Ben je weleens op Hawaii geweest Mike? Zoals je op bovenstaande foto ziet, hebben alle gastsprekers een bloemenkrans gekregen. Dit is een gebruik om eregasten te eren. Ook ik heb in het verleden op Hawaii mogen spreken en kreeg een bloemenkrans om.
Je hebt kennelijk gedacht dat ik deze foto koos vanwege de bloemenkrans. Ik heb echter via DuckDuckGo een foto gekozen die in het bovenste rijtje stond onder zijn naam bij 'Images'. Het had ook een andere foto geweest kunnen zijn, ik doe dit allemaal tussen de bedrijven door. Bloemenkrans of niet, het blijft een 'gevoelige' betaman, dat zijn dit soort lui allemaal, hormonaal hebben ze meer gemeen met vrouwen dan mannen en dat zie je ook aan hun volgers.
En ja, ik had al verwacht dat je de ‘ emotionele vrouwen’ kaart zou spelen. Want dat doe je steeds in al je voorspelbaarheid..
Mijn reactie is alleen maar voorspelbaar omdat het vrouwelijke patroon voorspelbaar is. Jullie vallen als een blok voor de eerste de beste beta met een vaag verhaal. Nog eentje die ik me kan herinneren, ook weer van een vrouw (uiteraard): als je doodgaat staan er 'soul catchers' klaar die zich voordoen als familieleden of andere dierbaren, die je ziel willen vangen voordat je definitef overgaat. Zucht. Niet ik ben voorspelbaar, maar vrouwen zijn dat. Die beta-cuck van een Martijn van Staveren trekt overal in het land volle zalen (met vrouwen!) met zijn sprookjesverhalen over UFO's. Weet je, jullie willen gewoon voorgelogen worden, lekker wegdromen in je fantasie en daarin geprikkeld worden. De elite weet dit, daarom drukken ze hun agenda ook door via al die hyperemotionele vrouwen. Diep in je hart zijn jullie allemaal narcistische Disney-prinsesjes.
blijkbaar weet jij veel meer over het onderwerp ” bevallen” dan ik, aangezien ik geen kinderen heb of wil. Ik vind de tekst zelfs een beetje onsmakelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik heb dat niet verzonnen, het was een VROUW (uiteraard) die met dit zwetsverhaal aankwam. Door die 'soul catchers' moet ik nu ook al doodsbang de pijp uit gaan en na de geboorte loop ik rond met een evt. geboortetrauma over een tweeling die ik heb opgegeten. Original sin, anyone? Onschuldig dood gaan of geboren worden is er niet meer bij, dankzij de nieuwe (satanische) religie die New Age heet. Doe eens onderzoek naar Lucis Trust (VN) en de relatie met de theosofie van Blavatsky. En wie tuinen er massaal in? VROUWEN! Of her nu gaat over de Celestijnse Belofte van nog zo'n cuck, James Redfield (zoek maar een foto van hem op), of The Secret (Het Sekreet), vrouwen vallen er massaal voor. Dus wie is hier nou voorspelbaar?
Weet je wat het is Mike? Je gaat soms de verkeerde richting op. Ik dacht dat we op dit forum juist gingen voor ” united we are strong” maar als je soms zo ongenuanceerd iemand wegzet met onaardige woorden, dan ga jij meer voor: ” divided we are weak”. Jammer! Ik heb het je al vaker zien doen in het verleden.
Zegt degene die tijdens de Kavanaugh-hysterie (VROUWEN!) schreef dat je je schaamde als vrouw en dat je me nooit meer van tegengas zou voorzien als ik overemotionele vrouwelijke gedragspatronen blootleg. Ook als het gaat om het valselijk beschuldigen van succesvolle mannen staan vrouwen voorop. Dit komt omdat ze de moraliteit hebben van een puber en de laatste 3 morele stadia simpelweg niet ontwikkelen, waardoor ze blijven hangen in een verzorgingsmoraliteit i.p.v. een rechtvaardigheidsmoraliteit (Lawrence Kohlberg, zoek het op). Hier is een evolutionair nut voor, maar vrouwen hebben in onze gefeminiseerde samenleving met hun kinderlijke moraal veel te veel macht en zeggenschap gekregen.
Ik heb een duidelijke missie: de denk- en gedragspatronen van vrouwen blootleggen, ze demythologiseren en van hun kunstmatige voetstuk stoten en ze weer hun natuurlijke ONDERGESCHIKTE rol laten vervullen. Dit betekent dat ik geen enkele flauwekul van vrouwen pik, niet naast mij en niet op afstand via dit forum. Ik sta een patriarchale samenleving voor, waarin mannen de knopen doorhakken. Met een krachtige vent naast jou was jij niet weggekomen met die BS van zo'n Dispenza of willekeurig welke andere zweefkees, jouw vent had je dan verteld dat het afgelopen moet zijn met al die onzin. Nu doe ik dat, zoals je zelf ook terecht hebt opgepikt:
ga dan niet als een politie agent bepalen wat JIJ onzin vindt en wat niet.
Dat ga ik dus wel. Het is MIJN forum en dit is GEEN democratie. Laat me raden: de volgende reactie is 'shaming'. Mike is in wezen een onzeker mannetje met ongelooflijke geldingsdrang. Wie heeft hem in het verleden pijn gedaan of beschadigd? Een vrouw zeker. Ik ken alle onderhuidse en passief-agressieve tactieken al - been there, done that.
Weet je, Gabrielle, je zult het wel niet van me aan willen nemen, maar de Q-beweging is een MANNELIJKE correctie. Ik vermoed dat de samenleving die dit team voor ogen heeft helemaal niet zo aantrekkelijk is voor veel moderne vrouwen, ook de zogenaamd 'rechtse' vrouwen niet (er bestaan geen rechtse vrouwen, het zijn allemaal (verborgen) marxisten, dat zie je nu wel aan Ann Coulter bijvoorbeeld). We gaan nl. terug naar een patriarchale samenleving waarin vrouwen weliswaar gelijk zijn aan mannen voor de wet, omdat mannen en vrouwen dezelfde mensenrechten delen (en zo hoort het ook), maar voor wat betreft hun rol in de samenleving zullen moeten gaan accepteren dat ze ondergeschikt zijn aan mannen, zowel mentaal als fysiek. Onze taak is om jullie op het rechte pad te houden, want zoals je ziet zweven jullie gemakkelijk alle kanten op.
Die YT-makers die voortdurend spreken over he/she/they hebben kennelijk ook nog niet door dat dit plan NOOIT afkomstig kan zijn van vrouwen. Vrouwen waaien mee met de meest gunstige wind, volgzaam als ze zijn, en velen van hen vinden het maar wat lekker dat de hele samenleving om hen draait. Jij zult hier geen uitzondering op zijn, ook al ben je zogenaamd 'rechts'. Ik heb nieuws voor jou: die tijd is binnenkort voorbij. Als vrouwen door gaan krijgen dat het nieuwe rechts een stuk minder prominente plek inhoudt voor vrouwen vraag ik me af hoevelen onder hen spontaan weer groen-, blauw- of paarsharige feministen worden. Bereid je er vast maar op voor, je kunt hier op dit forum beginnen, want de nieuwe moderne man zal zich weinig anders gaan gedragen dan ik nu al doe!
Mike