QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Bekijk de spelling in deze tweet van Donald Trump:

'liddle' Adam Schiff. En bekijk nu deze afbeelding uit een van de laatste Q-posts:

izNUxaC.png

'liddle kidz'. De zoveelste bevestiging dat QAnon en Trump met elkaar te maken hebben!

Mike

Seething Frog over de familie Bush:

En hier American Intelligence Media over de rol van Bush Sr. in de moord op JFK:

Mike

Bizarre symboliek daar bij Liddle Kidz. Ik weet niet of Q Trump citeert of andersom ivm tijdzones (geldt ook voor kwestie Iran) maar dat Trump ervan op de hoogte is lijkt me duidelijk.

SpaceShot76 over de laatste posts.

Het bestand waar hij het over heeft vanaf minuut 16 is te downloaden via:

https://anonfile.com/VeY8p0dab6/Q_s_posts_-_CBTS_-_3.11.1.pdf

Tim

Anti School gaat wat verder in op 'Apache' en 'watch the water':

Heeft te maken met deze cryptische tweet van Trump:

Spiegels. Reflectie. Clean action. Kan geen toeval meer zijn. Ook de connectie met Fetynal, de drug die ook Prince nekte, een 'opioid', is zeer interessant!

Mike

Justinformed Talk over 'liddle kidz' en het geweer dat is gevonden in de baggage van de chauffeur van een van de perswagens in Trumps autostoet:

Mike

Behoorlijk ziek allemaal, die Liddle Kidz Foundation. Hier wat plaatjes van hun site:

f7XcBN4.jpg

uPCgOYR.png

XlLmUmQ.png

IN4ww3A.png

t4VQCoZ.png

Dit filmpje staat op de site:

Wat je hier ziet zijn VROUWEN die kleine kinderen GROOMEN voor pedo's! De kinderen raken gewend aan aanraking, wat ze leren associeren met liefde, aandacht en zorg. Het zou mij niet verbazen als diezelfde vrouwen buiten beeld ook de eerste penetratie normaliseren, met hun handen en vingers!

De 'therapie' is ook uitgevonden door een VROUW, Tina Allen:

http://liddlekidz.com/about-tina-allen.html

Kan iemand mij verklaren hoe een dergelijke organisatie een PRIVEJET kan bezitten?

pDgCono.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan