QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Mike, je bent smakeloos en ongepast in je bewoordingen. Waaarom vergelijk je mij met AOC?? Ik vergelijk jou toch ook niet met Jesse Klaver of Mark Rutte of Pechtold? Alle vrouwen over een kam scheren slaat nergens op.

Maarre...busje komt zo hoor Mike, ik heb al gebeld en gezegd dat het een urgent geval betreft!

WWGO1W don't go fatsforum anymore
Dus je speeltje is weer helemaal van jou Mike!

Mike, je bent smakeloos en ongepast in je bewoordingen. Waaarom vergelijk je mij met AOC??

Dit is waarom vrouwen niet abstract kunnen denken en waarom enig metafysisch inzicht volkomen vreemd is voor hun hamsterbrein: alles betrekken ze op zichzelf. Heb ik ergens geschreven 'Gabrielle is precies hetzelfde als AOC'? Dit maken ze er zelf van in hun eigen hoofd! Zelfs de grootst mogeljke 'cuck' herkent dit toch wel uit 'discussies' met vrouwen? Kom op, jongens, haal het laatste beetje testosteron uit je noten en wees eerlijk. Hoe vaak heb je niet meegemaakt dat je een abstract concept introduceerde in een woordenwisseling met een vrouw, om er vervolgens achter te komen dat je via een magische verwisseltruc ineens over HAAR aan het praten bent? En net als met een goochelaar denk je met een 'illusionist' van doen te hebben, terwijl je simpelweg niet gezien hebt wat de ene hand deed terwijl je lette op de andere hand. Je hebt de OLIFANT IN DE KAMER niet gezien, de valse vrouwentrucs, en hoe eerder je deze leert herkennen hoe beter. Het kan je relatie redden, je huwelijk, je contact met je kinderen, je bankrekening. Het is echt niet moeilijk, ze zijn behoorlijk eendimensionaal, want het zijn KINDEREN. Gabrielle is nu de 'Wicked Witch' - gooi er water op en ze smelt!

Mike

Ganrielle, waar zijn nu je 'cucks', je ridders op het witte paard om je te redden? Als het er op aankomt ben je blij met iemand als ik. En ik zou je nog beschermen ook, want dat zit in mijn DNA!

Mike

Mike, je hebt laten zien wat voor karakter je bezit. En das nie best! Ik wens je veel geluk met je razernijen en je " divide" missie
Heb medelijden met je, want je wordt vast weer verkouden van al die cortisol in je lijf!
Ik hoef niet gered te worden by the way, maar ga je goddelijke gang als jouw mannelijkheid weer opspeelt.
En ik weet niet waarom je mij wicked witch zou moeten noemen, maar als jou dat gwlukkig maakt hou je dan niet in. Strijd je strijd en veel geluk ermee

Dus als ik het goed begrijp, aliens bestaan niet, het is een door de elite gecreëerde afleid manoeuvre.

En de Azteken/tolteken Egyptenaren waren heel ver ontwikkeld waardoor ze zelf de pyramides hebben gebouwd.

Ps. Wil je mij uitschrijven? Want daar is blijkbaar geen mogelijkheid toe.dank voor alles iig en het ga je goed

Klopt, dat moet ik doen. Eerst eten en dan fix ik dit.

Mike

Gabrielle is uitgeschreven, op haar eigen verzoek. Laat dit een les zijn voor alle mannen die meelezen: zij was zogenaamd een 'rechtse' vrouw. In het jargon heet dit een 'trad thot' of 'chameleon'. Zij doen zich rechts voor, maar zodra je doordouwt en ze klem zet op basis van logica en feiten, waarbij je niet capituleert (lezen jullie mee, qanon-europe en Cozzy?), dan laten ze hun ware gezicht zien en wordt duidelijk dat ze de door links verworven voorrechten niet willen opgeven. M.a.w.: ze willen nog steeds op een voetstuk geplaatst worden, ten koste van mannen. Daarnaast streven ze gelijkheid van uitkomst na (vrouwelijk principe, marxisme), tegenover gelijkheid van kansen (mannelijk principe, kapitalisme).

Zoals gezegd, de trukendoos van vrouwen is niet heel erg ingewikkeld en het zijn helemaal geen mysterieuze of mystieke wezens, integendeel. Zonder uitzondering gaan ze allemaal steigeren als je deze zeepbel doorprikt, want je komt nl. aan hun GROTE GEHEIM. Het is alsof ze allemaal tegelijk dit samen hebben afgesproken. Jonge mannelijke lezers, ik hoop dat je beseft hoeveel relationele ellende je jezelf kunt besparen als je dit nu al mee aan boord neemt in je omgang met vrouwen. Onthoud dat de penis de baas is, niet de vagina! Op het moment dat het dreigt het omgekeerde te worden, wordt het tijd om te kappen met je relatie en ben je alleen beter af!

Mike

Dus als ik het goed begrijp, aliens bestaan niet, het is een door de elite gecreëerde afleid manoeuvre.

En de Azteken/tolteken Egyptenaren waren heel ver ontwikkeld waardoor ze zelf de pyramides hebben gebouwd.

Ik wil best open staan voor het idee dat aliens zouden kunnen bestaan, maar ik heb hier geen concreet bewijs voor. Wezens die alleen zichtbaar worden door meditatie tellen wat mij betreft niet. Waarom zou ik dan nog mijn tijd verdoen hieraan terwijl er hier op aarde genoeg te doen is?

Voor wat betreft die oude beschavingen, hierover schreef ik reeds op 3 januari 2014:

Ik ga er juist vanuit dat al die praat over aliens pure afleiding is. De hoogstaande spiritualiteit en technologie van oude volkeren en culturen is door henzelf ontwikkeld en niet door buitenaardsen ingegeven. Die serie Ancient Aliens op History Channel leidt ons eveneens af van ons hogere menselijke potentieel door alles toe te schrijven aan bewoners van andere planeten i.p.v. deze planeet.

Mike

Wezens die alleen zichtbaar worden door meditatie tellen wat mij betreft niet. Waarom zou ik

Uiteraard, anders zouden die zich gewoonweg ook wel laten zien. Dit is gewoon commercie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan