QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Twitter-draadje van Wyatt over de SPIRITUELE strijd van goed tegen kwaad waarin de hele wereld verwikkeld is:

Mike

de persoon die in deze film te horen is, is opgeleid toen hij jong was door "Parents", niet zijn echte ouders maar figuren uit de Cabal. Hij heeft het over clone programma's, ondergrondse steden, mindcontrol.
Mike, volgens mij noemde jij pas geleden Mc Allister die dat ook aan het onderzoeken is, of vergis ik me nu. Ik dacht al dat ik veel wist al van achter de schermen maar dit gaat ook mijn voorstellingsvermogen voorbij op dit moment, pfff

Jeffrey Epstein, the financier facing charges of sex trafficking involving dozens of underage girls, was found unconscious in a Manhattan jail cell with injuries to his neck, media reported late on Wednesday, citing unidentified sources.

https://www.haaretz.com/us-news/jeffrey-epstein-found-unconscious-with-injuries-to-neck-in-jail-cell-1.7572381?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

@Medusa :
Ja dat is het bericht van eerder deze week. Het nieuws is dat hij er waarschijnlijk veel ernstiger aan toe is dan eerder werd gerapporteerd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan