QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Wat is nu de waarheid, of ben je het spoor bijster?

Een vergeten artikel uit de oude doos is meer actueel als nooit tevoren, … “Onze slavenmentaliteit is een tweestappen proces van input en output. Dit hoort een driestappen proces te zijn. Input, processing en output. Het kritisch bekijken (overdenken) van informatie uit de input is onze vrijheid en de elite censureert onze input door geheimhouding, samenzweringen, het nieuws verdraaien, ons bespioneren en tweespalt zaaien waardoor men kennis heeft van onze emoties en deze kunnen bewerken in het nieuws. Voorzieningen waardoor de input corrupt is en wij niet dezelfde beslissingen kunnen nemen als zij omdat de kennis, de input niet compleet is. Bovendien zitten in onze voedingsketen zoveel giftige stoffen die letterlijk het denkvermogen van mensen beperken zodat kritisch nadenken überhaupt al onmogelijk is geworden voor velen”.

http://gedachtenvoer.nl/wat-is-nu-de-waarheid-of-ben-je-het-spoor-bijster/

Mike, er is een false flag alien verhaal in omloop ja. Dat klopt. Dat hele ''alien invasion'' gedoe is uiteraard niet waar. Maar dat er wel degelijk aliens zijn is een feit. Ook hierover zullen wij worden voorgelogen, en het is dus een lastig onderwerp om iets kloppends over te vinden. Ik doe veel meditaties van Joe Dispenza en ga elk jaar een week in retraite om 40 uur te mediteren met 1200 andere mensen vanuit de hele wereld. Ik hoor veel van deze mensen keer op keer melden dat zij wezens zien in hun meditaties, en dat dit wezens zijn uit een andere wereld. Deze wezens zijn zeer spiritueel in hun doen en laten en altijd goed in hun bedoelingen. Ikzelf heb het nog niet meegemaakt, maar ben wel in een andere dimensie als ik diep in mijn meditaties zit. Ik weet zeker dat er veel meer is, daarom blijf ik geinteresseerd in dit verhaal. En aangezien de mens in staat is om slechts 1% van het hele lichtspectrum te zien, ben ik zeker niet zo arrogant dat ik dan durf te beweren dat als ik het niet gezien heb het niet kan bestaan...

Nou nee hoor, Mike! Zoek Joe Dispenza maar eens op, alles science based. Ik ben bezig mijn hersenen goed te leren gebruiken zodat de capaciteiten die ik als mens heb zich ontwikkelen. Zou je ook eens moeten proberen..Ga eerst maar eens kijken wat Joe Dispenza werkelijk doet voordat je het wegzet als iets raars. Het is best ingewikkelde materie, aangezien het daadwerkelijk een wetenschappelijke grond heeft, maar die uitdaging kan jij wel aan!:]

als ik een ding geleerd heb van Q, dan is het wel om niks uit te sluiten en alles als optie te houden.
Open your mind...

Joe Dispenza komt ook in What The Bleep Do We Know voor. Ik vind dat in principe een goede film over quantummechanica, maar helaas zijn enkele 'experts' in deze docu ook een beetje 'woo woo', waaronder Dispenza. Dat krijg je als New Agers besluiten om quantummechanica te omarmen. Hetzelfde is het geval met Down To Earth, ook daar zitten een paar nep-sjamanen tussen terwijl het in principe een goede film is met een goede boodschap. The Encyclopedia of American Loons over Joe Dispenza:

https://americanloons.blogspot.com/2013/07/627-joseph-joe-dispenza.html

Mike

Iedereen die een epi-pen in huis heeft dient deze weg te gooien zodra de inhoud van de spuit bruin kleurt. RedPill78 komt met het explosieve nieuws dat zodra deze verkleuring optreedt er sprake is van geoxideerde epinefrine (adrenaline), oftewel...adrenochroom!

Ik moet ook denken aan Hillary Clinton tijdens de verkiezingscampagne van 2016. Er liep toen voortdurend een beveiliger achter haar aan met een epi-pen!

Mike

Nou Mike, als dat alles is wat je weet over Joe Dispenza, dan houdt onze discussie snel op. Ik vind het jammer dat je er zo gemakkelijk vanaf probeert te komen en je dus niet verdiept in wat ik aandraag. Ik dacht dat je anders in elkaar stak. Maakt niet uit, noem mij maar Woowoo en blijf lekker kortzichtig. Je mist echt belangrijke info op deze manier, en helemaal op het gebied van gezondheid!

Ongelooflijk, de bullshit waar vrouwen toch telkens weer bevattelijk voor zijn. Ik kan me nog een vrouwelijk forumlid herinneren die het schitterend vond dat vrouwen tijdens een bevalling in het water een orgasme kregen. Dan was er nog een vrouwelijk forumlid die het had over geboortetrauma's in de baarmoeder, de zogeheten 'womb twin survivors' (hebben gekannibaliseerd in de baarmoeder op hun tweelingbroertje of -zusje en worden vervolgens met een 'trauma' geboren). En nu dit weer, er is werkelijk niets zo gek of vrouwen vallen er wel voor. Al die halfzachte 'mannen' die dit soort flauwekul verkondigen zijn ook allemaal beta's, maar moderne vrouwen houden nu eenmaal van dit soort 'zachtaardige' types. Hier een foto van Joe Dispenza:

I rest my case. Woo woo.

Mike

https://19xjxg1kc1hi3ib4jb3mqhcc-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/01/bruce-lipton.jpg

Ben je weleens op Hawaii geweest Mike? Zoals je op bovenstaande foto ziet, hebben alle gastsprekers een bloemenkrans gekregen. Dit is een gebruik om eregasten te eren. Ook ik heb in het verleden op Hawaii mogen spreken en kreeg een bloemenkrans om.

En ja, ik had al verwacht dat je de ' emotionele vrouwen' kaart zou spelen. Want dat doe je steeds in al je voorspelbaarheid..blijkbaar weet jij veel meer over het onderwerp " bevallen" dan ik, aangezien ik geen kinderen heb of wil. Ik vind de tekst zelfs een beetje onsmakelijk, maar dat zal wel aan mij liggen. Want als jij het erover hebt, dan zal het wel belangrijk zijn denk ik dan.
Weet je wat het is Mike? Je gaat soms de verkeerde richting op. Ik dacht dat we op dit forum juist gingen voor " united we are strong" maar als je soms zo ongenuanceerd iemand wegzet met onaardige woorden, dan ga jij meer voor: " divided we are weak". Jammer! Ik heb het je al vaker zien doen in het verleden.
"Expand your thinking", even een goed advies van Q. We zitten hier allemaal voor de goede zaak.
Jij bent een mooier mens dan je hier doet blijken Mike, en dat vind ik zonde. Doe waar je goed in bent met respect voor andere meningen, dat is ook waarom ik jou waardeer.
En je hebt een forum omdat je meningen van anderen wilt delen, ga dan niet als een politie agent bepalen wat JIJ onzin vindt en wat niet. Onaardig doen is zooo makkelijk! Nogmaals, ik heb respect voor wat je hebt neergezet,laten we dat vooral zo houden en voor iedereen toegankelijk.

Ben je weleens op Hawaii geweest Mike? Zoals je op bovenstaande foto ziet, hebben alle gastsprekers een bloemenkrans gekregen. Dit is een gebruik om eregasten te eren. Ook ik heb in het verleden op Hawaii mogen spreken en kreeg een bloemenkrans om.

Je hebt kennelijk gedacht dat ik deze foto koos vanwege de bloemenkrans. Ik heb echter via DuckDuckGo een foto gekozen die in het bovenste rijtje stond onder zijn naam bij 'Images'. Het had ook een andere foto geweest kunnen zijn, ik doe dit allemaal tussen de bedrijven door. Bloemenkrans of niet, het blijft een 'gevoelige' betaman, dat zijn dit soort lui allemaal, hormonaal hebben ze meer gemeen met vrouwen dan mannen en dat zie je ook aan hun volgers.

En ja, ik had al verwacht dat je de ‘ emotionele vrouwen’ kaart zou spelen. Want dat doe je steeds in al je voorspelbaarheid..

Mijn reactie is alleen maar voorspelbaar omdat het vrouwelijke patroon voorspelbaar is. Jullie vallen als een blok voor de eerste de beste beta met een vaag verhaal. Nog eentje die ik me kan herinneren, ook weer van een vrouw (uiteraard): als je doodgaat staan er 'soul catchers' klaar die zich voordoen als familieleden of andere dierbaren, die je ziel willen vangen voordat je definitef overgaat. Zucht. Niet ik ben voorspelbaar, maar vrouwen zijn dat. Die beta-cuck van een Martijn van Staveren trekt overal in het land volle zalen (met vrouwen!) met zijn sprookjesverhalen over UFO's. Weet je, jullie willen gewoon voorgelogen worden, lekker wegdromen in je fantasie en daarin geprikkeld worden. De elite weet dit, daarom drukken ze hun agenda ook door via al die hyperemotionele vrouwen. Diep in je hart zijn jullie allemaal narcistische Disney-prinsesjes.

blijkbaar weet jij veel meer over het onderwerp ” bevallen” dan ik, aangezien ik geen kinderen heb of wil. Ik vind de tekst zelfs een beetje onsmakelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb dat niet verzonnen, het was een VROUW (uiteraard) die met dit zwetsverhaal aankwam. Door die 'soul catchers' moet ik nu ook al doodsbang de pijp uit gaan en na de geboorte loop ik rond met een evt. geboortetrauma over een tweeling die ik heb opgegeten. Original sin, anyone? Onschuldig dood gaan of geboren worden is er niet meer bij, dankzij de nieuwe (satanische) religie die New Age heet. Doe eens onderzoek naar Lucis Trust (VN) en de relatie met de theosofie van Blavatsky. En wie tuinen er massaal in? VROUWEN! Of her nu gaat over de Celestijnse Belofte van nog zo'n cuck, James Redfield (zoek maar een foto van hem op), of The Secret (Het Sekreet), vrouwen vallen er massaal voor. Dus wie is hier nou voorspelbaar?

Weet je wat het is Mike? Je gaat soms de verkeerde richting op. Ik dacht dat we op dit forum juist gingen voor ” united we are strong” maar als je soms zo ongenuanceerd iemand wegzet met onaardige woorden, dan ga jij meer voor: ” divided we are weak”. Jammer! Ik heb het je al vaker zien doen in het verleden.

Zegt degene die tijdens de Kavanaugh-hysterie (VROUWEN!) schreef dat je je schaamde als vrouw en dat je me nooit meer van tegengas zou voorzien als ik overemotionele vrouwelijke gedragspatronen blootleg. Ook als het gaat om het valselijk beschuldigen van succesvolle mannen staan vrouwen voorop. Dit komt omdat ze de moraliteit hebben van een puber en de laatste 3 morele stadia simpelweg niet ontwikkelen, waardoor ze blijven hangen in een verzorgingsmoraliteit i.p.v. een rechtvaardigheidsmoraliteit (Lawrence Kohlberg, zoek het op). Hier is een evolutionair nut voor, maar vrouwen hebben in onze gefeminiseerde samenleving met hun kinderlijke moraal veel te veel macht en zeggenschap gekregen.

Ik heb een duidelijke missie: de denk- en gedragspatronen van vrouwen blootleggen, ze demythologiseren en van hun kunstmatige voetstuk stoten en ze weer hun natuurlijke ONDERGESCHIKTE rol laten vervullen. Dit betekent dat ik geen enkele flauwekul van vrouwen pik, niet naast mij en niet op afstand via dit forum. Ik sta een patriarchale samenleving voor, waarin mannen de knopen doorhakken. Met een krachtige vent naast jou was jij niet weggekomen met die BS van zo'n Dispenza of willekeurig welke andere zweefkees, jouw vent had je dan verteld dat het afgelopen moet zijn met al die onzin. Nu doe ik dat, zoals je zelf ook terecht hebt opgepikt:

ga dan niet als een politie agent bepalen wat JIJ onzin vindt en wat niet.

Dat ga ik dus wel. Het is MIJN forum en dit is GEEN democratie. Laat me raden: de volgende reactie is 'shaming'. Mike is in wezen een onzeker mannetje met ongelooflijke geldingsdrang. Wie heeft hem in het verleden pijn gedaan of beschadigd? Een vrouw zeker. Ik ken alle onderhuidse en passief-agressieve tactieken al - been there, done that.

Weet je, Gabrielle, je zult het wel niet van me aan willen nemen, maar de Q-beweging is een MANNELIJKE correctie. Ik vermoed dat de samenleving die dit team voor ogen heeft helemaal niet zo aantrekkelijk is voor veel moderne vrouwen, ook de zogenaamd 'rechtse' vrouwen niet (er bestaan geen rechtse vrouwen, het zijn allemaal (verborgen) marxisten, dat zie je nu wel aan Ann Coulter bijvoorbeeld). We gaan nl. terug naar een patriarchale samenleving waarin vrouwen weliswaar gelijk zijn aan mannen voor de wet, omdat mannen en vrouwen dezelfde mensenrechten delen (en zo hoort het ook), maar voor wat betreft hun rol in de samenleving zullen moeten gaan accepteren dat ze ondergeschikt zijn aan mannen, zowel mentaal als fysiek. Onze taak is om jullie op het rechte pad te houden, want zoals je ziet zweven jullie gemakkelijk alle kanten op.

Die YT-makers die voortdurend spreken over he/she/they hebben kennelijk ook nog niet door dat dit plan NOOIT afkomstig kan zijn van vrouwen. Vrouwen waaien mee met de meest gunstige wind, volgzaam als ze zijn, en velen van hen vinden het maar wat lekker dat de hele samenleving om hen draait. Jij zult hier geen uitzondering op zijn, ook al ben je zogenaamd 'rechts'. Ik heb nieuws voor jou: die tijd is binnenkort voorbij. Als vrouwen door gaan krijgen dat het nieuwe rechts een stuk minder prominente plek inhoudt voor vrouwen vraag ik me af hoevelen onder hen spontaan weer groen-, blauw- of paarsharige feministen worden. Bereid je er vast maar op voor, je kunt hier op dit forum beginnen, want de nieuwe moderne man zal zich weinig anders gaan gedragen dan ik nu al doe!

Mike

Nou Mike, ik vind het rot voor je dat het allemaal zo gevoelig en moeilijk ligt..succes met JOUW forum voorzien van JOUW mening.
Ik vind het niet nodig om zo onaardig te doen als dat JIJ doet.
Maar als jij daar wel voor kiest en met hele epistels vol onzin komt, ongefundeerd, dan laat ik je daar vrij in. Zelf stop ik liever moeite in het unite gedeelte. Je hebt je andere kant wel weer aardig laten zien..zonde want je hebt ook een mooie kant.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan