QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Ik slaap recentelijk idd slecht. Wat privesores in de werksfeer, maar komt goed!

Dat is balen, iig sterkte! Als ik iets voor je kan doen weet je me te vinden.

De wakkere momenten 's nachts leiden tot goede en oplossingsgerichte ideeen. What doesn't kill you makes you stronger. Mensen groeien door het overwinnen van tegenslagen.

Mike

Het meest recente artikel van The Loyalist:
(ik zie dat ze afwisselend dan weer in het Trump topic en dan weer hier worden gedeeld)

"Als je iets over globalisten kunt zeggen, dan is het dat ze stom zijn. Ze zijn zo arrogant geworden, dat ze meer met zichzelf bezig zijn dan met de overige spelers. “These people are stupid”, zei Q. Vervolgens hebben we daar sterke staaltjes van gezien. De Democrates hebben zich enorm laten kennen met de benoeming van Kavanaugh. Dat heeft het Republikeinse deel van de senaat bij elkaar gebracht. Zelfs senator Jeff Flake durfde niet tegen Kavanaugh te stemmen en Flake acht zich een vijand van Trump. De Republikeinen hadden een hele krappe meerderheid in de senaat, ze hadden iedere stem nodig om Kavanaugh in het Supreme Court te krijgen en de Democrates hebben zich zo misdragen dat geen senator de boekjes in wilde gaan als de slechtste senator ooit.

Tijdens de rally’s van Trump is er keer op keer nadruk op gelegd hoe oneerlijk de Democrates in de senaat zijn geweest, voordat Trump de te kiezen senator aan het publiek voorstelde. Hij heeft minder aandacht aan de Republikeinse congresleden besteed, het ging heel duidelijk om gouverneurs en senatoren.
Vervolgens hebben de republikeinen een ruime meerderheid aan senatoren na de verkiezingen in de senaat gekregen. Er zal dus geen reden meer zijn voor de Democrates om zo’n Kavanaugh stunt nog eens te proberen want, ze krijgen nooit zoveel door Trump geholpen senatoren over de streep. De Democrates hebben de senaat dik verloren maar waren wel in een juichstemming. Zij hadden gewonnen en heel dik in het congres.

Dus waarom dan na de verkiezingen als een idioot verkiezingsfraude plegen? Ze hadden toch wat ze wilden? Ze hadden inderdaad wat ze beoogden maar, er werden door Trump wat stukken in het spel verplaatst en plotseling wilden ze de balans in het spel veranderen. Wanneer? Toen hij en dag na de verkiezingen zijn toneeltje met Jim Acosta van CNN opvoerde, 10 minuten daarna zijn de Dems zich rot geschrokken.
De Democrates hebben vol ingezet op het congres omdat ze van het congres in allerhande oversight committees konden starten waarmee ze konden zoeken naar vuilnis over Trump. Ze zouden onderzoeken zoals dat van Mueller kunnen eisen bij justitie als er ook maar enig bewijsmateriaal plausibel geacht zou worden. Dat was de strategie van de Democrates en ze hebben nooit bedacht dat die val al voor ze klaar lag.

Trump had een einde kunnen maken aan de ‘Mueller probe’. Hij had Robert Mueller gewoon kunnen ontslaan. Dat heeft hij niet gedaan, hij heeft Mueller lekker laten graven. Op Mueller hadden de Democrates hoog ingezet. Mueller ging wel iets vinden maar, Mueller blijft stil, Mueller heeft niets. Mueller is een afleidingsmanoeuvre geweest die de Democrates zelfs geïnstalleerd hebben. Daar zijn ze heel erg druk mee geweest en Trump heeft het laten lijken alsof hij over Robert Mueller de controle kwijt was. Daarom heeft Jeff Session (minister van justitie) zich terug getrokken van de controle over Robert Mueller en dat doorgegeven aan Deep-stater Rod Rosenstein.

De Dems hadden hun speeltje Mueller en Rosenstein hield de deuren van justitie op slot voor het congres. Sessions deed helemaal niets zoals hij beloofd had, dus Trump leek in het nauw te zitten. Ondertussen onderzochten congresleden Gowdy en Goodlatte vanuit onderzoekscommissies naar de malversaties rond de FISA applicaties die tegen de Trump campagne zijn ingezet. Ze hebben ze bij justitie wel mogen inzien maar, verder bleven ze geheim. Gowdy en Goodlatte hebben daar een nauwgezette studie van gemaakt en weten precies wat er ligt. Voor de Democrates maakte dat helemaal niets uit want het is nog steeds geclassificeerd materiaal en Rod Rosenstein is de bewaker ervan. Jeff Sessions heeft er verder weinig over te zeggen want, die had zich teruggetrokken omdat hij onderdeel van de Trump-campagne was.

Na het hebben gezien van de documenten waar Rosenstein op zit, hebben Gowdy en Goodlatte aangekondigd zich niet meer verkiesbaar te stellen. Dat was vreemd en het heeft tot veel speculatie geleid. Zeker Gowdy werd gezien als iemand die voor het zelfde vocht als Trump. Gowdy heeft zelfs enkele youtube hits op zijn naam staan omdat hij Hillary Clinton het vuur aan de schenen heeft gelegd in eerdere onderzoekscommissies.
Waarom hebben deze twee congresleden zich teruggetrokken? Ze hebben plaats gemaakt voor de Dems om hun plek in te nemen. Gowdy zou automatisch herkozen worden, de man is bijzonder populair. Datzelfde geldt in mindere mate voor Goodlatte en de focus van de Dems moest op het congres gaan liggen, niet op de senaat. De Democrates roken bloed en dat heeft ze totaal blind gemaakt voor hun zwakke plek.

De Democrates zouden via het congres en met de hulp van Rosenstein de volledig controle over het Mueller onderzoek verkrijgen. Mueller was hun belangrijkste speeltje. Trump had Mueller kunnen ontslaan en het congres had Mueller weer opnieuw kunnen aanstellen. Niets stond de Dems in de weg, totdat Trump in de persconferentie losliet in de loop van de week iets te gaan zeggen over veranderingen binnen zijn kabinet.
Vervolgens heeft hij dankbaar gebruik gemaakt van Jim Acosta. Acosta heeft een twijfelachtige faam opgebouwd door zich continu te misdragen. 10 minuten voordat Trump melding maakte van het feit dat hij in de nabije toekomst de FISA documenten zou vrijgeven, heeft hij bonje met Acosta gemaakt en daarmee een enorme aandacht voor deze persconferentie gegenereerd.

“Trust Sessions, trust the plan”, werd continu door Q gezegd. Het bleef maar duren met dat ‘trust Sessions’. Sessions heeft heel weinig gedaan en precies daarin hadden we vertrouwen in Sessions moeten hebben. Hij heeft een veilige omgeving gecreëerd zodat de Deep State lekker aan de slag kon. Sessions heeft zijn ontslag aangeboden en Whitaker (beslist geen vriend van Hillary Clinton) heeft plotseling de controle over Mueller. De vrijgave van de FISA documenten is plotseling geen enkel probleem meer want, Rosenstein heeft met de komst van Whitaker daarover de controle verloren. De senaat zal op basis van deze documenten onderzoekscommissies in het leven roepen en dat zal tal van onderzoeken gaan inleiden naar de corruptie van tal van Democrates die straks in het nieuwe congres zitten.

Dat muntje viel na deze persconferentie. Vervolgens werd er enorm gesjoemeld met de verkiezingsresultaten omdat de Democrates meer senatoren nodig hadden om deze juridische tsunami tegen te houden. Ze hebben het nooit zien aankomen, totdat het te laat was. Daarom zien we dat gelazer in onder andere Florida. Met wat gesjoemel was daar een senator te halen. Ook hierop was gerekend en nu is het de DHS (Binnenlandse Veiligheidsdienst) die de malversaties rond de verkiezingen onderzoekt. Dit systeem gaat dus meteen dichtgetimmerd worden want, de informatie van de stembureau’s gaat eerst naar Silicon Valley vanwaar het vervolgens wordt doorgestuurd naar de federale overheid. De verkiezingen hebben ondermeer tot doel gehad het bewijsmateriaal hiervoor te kunnen verzamelen.

Het is onwaarschijnlijk en toch lijkt dit alles gepland. Zelfs de opoffering van General Flynn lijkt van te voren te zijn nodig geweest om de interesse voor het hele FISA verhaal van het congres te krijgen. Ik heb dat eerder anders geïnterpreteerd en Mike Pence voor “Judas” uitgemaakt. Ik denk nu dat dit behoorde tot een schaakspel dat moeilijk was te doorzien. Kijk je achteraf naar wat er gebeurd is, dan is het misschien makkelijker om Q te interpreteren en moet je vaststellen dat ons dit eigenlijk allemaal verteld is.

Men verslijt Donald Trump graag voor dom. Hij doet daar af en toe nog een extra schep bovenop. Niets is zo gevaarlijk als je opponent te onderschatten en, dat is precies wat hier gebeurd is. Trump is niet alleen, het zal ook niet zijn plan zijn geweest. Hij is de kogelvanger geweest die iedereen heeft beziggehouden met uitspraken die controversieel zijn. Zijn techniek had iedereen kunnen doorzien. Hij gooit altijd eerst een bom en verzacht daarna zijn uitspraken. Zo heeft hij zichzelf onlangs nationalist genoemd. Waarom? Omdat we bij Nationalisme hele negatieve associaties hebben. Vervolgens heeft hij de term uitgelegd, iedereen begrijpt het behalve die linksmensch die graag iets achter dit soort dingen zoekt. Zelfs Macron is erin getrapt en daarmee heeft hij Trump de kans gegeven hem globalist te noemen.

“These people are stupid”
“Symbolism will be their downfall”

We hebben dus nog een hele weg te gaan maar, dat het globalisme in de VS totaal in paniek is mag duidelijk zijn. Ze hebben de verkiezingen verloren. Het leek alsof ze gewonnen hadden maar hoeveel congresleden hebben de Democrates in januari nog in het congres zitten? Zou het kunnen dat de Republikeinen in 2019 een meerderheid in het congres hebben omdat hordes Democrates hun zetels kwijtraken? Het worden leuke maanden! Je zult pallets popcorn nodig hebben om dit stukje entertainment op gepaste wijze te kunnen consumeren."

Godrules over absoluut vreemde weersverschijnselen, die nooit natuurlijk kunnen zijn:

Hij laat ook andere, UFO-achtige verschijnselen zien.

Mike

Nog bedankt voor je openheid betreft je reactie op dotcomradio, Mike.
Vanuit jouw perspectief kan ik inkomen dat je de film Above Majestic niet (helemaal) hebt kunnen bekijken.
Het siert je dat je jouw visie openlijk hebt gedeeld, daar het onderwerp voor de meeste mensen een 'ver van hun bed show' is en het heeft mij toch enigszins verbaasd dat je redelijk op de hoogte bent van het een en ander.

Echter neemt dit naar mijn mening niet weg dat deze materie onbespreekbaar zou zijn, zeker als men het vanuit een breder perspectief bekijkt en het naar mijns inziens in het verlengde ligt van het Qanon verhaal.
De vergelijkingen zijn nagenoeg identiek, want beide zijn niet echt tastbaar, omgeven in een waas van gedeeltelijke waarheden en misinformatie en beide worden enorm geridiculiseerd.

Enkele keren is er in dit topic door verschillende personen een poging ondernomen om dit onderwerp aan te snijden, maar helaas werd dit elke keer in de kiem gesmoord.

Dus aangezien ik het vermoeden heb dat er toch wel enige interesse is in deze esoterische materie en er op dit moment weinig nieuws is betreft Q, post ik hierbij enkele video's voor de liefhebbers. Met de woorden van Q, Expand your thinking.

Ps Mocht je deze content liever niet op je forum hebben of als er niet genoeg draagvlak onder de reaguurders is, dan verneem ik dat graag.

[Top 8] Secret MOON Facts Will Blow Your Mind!

The Moon is Artificial and I Can Prove It: Alien Observatory

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=DhTagWzkjHk

Een interessante afspeellijst:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLytShJLVzAfl71lgo4UKalNk6gCahmIPF

Tim

In de huidige verhouding (zo af en toe) kan ik het nog wel pruimen. Zelf heb ik er weinig tot niets mee, maar als anderen dit soort info tot zich willen nemen dan kan dit tot bepaalde hoogte hier ook. Je kunt dan wel op mijn skepticisme rekenen.

Zoals bijv. dat gedoe over de maan als kunstmatige satelliet, verspreid door o.a. David Icke. Mijn punt is dat er genoeg is hier op aarde is om je druk over te maken zonder jezelf te verliezen in allerlei wazige shit zoals David Wilcock en Jordan Sather doen.

M.b.t. de recentelijk geplaatste opmerking dat er onenigheid is tussen de Q-community en de UFO-community: who cares? Ik kan die UFO-community missen als kiespijn. Ik wil vooral niet dat ze de boel hier gaan overnemen. Above Majestic boeit me werkelijk voor geen meter, ik heb het geprobeerd maar ik trek die flauwekul niet.

Mike

Martin Vrijland ziet werkelijk overal een sluw Deep State-complot achter. Zo ook QAnon:

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/het-q-anon-vangnet-een-slimme-psyop-om-kritische-denkers-te-controleren/

Mike

Natuurlijk is het belangrijk om kritisch en met beide benen op de grond te blijven. Daarbij lijkt het me ook een gezonde eigenschap om sceptisch te blijven, maar niet zomaar iets uit te sluiten. Om een voorbeeld te noemen had ik altijd mijn bedenkingen bij Orbs, totdat ik vorig jaar er plotseling een op mijn slaapkamer had. Een prachtige blauwe bal van ongeveer 10 cm doorsnee welke plotseling verscheen toen ik de deur opende. In eerste instantie schrok ik er van, want hij zweefde op ooghoogte een halve meter voor me en in een ogenblik zoefde deze mijn kamer uit. Dat was één van mijn opmerkelijke ervaringen.

In de documentaire Above Majestic worden vele interessante zaken besproken alsmede over Q en Trump. Echter hadden ze het misschien beter iets korter en geleidelijk iets dieper in de materie kunnen gaan, want nu wordt je a.h.w. in een keer in het diepe gegooid, waardoor er velen al vroegtijdig zullen afhaken. Dat terzijde staat hij niet voor niets zo hoog genoteerd. Hoewel het niet jouw kopje thee is vind ik het persoonlijk een beetje te kort door de bocht om het als flauwekul af te doen. Enige nuance zou wel op zijn plaats zijn, maar ik proef een bepaalde boosheid in je woorden.

Waar ik het volledig met eens ben is dat hier op aarde genoeg is te doen. En zowel de boodschap van Q als de boodschap van, hoe zal ik het noemen... het non terrestrial, zijn hierin identiek. Oftewel het is aan ons (We the people) om de nodige verandering te willen en hier voor zorg te dragen. Be the change you want to see is misschien beter uitgedrukt. En daar hebben we elkaar voor nodig (WWG1WGA).

Tot dusver mijn 2 cent ;-)

Tim

Beste Tibo, ik ben het volledig met je eens. Flauwekul is het zeker niet, niet zo'n fraai woord. Uiteindelijk zit de bron van al het kwaad toch in de hoek van de niet-aardsen, hoe je het ook wendt of keert. Sommigen van ons willen graag tot op de bodem uitzoeken hoe de dingen in elkaar steken, dit vooral om het grote geheel te begrijpen. Voor mij persoonlijk geldt dat bijvoorbeeld. Ik kon sommige vreselijke aardse zaken niet begrijpen en daardoor niet geloven, maar door diep te gaan spitten ging ik het wel geloven en begrijpen. Wat ik ook ben gaan begrijpen is hoe licht en donker elkaar bestrijden, geloof in een goddelijk iets is wat dat voor mij heeft opgeleverd. Dus het was al met al een prachtige reis die ik heb gemaakt.
Wanneer ik me nu verdiep in aardse zaken, begrijp ik hoe het zit. En dat is voor het eerst in mijn leven...

Ik had nog nooit van het woord orbs gehoord en ik heb er even over gegoogled.

Nu wil ik ook wel iets mededelen.

Een paar weken geleden, een dag voor mijn 50e verjaardag, heb ik 's nachts iets meegemaakt. Ik werd opeens wakker van een sissend, fluisterend geluid. Ik was meteen klaarwakker omdat dit geluid niet iets 'aards' was. Ik voelde dat. Ik opende mijn ogen en zag hoe bij het raam een oranje bol/licht weg ging. Ik heb nog gedacht dat het iets was wat ik me inbeeldde, misschien was het de maan. Maar de maan is niet oranje en kan niet zo wegflitsen.
Ik weet het niet, misschien was het i.d maar inbeelding, misschien was het meer. Ik kan me voorstellen dat het mijn overleden moeder was. Ze was pas een paar weken dood en misschien kwam ze afscheid nemen, misschien kwam ze voorbij vanwege mijn verjaardag. Ik weet het niet.

Ik heb echter zoiets ook al eens meegemaakt toen mijn oma gestorven was. Ik was in Rome op vakantie en 's nachts om 4 uur werd ik opgeschrikt door een gorgelend geluid en daarna vloog een oranje bal weg het raam uit. Het bleek dat mijn oma gestorven was. Misschien kwam ze afscheid nemen.

Ik zal nooit te weten komen of het werkelijk iets was of inbeelding.

Ik wilde het alleen maar even hier neer zetten.

Dorothé

Er is meer tussen hemel en aarde, zoveel is zeker. Mijn 'boosheid' zit hem in het feit dat ik beschik over een sterke 'bullshit radar' en ik voelde meteen aan dat deze overgehypte film tijdsverspilling zou zijn. De 'boosheid' in mijn woorden komt voort uit een bevestiging van wat ik al dacht. En geloof me als ik zeg dat ik wel degelijk overstag was gegaan als deze idd langdradige film me wel had kunnen overtuigen.

Voor wat betreft de post van Gabrielle, die alle kwaad kennelijk toeschrijft aan buitenaardsen, deze woorden van mij hier op dit forum van 3 januari 2014:

Ik ga er juist vanuit dat al die praat over aliens pure afleiding is. De hoogstaande spiritualiteit en technologie van oude volkeren en culturen is door henzelf ontwikkeld en niet door buitenaardsen ingegeven. Die serie Ancient Aliens op History Channel leidt ons eveneens af van ons hogere menselijke potentieel door alles toe te schrijven aan bewoners van andere planeten i.p.v. deze planeet.

M.a.w. zowel de heel grootse dingen als de boosaardigheid zouden niet van deze aarde zijn. De meest voor de hand liggende verklaring wordt hierdoor over het hoofd gezien, nl. dat het wel degelijk aards is. De laatste tijd worden UFO's regelmatig gehypt in de reguliere media. Ik denk dan meteen aan Project Blue Beam: laat iedereen denken dat ze met aliens van doen hebben, dat is ook een vorm van massacontrole.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan