-toelaten/

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/11/trump-op-neus-getikt-moet-verbannen-cnn-verslaggever-weer-toelaten-tot-witte-huis/

Dit wordt door CNN en andere media gevierd als een zege voor de VvMU, maar de rechter heeft niet geoordeeld dat het ontnemen van de persaccreditatie van Acosta ongeoorloofd was, maar dat het onvoldoende beargumenteerd was. Deze maatregel is dan ook TIJDELIJK van aard!

Mike

Hieronder nog een artikel van de Loyalist, de NBO waar hij naar refereert is hier te vinden (ik had er nog nooit van gehoord): http://bondoverheidszaken.nl/index.html

Ik weet niet of je dat kent maar, we lijken in die ‘flow’ te komen. De wereld is verre van perfect maar steeds meer mensen komen in beweging en doen goede dingen. Ik heb het graag en vaak over Trump. Trump is voor mij het epicentrum van een beweging die we eigenlijk sinds Pim Fortuyn al kennen. Ik denk dat ik 99% van het gepubliceerde beeldmateriaal op youtube van Fortuyn gezien heb. Ik hou van die man. Hij was authentiek en door zijn eigen ideologie gedwongen dapper te zijn. Hij kon niet anders, hij moest door omdat hij anders zichzelf zou verloochenen.

Ik zie datzelfde in Donald Trump. Ook hij heeft zijn luie luxe leventje opgegeven aan iets dat sterker is dan hijzelf. Hij heeft miljarden verdiend, gebouwen gemaakt, bedrijven opgebouwd, een vrouw om door een ringetje te halen en met een ijzeren wil. Trump is een succesnummer en, werd een beetje het slachtoffer van de schuld die zijn succes met zich meebracht. Wat hij heeft gedaan is voor weinigen weggelegd en als je dan de armoede ziet van mensen die geen kansen krijgen, dan spreekt je hart als je dat hebt. Dat gecombineerd met de wetenschap en arrogantie dat hij dit land veel beter zou besturen dan al zijn voorgangers, zijn ambitie, zijn ijdelheid en zijn patriotisme, heeft hem verkiesbaar gesteld.

Het land had hem nodig heeft hij uit militaire kringen vernomen. Trump heeft nooit zijn leven gewaagd voor ‘The American dream’ die hij wel geleefd heeft. Hij lost een morele schuld in, zoals ook zijn geloof hem verplicht. Hij kan niet anders, net als Pim Fortuyn, iemand die zijn tijd vooruit was.
De beweging die Pim in Nederland gestart is, die zien we terug in Donald Trump. In Nederland zijn we neer en uit uit mekaar geslagen met de dood van Fortuyn. We kregen de LPF zonder uitstraling, plan of leiderschap. We kregen Wilders die alleen maar tegen Marokkanen is en, uiteindelijk kregen we Baudet omdat Wilders te plat is. We hebben dus eigenlijk helemaal niks behalve ‘We The People’.

En pas op, Trump is niet zaligmakend. We zullen altijd moeten blijven opletten of hij niet over het randje gaat. Dat hoort bij een open samenleving, die ‘leiders’ kan sturen met haar mening. En ja, ik weet dat dit klinkt als de ‘Open Society’ van George Soros. Hij heeft goede begrippen geclaimd onder valse voorwendselen. De toekomst van een meer democratisch bestuur van het land ligt in de betrokkenheid van ons allemaal. Wil jij dat er niet over je heengelopen wordt? Dan zul je actief mee moeten doen. Wij kunnen beslissen door onze mening te geven. Ik zie heel veel mensen hun mening geven binnen beperkte kring. Durf openbaar voor je mening uit te komen, laat je mening horen en dat niet alleen voor je vrienden maar voor iedereen.

De grootste restrictie op een golf van vooruitgang zijn wijzelf. We proberen veilig te blijven door het geluid van onze mening te beperken. We posten met restricties en daarom lijkt die mening zich te beperken tot enkelingen. Tel het aantal delingen die je kunt zien als het een Trump-artiekeltje betreft en kijk naar hoeveel delingen FB telt. We zijn bang voor weerstand terwijl er nu een kiezersgroep voor de PVV en FVD de 50% van het kiezersbestand benadert. Niet dat ik deze partijen mijn mandaat ga geven maar, de kiezers van deze partijen behoren wel tot de Fortuyn beweging. Laat je mening gewoon zonder restricties horen. Wees iets heldhaftiger want, de lieden die je respect hebben verdiend hebben hetzelfde gedaan.

Nu zien we de NBO voor onze rechten opkomen en dat moeten we delen. Dan maakt het zelfs niet meer uit van welke beweging je bent, of je nou vind dat Zwarte Piet groen of geel moet zijn, onze rechten zijn van iedereen die een Nederlands paspoort heeft. Kleur, religie, sociale klasse heeft helemaal niets met de rechten van de mens te maken. Dit geldt voor ons allemaal. Er gaat een hele positieve vibe over de wereld die men probeert te onderdrukken met de verdeling van gelul over genders, rassen en religie. We kunnen dat stoppen maar, dat vergt een klein beetje lef. Je loopt het risico dat mensen gaan reageren die je voor racist, xenofoob en homofoob gaan uitmaken. Hoe dat inhaakt op de Nederlandse grondwet en de rechten van de mens mogen ze gewoon uitleggen.

Deel dit bericht voor iedereen. Wees niet bang voor negatieve reacties, maak contact. De rechten van de mens gelden voor iedereen. Zij die deze rechten aan mensen ontzeggen zijn meestal de mensen die uitzonderingen voor bepaalde mensen willen maken. Zo zijn ‘homorechten’ idioot omdat ze voor iedere mens zouden moeten gelden. Het is de overheid die discrimineert want die overheid schijnt te bepalen wie met wie mag trouwen. Het kan mij geen reet schelen van wie je wilt houden, als die persoon maar de leeftijd van wilsbekwaamheid heeft bereikt. Het wordt tijd om te verenigen en, de NBO lijkt ons daar neutraal in voor te gaan. Iedere Nederlander zou de NBO moeten steunen als vrijheid voor hen nog iets betekent.

De NBO gaat met een mediakanaal komen en ik heb mijn diensten aangeboden. Dus, content makers, editors en redactie mensen, bied je diensten aan. Dit is een non-politieke organisatie die de realiteit wil bespreken. Dat betekent opinie van twee kanten en de waarheid die onafhankelijk van de opinie de waarheid wil brengen. Dat kun je steunen, je kunt meedoen en je kunt content creëren. Je kunt helpen en, dat is zoveel meer dan eindeloos geklaag op Facebook. Nu is je kans, sla je slag en volg de NBO. Dat wordt de non-politieke partij die Nederland gaat veranderen.

https://www.neonrevolt.com/2018/11/17/your-frustration-is-their-torment-mercenarypropagandists-like-travis_view-rothschildmd-willsommer-jaredlholt-jordanuhl-will-fail-newq-qanon-neonrevolt-panicindc-greatawakening/

Tim

X22Report Spotlight interview met Bix Weir:

It's Coming,Economic Transition,Unsealed Indictments, Arrests,Martial Law & The Truth:Bix Weir

Tim

Dave Joseph aka Praying Medic Joins Sheila on an incredible post midterm analysis that you wont hear anywhere else. Nov 8, 2018:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=tSM89VgSUzM

Tim

Nieuwsbeelden over de branden in Californie laten klip en klaar volkomen onnatuurlijke verschijnselen zien:

Mike

Door alle ellende aangericht door de vreselijke branden in Californie zouden we bijna vergeren om stil te sraan bij de positieve verhalen van gewone mensen die elkaar helpen in tijden van nood:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan