QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Interessante ontwikkelingen maar nog geen March Madness.

De maand is nog niet voorbij. We zullen zien. Het lijkt vooral te gaan over de aandelenbeurs ('dead cat bounce').

Mike

CFR-baas Richard Haass doet huiie-huilie over het opkomende populisme dat hun zo gekoesterde neoliberalisme wegvaagt:

Mike

Truth and Art TV over de nieuwe Q-posts:

Aanklachten tegen Fynn binnen een maand verworpen! Ongetwijfeld zal hij zich dan weer voegen in het kabinet van Trump. Gaat hij de plaats innemen van John Kelly als Chief of Staff?

Mike

Nee, ik voorzie geen beurscrash, 'dead cat bounce' slaat juist op het terugveren van de beurs. Trump heeft dankzij de omnibus bill niet alleen geld voor de muur, maar ook voor militaire tribunalen!

Voorspellingen van Q:

Ze gaan de laatste fase in. Er zullen veel slachoffers vallen, vooral van zelfdoding. Na Facebook volgen Twitter, Google, Amazon en Microsoft. Michael Flynn is binnen 30 dagen vrijgewaard van alle aanklachten tegen hem en zal ongetwijfeld weer onderdeel gaan uitmaken van Trumps kabibet. Flynn 'knows where the bodies are buried', hij en zijn zoon zaten begin 2017 al volop op het spoor van Pizzagate! Het zou wel eens April madness kunnen worden...

Mike

Het lijkt erop dat China en Kim Jong Un Trump goedgezind zijn, of zie ik dat verkeerd?
Waarom reist Kim per trein naar China? Zou dat uit veiligheidsoverwegingen zijn?

Het lijkt erop dat China en Kim Jong Un Trump goedgezind zijn, of zie ik dat verkeerd?

KJU zeker. China? Geen idee, kan voor mij alle kanten op gaan.

Waarom reist Kim per trein naar China? Zou dat uit veiligheidsoverwegingen zijn?

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

Mike

John Doe Truth In Context over de nieuwe posts. De laatste 8 minuten een "news unlocks the map":

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan