Nou Mike, ik vind het rot voor je dat het allemaal zo gevoelig en moeilijk ligt.
Subtiele steek onder water. Shaming. Passieve agressie. Kennelijk is het mijn probleem, want stel je voor dat een vrouw persoonlijke verantwoordelijkheid zou nemen, dat zit simpelweg niet in hun genen.
Ik vind het niet nodig om zo onaardig te doen als dat JIJ doet.
Subtiele slachtofferrol. Calimero-effect. Het werkt, qanon-europe is er met beide benen in getrapt!
Maar als jij daar wel voor kiest en met hele epistels vol onzin komt, ongefundeerd, dan laat ik je daar vrij in.
Subtiele steek onder water. Dit is ook een klassieker, ineens kom ik met 'hele epistels'. Als je iets beargumenteert heb je daar nu eenmaal meer woorden voor nodig i.p.v. je er met een snerpende zinsnede ZONDER ENIGE ONDERBOUWING vanaf te maken. Zo schijn ik 'onzin' te schrijven en hier heel veel woorden voor nodig te hebben, maar enige retorische vaardigheid om mijn punten goed te weerleggen ontbreken. Als de argumenten op zijn, resten enkel nog 'shaming'-tactieken. Vrouwen zijn helemaal geen mysterie, ze zijn juist uiterst voorspelbaar!
Zelf stop ik liever moeite in het unite gedeelte. Je hebt je andere kant wel weer aardig laten zien..zonde want je hebt ook een mooie kant.
Push-pull effect. Zowel de hemel in prijzen als de grond in boren. Opnieuw een klassieker. De vrouwelijke doos met trucs is eigenlijk maar heel klein. Los hiervan is het logisch dat jij als vrouw voor verbinding kiest en voortdurend het positieve in mensen wil zien. Dat is jullie natuur en daar is niets mis mee. Maar daarom kunnen jullie ook niet zoiets als The Plan uitdenken en daarom moeten jullie al helemaal niet op de stoel van rechters zitten. Die patriots die straks mensen gaan EXECUTEREN middels militaire tribunalen, laten die soms ook hun 'mooie' kant niet zien? Klopt, mannen moeten ook de klootzak kunnen zijn. Onze liefde is bijzonder voorwaardelijk, je kunt je vijanden nu eenmaal niet doodknuffelen. God will judge our enemies, we'll arrange the meeting!
Mike