QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
ga dan niet als een politie agent bepalen wat JIJ onzin vindt en wat niet.

Dat ga ik dus wel. Het is MIJN forum en dit is GEEN democratie.

Mike,

Wat jammer van je lousy/lazy/beperkte/beperkende instelling/overtuigingen, je EGO en je botte opmerkingen.

Ik weet niet wat voor vrouwen trauma je in het verleden hebt opgelopen maar een tandje/toontje lager mag wel.

Ik weet niet wat voor vrouwen trauma je in het verleden hebt opgelopen maar een tandje/toontje lager mag wel.

qanon-europe springt in de bres als een echte 'white knight' door gebruikmaking van de shaming-tactiek die ik nota bene in mijn 'botte' post bijna letterlijk had voorspeld. Waarmee eens te meer is aangetoond dat er ook werk aan de winkel is onder de 'mannen'.

Mike

Mike, je hebt dus ook duidelijk geen respect voor je mannelijke forumleden..jammer, ik had deze kant van jou liever niet leren kennen!
Q anon Europe, dankjewel voor je bijstand! Het is jammer dat de discussie zo lelijk wordt, dat heb ik niet gewild!
En idd, Mike je hoeft niet zo op de man af te zijn. Respect is een belangrijke basis voor een prettige relatie.
Q anon Europe, ik ga eens bij jou op je forum kijken:)

Nou Mike, ik vind het rot voor je dat het allemaal zo gevoelig en moeilijk ligt.

Subtiele steek onder water. Shaming. Passieve agressie. Kennelijk is het mijn probleem, want stel je voor dat een vrouw persoonlijke verantwoordelijkheid zou nemen, dat zit simpelweg niet in hun genen.

Ik vind het niet nodig om zo onaardig te doen als dat JIJ doet.

Subtiele slachtofferrol. Calimero-effect. Het werkt, qanon-europe is er met beide benen in getrapt!

Maar als jij daar wel voor kiest en met hele epistels vol onzin komt, ongefundeerd, dan laat ik je daar vrij in.

Subtiele steek onder water. Dit is ook een klassieker, ineens kom ik met 'hele epistels'. Als je iets beargumenteert heb je daar nu eenmaal meer woorden voor nodig i.p.v. je er met een snerpende zinsnede ZONDER ENIGE ONDERBOUWING vanaf te maken. Zo schijn ik 'onzin' te schrijven en hier heel veel woorden voor nodig te hebben, maar enige retorische vaardigheid om mijn punten goed te weerleggen ontbreken. Als de argumenten op zijn, resten enkel nog 'shaming'-tactieken. Vrouwen zijn helemaal geen mysterie, ze zijn juist uiterst voorspelbaar!

Zelf stop ik liever moeite in het unite gedeelte. Je hebt je andere kant wel weer aardig laten zien..zonde want je hebt ook een mooie kant.

Push-pull effect. Zowel de hemel in prijzen als de grond in boren. Opnieuw een klassieker. De vrouwelijke doos met trucs is eigenlijk maar heel klein. Los hiervan is het logisch dat jij als vrouw voor verbinding kiest en voortdurend het positieve in mensen wil zien. Dat is jullie natuur en daar is niets mis mee. Maar daarom kunnen jullie ook niet zoiets als The Plan uitdenken en daarom moeten jullie al helemaal niet op de stoel van rechters zitten. Die patriots die straks mensen gaan EXECUTEREN middels militaire tribunalen, laten die soms ook hun 'mooie' kant niet zien? Klopt, mannen moeten ook de klootzak kunnen zijn. Onze liefde is bijzonder voorwaardelijk, je kunt je vijanden nu eenmaal niet doodknuffelen. God will judge our enemies, we'll arrange the meeting!

Mike

Divided we are weak, united we are strong..ipv mannen TEGEN vrouwen uitspelen en vervolgens TEGEN iedereen die een andere mening heeft.
Dat is pas shaming, shaming voor de Q beweging.

Waarmee eens te meer is aangetoond dat er ook werk aan de winkel is onder de ‘mannen’.

Mike ik neem aan dat je jezelf als een/de ENIGE ECHTE MAN beschouwd en inderdaad ben ik het helemaal met je eens dat er nog veel werk is onder de "mannen".

Ik wens je veel wijsheid, repect, sterkte en success met JOUW forum, JOUW EGO en JOUW self inflicted beperkingen.

Ik ben weg hier.

Where We Go One We Go Mike

Goodbye and good riddance. Voor wie verder nog wil 'white knighten' voor Gabrielle:

Jullie hebben de olifant in de kamer van de hele Q-beweging gemist. De corruptie, de complotten, de decadentie, de vervaagde morele en ethische grenzen, het komt allemaal omdat de elite gebruik maakt van de VROUWELIJKE energie.

Het zijn VROUWEN die overal voor vallen en nergens voor staan. Zij zouden helemaal nergens zijn zonder zwakke mannen, zoals qanon-europe, die voor hen 'white knighten'. Vrouwen kunnen op zich niets beginnen, want ze zijn fysiek en mentaal inferieur aan mannen. En dus hebben ze zwakke mannen nodig om voor hen in de bres te springen. Dit doen ze middels subtiele manipulatie, zoals Gabrielle nu ook doet. Zoals je kunt zien werkt het bij zwakke mannen, sterke mannen prikken hier feilloos doorheen.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik dit schrijf, maar kennelijk komt qanon-europe nooit in de feminisme-topic. De olifant in de kamer is de totaal uit de hand gelopen VROUWELIJKE energie, de feminisering van de samenleving. Al het andere vloeit hieruit voort, dat zijn de symptomen. Elke man die dit niet wil zien heeft de rode pil nog lang niet geslikt en moet zich maar eens laten checken op zijn testosterongehalte. Het Q-team weet dit, is hier volledig van op de hoogte. Waarom denk je dat dit geleid wordt door militaire alfamannen? Toeval?

Mike

Ik ben ook weg, ik denk , Mike,dat je overspannen bent ofzo..niet normaal hoe jij reageert!
Ik doe gewoon aardig en als jij dat niet kunt en geen respect hebt, dan heb je straks een forum in je eentje.

Mike ik neem aan dat je jezelf als een/de ENIGE ECHTE MAN beschouwd en inderdaad ben ik het helemaal met je eens dat er nog veel werk is onder de “mannen”.

Ik wens je veel wijsheid, repect, sterkte en success met JOUW forum, JOUW EGO en JOUW self inflicted beperkingen.

Je klinkt als een wijf. Exact dezelfde tactieken. Ooit zul je beseffen dat je hiermee niet het respect van vrouwen wint, integendeel. Types als jij worden eeuwig in de 'friend zone' gehouden. Jij mag eeuwig voor ze klaar staan als ze het weer eens moeilijk hebben met hun vriendje, jij bent de 'praatvriend' en verder laten ze je niet toe. Mochten ze uiteindelijk toch met je een 'relatie' aan gaan, dan bedriegen ze en bestelen ze je, want jij bent die halfzachte kneus die toch niets door heeft. Vrouwen zijn 'het grootste kind in huis' en moeten begrensd worden, maar dat zal jij waarschijnlijk nooit snappen. Of jij hebt thuis de broek niet aan, of je bent al gescheiden en je mag van je zuurverdiende centen alimentatie betalen. Je bent nl. wel goed genoeg om van te scheiden, maar ook daarna word je gewoon bestolen. Welkom in de gefeminiseerde samenleving, blijf het vooral fanatiek voor vrouwen opnemen. Als zij zo sterk en onafhankelijk zijn kunnen ze ook hun eigen centen verdienen en voor zichzelf opkomen, daar hebben ze sukkels als jij helemaal niet voor nodig!

Mike

Ik doe gewoon aardig en als jij dat niet kunt en geen respect hebt, dan heb je straks een forum in je eentje.

Calimero-effect. Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk. Allemaal bekende tactieken. 'Je hebt gelijk' zit niet in het vrouwelijke vocabulaire.

Voor wat betreft de laatste zin, don't get your hopes up. Voorlopig heb ik nog steeds 3000 unieke bezoekers per dag en bestaat dit forum reeds 8 jaar. Start je eigen platform en overweldig iedereen met liefde en kijk eens hoe ver je zelf komt.

Mike

SJW mentaliteit ;)
Is iemand het niet met je eens? So what?
Snapt iemand jouw posting niet? So what?
Vind je het heel erg belangrijk, kom dan met een betere uitleg of onweerlegbare feiten.
Op de persoon gaan spelen en een emotioneel tantrum neerzetten is zooooo SJW.
Disclaimer: I don't pick sides :p
Just grow up.

Alweer een white knight. De scheiding der Rode Zee wordt alsmaar duidelijker, maar dat is de tijd waarin wij leven. Ik ben er niet bang voor. En jij? En dan een video plaatsen van George Carlin, die exact dezelfde toon aanslaat als ik!

Mike

Dit is het symptoom van de OLIFANT IN DE KAMER:

Dit is wat je krijgt als je vrouwen onbeperkte zeggenschap en macht verschaft. Uiteindelijk leg ik de schuld bij ons mannen. Wij hadden dit NOOIT toe moeten staan. Tijd om het terug te draaien. Weet je hoe je dat doet? Zij willen gelijkheid? Prima, houd vrouwen dan aan ONZE standaard, ze vallen binnen no-time door de mand, zowel intellectueel als lichamelijk! Vrouwen willen nl. helemaal geen gelijkheid, ze willen door mannen op een voetstuk geplaatst worden. En qanon-europe en Cozzy laten zien hoe makkelijk vrouwen mannen vandaag de dag kunnen manipuleren. Zijn jullie zulke wanhopige vagina-vereerders? Ik heb medelijden met jullie.

Mike

Green Knight ;) Beter lezen of interpreteren.
En ja, ik zie de scheiding en ben er niet bang voor.
Helaas zitten er nog veel mensen op het hek, nog niet half bewust van waar ze zich tegen denken te verzetten.

Beter lezen of interpreteren.

Nee, stelling durven innemen en niet zo vaag doen om de vrouwtjes niet tegen het hoofd te durven stoten. Maar dat doe jij niet:

Disclaimer: I don’t pick sides :p

Maar dat doe je stiekem dus wel:

Op de persoon gaan spelen en een emotioneel tantrum neerzetten is zooooo SJW.

(...)

Just grow up.

Never mind dat ik geen tantrum laat zien en wel alles onderbouw, zoals je dat ook van mij gewend bent. Kortom: white knight.

Helaas zitten er nog veel mensen op het hek, nog niet half bewust van waar ze zich tegen denken te verzetten.

Volgens mij ben je nu aan het projecteren en beschrijf je jezelf.

Mike

Zoals ik in de feminisme-topic al heel lang schrijf is de werkelijke 'rode pil', de werkelijke olifant in de kamer, het feit dat veel moderne mannen totale 'pushovers' zijn die denken in de gunst te vallen bij vrouwen door voor hen de 'white knight' uit te hangen. Niets is minder waar. Waarom denk je dat vrouwen met open benen gewelddadige moslimmannen ontvangen met 'refugees welcome'-bordjes? Omdat ze er vaginale tintelingen van krijgen, daarom! Ze willen gewoon overheersd worden, het zit in hun DNA.

Eerst hebben ze middels feminisme het soort 'mannen' gecreeerd dat je nu ziet onder qanon-europe en Cozzy (waarvoor ze overigens nul respect kunnen opbrengen), vervolgens zoeken ze hun heil bij arabische veroveraars die geen enkel respect hebben voor westerse vrouwen en hen beschouwen als hun slavinnen (waarvoor westerse vrouwen zich VRIJWILLIG lenen, getuige de hordes vrouwelijke 'hulpverleners' die met deze 'bad boys' in de koffer kruipen - denk ook aan de 'journalist' Ans Boersma, die het aanlegde met een jihadist en het tot op de dag van vandaag voor hem opneemt en natuurlijk zelf 'emotionele schade' ervaart vanwege het feit dat ze ontmaskerd is voor de HOER die zij is en hiervoor weigert verantwoordeljkheid te nemen).

Ben ik dan 'bot' of 'overspannen' voor het schrijven van de waarheid? Volgens mij hebben jullie je prioriteiten helemaal verkeerd en richt je je op de verkeerde vijand.

Mike

Kunnen jullie ook een verklaring geven voor het AANTOONBARE feit dat LEVENSGEVAARLIIJKE MOORDENAARS op 'death row' in Amerika ZAKKENVOL MET FANMAIL van vrouwen krijgen, incl. huwelijksaanzoeken? Ik wel, maar ik doe het Q-style: ga maar researchen, anons, leer over de vrouwelijke psyche en doe er je voordeel mee. Hint: misschien moet je wat vaker de klootzak uithangen!

Mike

Mijn woorden:

Laat me raden: de volgende reactie is ‘shaming’. Mike is in wezen een onzeker mannetje met ongelooflijke geldingsdrang. Wie heeft hem in het verleden pijn gedaan of beschadigd? Een vrouw zeker.

De woorden van qanon-europe:

Notice the similarities?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan