QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Nog even terugkomend op de discussie gisteren met Gabrielle en de twee 'white knights' die haar te hulp schoten, dit is wat Gabrielle schrijft in haar laatste post:

En ik weet niet waarom je mij wicked witch zou moeten noemen, maar als jou dat gwlukkig maakt hou je dan niet in.

Dit is wat ik schreef:

Je hebt de OLIFANT IN DE KAMER niet gezien, de valse vrouwentrucs, en hoe eerder je deze leert herkennen hoe beter. Het kan je relatie redden, je huwelijk, je contact met je kinderen, je bankrekening. Het is echt niet moeilijk, ze zijn behoorlijk eendimensionaal, want het zijn KINDEREN. Gabrielle is nu de ‘Wicked Witch’ – gooi er water op en ze smelt!

Opnieuw ontgaat een vrouw de metaforische betekenis van mijn woorden. Werkelijk zonder uitzondering zijn alle conflicten die ik met vrouwen heb en heb gehad op dit forum en daarbuiten gebaseerd op een totaal onvermogen van vrouwen om abstract te denken en hun onverbeterlijke neiging om alles op zichzelf te betrekken en persoonlijk op te vatten. Daarom zullen het ook nooit grote denkers worden, enig metafysisch inzicht is hen compleet vreemd.

Voor wie de strekking van mijn woorden eveneens ontgaan is:

Mijn punt is dat de olifant in de kamer achter de Q-beweging, de werkelijke 'red pill', het opheffen is van de totaal uit de hand gelopen feminisering van de westerse samenleving. Dit is geen nieuw thema voor mij, ik heb hier nota bene een YT-filmpje over gemaakt:

Als je eenmaal die rode pil hebt geslikt over de vrouwelijke energie en de oneigen macht die hieraan de laatste 100 jaar is toegekend snap je hoe je met vrouwen kunt omgaan zonder dat het schadelijk uitpakt voor jou als man. Elke dag vallen er onnodige slachtoffers onder mannen, soms zelfs met dodelijke afloop (zelfmoord), door toedoen van toxische vrouwelijke energie. Omdat mannen stilzwijgend hun lot dragen en niet zoals vrouwen gaan lopen janken duurt deze stilzwijgende epidemie min of meer ongezien nu al veel te lang voort.

Ik durf zelfs zo ver te gaan dat de nieuwe burgerrechtenkwestie van vandaag de dag niet de rechten van vrouwen, minderheden of homo's en transgenders is, maar MANNENRECHTEN. Mannen worden stelselmatig gediscrimineerd en er is een frontale aanval gaande tegen alfamannelijkheid.

Tegen beta's als qanon-europe en Cozzy zeg ik hetzelfde als wat IPOT laatst zei over de 'fake MAGA': you're in the way. 2019 is het jaar dat het tij gaat keren en er zullen nog meer zogenaamd 'rechtse' vrouwen en betamannen dit forum de rug toekeren, want ik ben en blijf een voorvechter van mannenrechten. Betamannen zijn verraders van hun eigen soort en ze zitten alleen maar in de weg. En zoals ik al eerder schreef, vrouwen hebben NUL respect voor jullie, want ze willen helemaal geen lieve, gevoelige man, ook al zeggen ze van wel.

Terug naar die opmerking van de 'Wicked Witch'. Mijn metaforische uitspraak was gebaseerd op het slikken van de 'red pill' over vrouwen. Geef ze een koekje van eigen deeg als het gaat om passieve agressie en doe dit op basis van feiten en logica, waarbij je de hele (beperkte) trukendoos van mijlenver ziet aankomen en dan zijn ze nergens. Het is als water gooien op de 'wicked witch' en je ziet ze voor je ogen wegsmelten. Misschien smelten ze wel voor jou, omdat je zojuist hun respect hebt gewonnen door te laten zien dat je ze probleemloos aan kan. Misschien haken ze boos en verontwaardigd af, maar dan weet je ook meteen dat je aan zo'n vrouw dus helemaal niets hebt. Een uitstekende manier om vrouwen te testen op de kracht van hun karakter!

Natuurlijk is Gabrielle deze hele metafoor volledig ontgaan. In haar beperkte vrouwenbrein knoopt ze haar naam aan 'heks' en kiest ze ervoor om dit op te vatten als een rechtstreekse aanval op haar persoon. Zo uniek is ze echter helemaal niet. Ze vertoont een typisch overgefeminiseerd patroon dat je bij zo'n beetje elke moderne vrouw terugziet. Zij vormde alleen maar een recent voorbeeld hiervan en dat is wat ik heb willen aantonen.

Nog een laatste opmerking: vraag jezelf af waarom er in zoveel sprookjes zoveel boze heksen voorkomen. Had men vroeger meer kennis over de schaduwzijde van vrouwen?

Mike

En weer een nieuw artikel van Neon Revolt:
https://www.neonrevolt.com/2019/02/25/gafferanon-takes-us-backstage-to-uncover-hollywoodcorruption-shutdownhollywood-greatawakening-neonrevolt/

Voor wie nog twijfelt aangaande mijn opmerkingen over toische vrouwelijke energie:

Gelukkig hebben we nog strijdvaardige mannen die zich hier geen ene fuck van aantrekken:

Mike

Hoi Mike,

Nu Trump op het punt staat betere banden met China aan te halen, zou je kunnen uitleggen welke plaats binnen de wereld orde, de presidenten van China en bijvoorbeeld Turkije innemen. Gezien het feit dat de EU en de Democraten geregeld conflicten hebben met deze landen. Zo valt te zien dat China de klimaat hoax aan z'n laars lapt, anderzijds hebben ze wel een Social credit systeem en concentratie kampen.

Goede vragen. Laten we beginnen met Turkije. Poetin houdt Erdogan aan de leiband en Trump en Poetin zijn beiden onderdeel van The Plan. Bedenk dat beide heren moeten werken met de wereldleiders en regimes zoals deze nu zijn, dus het gaat om 'damage control'. 'Regime change' is geen optie meer, dat is wat de NWO altijd voorstond. Mensenrechten worden stelselmatig overtreden in Turkije, maar op dit moment gelden enkel de grotere belangen op het wereldtoneel. De voorgestelde 'veilige zone' van Turkije in Syrie is door Poetin getorpedeerd omdat hij wist dat Erdogan de Koerden stelselmatig zou gaan uitmoorden als hij daar op basis van deze uitvlucht zijn troepen kon stationeren. Nu ISIS is verslagen en de Syrische troepen van Assad de orde hebben hersteld (met behulp van Rusland) is het van belang dat ieder land dat zich illegaal zowel op Syrisch grondgebied of in hun luchtruim bevindt (incl. Amerika) het veld ruimt. Het enige land dat daar legitiem is is Rusland, omdat ze door Assad in 2014 zijn uitgenodigd om mee te helpen in de strijd tegen ISIS. De korte versie: Erdogan is een dolle vechthond maar Poetin houdt hem aan een strak lijntje.

Dan China. Natuurlijk weten Trump en Poetin dat het communistische regime van dit land niet deugt, maar het is niet langer meer aan Amerika om de politieagent van de wereld te spelen en dit regime met geweld omver te werpen. Uiteindelijk is het aan de Chinezen zelf om massaal in opstand te komen en meer democratie af te dwingen en dit geldt ook voor de Turken, de Syriers en voor de bevolking van om het even welke natie met een fout regime. Wat Trump en Poetin wel kunnen bereiken met China is een wereldwijde omschakeling van het financiele systeem, weg van de onbetaalbare schuldenlast onder de tirannie van de centrale banken en terug naar overheden die zelf verantwoordelijk zijn voor geldcreatie op basis van EINDIGE voorraden edelmetalen die nooit hun waarde verliezen. China is dus vooral belangrijk om, samen met Rusland en Amerika, deze omschakeling mogelijk te maken. Als deze 3 landen het juk van de bankiers van zich afwerpen, dan is het gedaan met hun heerschappij en kan er wereldwijd zoveel economische voorspoed ontstaan dat de Deep State nooit meer voet aan de grond krijgt!

Je had ook Israel mee kunnen nemen in je vraag. Denk je niet dat Trump en Poetin weten dat die Netanyahu een grote schurk is? Ze moeten ook hier weer de kaarten spelen zoals deze jaren geleden zijn geschud. Ook Israel heeft zijn Deep State en ook deze zal systematisch (vooral achter de schermen) worden ontmanteld. Op basis van een zorgvuldig opgestelde prioriteitenlijst is men in onderstaande volgorde te werk gegaan sinds 2017:

Saoedi-Arabie: machtswisseling in het voordeel van kroonprins Bin Salman direct na het bezoek van Trump begin november 2017.

Noord-Korea: CIA-banden die Kim Jong-Un gegijzeld hielden verbroken in december 2017-januari 2018 - met steun van China!

Syrie: samen met Rusland brengt Amerika (onder Trump) ISIS de genadeslag toe in 2018 - en daarmee de door Obama en Clinton (en McCain) opgezette islamitische doodseskaders.

Op het onmiddeliijke lijstje staan nog: Iran, Venezuela, Afghanistan, Jemen, Pakistan. Mogelijk ook nog andere naties die voor ons nog niet in beeld zijn. Over Israel schrijft Q: die bewaren we voor het allerlaatst.

Mike

3 video's van Michael Cohen die VERMORZELD worden door kritische congresleden:

Heerlijk, alfamannen! Met vrouwen gaan we de oorlog niet winnen...

Mike

N.a.v. de gisteren gevoerde discussie hier het volgende:

Wie AOC niet ziet als het RAMPZALIGE gevolg van het sociale treinwrak dat 100 jaar 'vrouwenrechten' heet - sorry, ik kan niets voor je doen:

Gelukkig hebben we nog weldenkende MANNEN die druk doende zijn ons te bevrijden van deze collectieve vrouwelijke psychose!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan